poniedziałek, 15 lipca 2013

RECENZJA - PACHNĄCA SZAFA - PACHNĄCA SASZETKA DO SZAFY!

Dzień Dobry Drogie Panie.
PONIEDZIAŁEK - jak,to mówią "od nowa Polska Ludowa".
Ja dzisiaj odpoczywam,jutro w sumie również gdyż pracuję na nocną zmianę...
Jak organizuję swój wolny czas? :)
Dzisiaj wybrałam się na mini zakupy,z których nie wróciłam z pustymi rękami :)
Mam również w planach obejrzeć kilka filmów na,które nie miałam okazji wybrać się do kina.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od Pachnąca Szafa : http://www.pachnacaszafa.pl/ - ZAPRASZAM!


PACHNĄCA SZAFA - PACHNĄCA SASZETKA DO SZAFY! 5,5 g / 1,99 zł




Saszetki zapachowe do szafy lub samochodu wypełniają ich wnętrze przyjemnym,delikatnym aromatem,który utrzymuje się przez wiele tygodni.

- Trwały zapach.
- Oryginalny wygląd.
- Wszechstronne zastosowanie.

RECENZJA :
Jakiś czas temu miałam okazję używać PACHNĄCE SASZETKI DO KOSZA NA ŚMIECI,oceniłam je 3/6.Jak spisują się PACHNĄCE SASZETKI DO SZAFY?Hmmm...
Śmiem twierdzić,że ocenię je podobnie...Gama zapachowa jest bardzo szeroka,co jest dużym plusem,jednak sam zapach jest wyczuwalny jedynie przy powąchaniu saszetki,tuż po jej powieszeniu w szafie,wszystko znika.Zapach nie jest na tyle intensywny,aby wypełnić szafę.
Saszetki wiszą i robią dobre wrażenie - nic poza tym...Myślę,że były by one jedynie dobrym rozwiązaniem dla mniejszych powierzchni : szuflada czy torebka.W szafie zupełnie się nie sprawdzają - a ich zapach niestety nie jest długotrwały.
Moja ocena,to 3/6.

A,oto przedstawiam Wam moje dzisiejsze ZAKUPY :


RESERVED - Spodenki! 29,90 zł


SH - ATMOSPHERE - Koszulka "nowa z metką"! 3,00 zł


SH - Tunika! 5,50 zł

A jak Wam rozpoczął się TYDZIEŃ? :)

P.S Drogie Panie - od dzisiaj aż do 15 października 2013 każda z Was,która zrobi zakupy w sklepie internetowym MAGICZNE INDIE : http://www.magiczne-indie.pl/ - na hasło : SZKATUŁKA,otrzyma 5% rabatu na całe zakupy - ZAPRASZAM! :)




11 komentarzy:

  1. fajne rzeczy :) uwielbiam second hand'y :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM ich saszetki ♥ śliczne ciuszki kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te saszetki :) jak tutaj fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie pachnące saszetki w szafach chociaż najczęściej używam pustych flakoników po perfumach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze musze się zaopatrzyć w taie saszetki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te saszetki z Pachnącej Szafy :-)

    OdpowiedzUsuń