wtorek, 9 lipca 2013

RECENZJA - POLSKI LEK - PLUSSSZ CARE - LEKKIE NOGI! + Paczka :)

Hello :)
WTOREK - słoneczny poranek przywitał mnie tuż po przebudzeniu :)
Dziś pracuję na nocną zmianę - nie lubię pracować w nocy,ale jak mus,to mus...
Pociesza mnie fakt,że jutrzejszy dzień będę miała WOLNY :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy WERNER I WSPÓLNICY : http://www.werner.pl/ - ZAPRASZAM !


POLSKI LEK - PLUSSSZ CARE - LEKKIE NOGI! 30 tabletek / ok.22,00 zł



LEKKIE NOGI to innowacyjny preparat,którego zadaniem jest integralna i kompletna ochrona Twoich nóg przed objawami przemęczenia i obrzękami.
PLUSSSZ CARE stymuluje procesy uszczelnienia naczyń krwionośnych,aktywnie wspierając funkcjonowanie obiegu żylnego.
Wieloskładnikowa,aktywna formuła zawierająca :
- bioaktywny wyciąg z ruszczyka,rutozyd,zmikronizowaną diosminę oraz kompleks 10 najważniejszych witamin zapewnia skuteczność jakiej oczekujesz od codziennej kuracji.



EFEKT :
- uszczelnienie i elastyczność żył
- wzmocnienie naczyń żylnych
- łagodzenie stanów zapalnych
- zmniejszanie krzepliwości krwi

RECENZJA :
W opakowaniu znajduje się 30 tabletek - miesięczna kuracja.
Pomimo swojego dużego kształtu nie sprawiają one większego kłopotu przy połykaniu.
Nie pozostawiają również w ustach "nie smaku" jak,to bywa w przypadku niektórych tabletek.
Jak PLUSSSZ CARE - LEKKIE NOGI sprawdził się u mnie?
Nie mam typowego kłopotu z opuchniętymi nogami,lecz uczucie zmęczenia i ciężkości nóg towarzyszy mi każdego dnia w szczególności po całym dniu w pracy.
Nie ukrywam,że jest to uciążliwe zważając,że mam pracę wymagającą ode mnie aktywności.
Przy regularnym stosowaniu tabletek "1 x dziennie",już po tygodniu zaczęłam odczuwać znaczną poprawę.
Moje nogi nie były tak zmęczone i ciężkie,jak przed rozpoczęciem kuracji.
Z tygodnia na tydzień było już tylko lepiej :) Po całym dniu w pracy mogłam nie tylko chodzić,ale nawet fruwać - byłam pod wrażeniem,ale...
Tuż po zakończeniu kuracji moje nogi znów zaczęły być zmęczone oraz ciężkie...
Także śmiem twierdzić,że tabletki działają jedynie w trakcie trwania kuracji,tuż po jej zakończeniu wszystko staje się takie,jak przed jej rozpoczęciem.
Moja ocena,to 3/6.

Drogie Panie...
Wczoraj kurier dostarczył mi paczkę od LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM !



NOWOŚCI od LIRENE oraz UNDER 20 :)
Dla "M" również coś się znalazło :p



Czeka mnie czas PRZYJEMNEGO testowania :)
DZIĘKUJĘ :)

20 komentarzy:

  1. Wspaniała ta paczuszka :)
    A ten plusz muszę kupić bo dokuczają mi ciężkie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna paczka :P miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooo SZOK, paczka od LIRENE to jakiś gigant,
    cudowna bardzo Ci gratuluję :)
    Zamierzam przetestować plusz, gdy cały dzień spędzam na obcasach nogi mnie bolą i puchną :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniała paczka :D. Życzę miłego testowania :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę mega paki :> Życzę miłego testowania w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paczka od Lirene to po prostu cuuudo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka od Lirene, tylko pozazdrościć. :)
    Tabletek z Plusssza nie miałam, ale skoro efekt krótkotrwały to może i dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale paka! To współpraca, czy był gdzieś nabór testerek? Bo widzę te cuda już na kilku blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak plusz lekkie nogi :) a paczka od Lirene super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ciekawe rzeczy do testowania:)

    też nie wiedziałam o takich tabletkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że efekt nie zostaje na dłużej bo z chęcią sama bym ssspróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dostałam meeega pakę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zadzwonić do mamy i zapytać o moją paczuszkę. Gratuluję zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!! paczka od Lirene jest megaaa!!

    OdpowiedzUsuń