sobota, 27 lipca 2013

RECENZJA - MAYBELLINE - COLOR WHISPER - POMADKA!

Hej.
Mamy SOBOTĘ - słoneczną oraz upalną SOBOTĘ.
W Rzeszowie właśnie trwa Spotkanie Blogerek w,którym nie mogłam wziąć udziału - żałuję,ale jednocześnie pocieszam się faktem,że Dziewczyny na pewno wyśmienicie się bawią :)
Z niecierpliwością czekam na pierwszą foto-relację :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję pomadki,która skradła moje serce i,którą polecę bez zastanowienia każdej z Was :)

MAYBELLINE - COLOR WHISPER - POMADKA!  ok.22,00 zł


Mój kolor,to 620 - BARE TO BE BOLD!

COLOR WHISPER od MAYBELLINE to 12 kuszących kolorów pomadek do ust w niezwykle przyjemnej,żelowej bazie.Jedwabista formuła z lekkim olejkiem jojoba sprawia,że usta są miękkie,nawilżone i pokryte mgiełką koloru.


RECENZJA :
Ta pomadka jest strzałem w dziesiątkę - dlaczego?
Pomadki lubię,choć preferuję te w kolorach NUDE.
COLOR WHISPER - 620 - BARE TO BE BOLD - taka właśnie jest :)
Dobrze się rozprowadza,nie zostawiając na ustach niedociągnięć,nie daje również efektu "lepkich ust".
Dosyć długo się trzyma,bez konieczności ciągłego nanoszenia poprawek :)
Kolor jest na tyle delikatny,że jak dla mnie spełnia ona rolę pomadki ochronnej,gdyż doskonale nawilża moje usta,dając jednocześnie lekki i przyjemny dla oka kolor.
Gama kolorystyczna jest na tyle rozbudowana,że znajdzie się również coś dla fanek odważniejszych kolorów.Opakowanie ekonomiczne,w sam raz do małej torebki :)
Moja ocena,to 6/6.

Polecam serdecznie :)

P.S Nie sfotografowałam pomadki na ustach gdyż kolor jest na tyle delikatny,że na zdjęciach staje się nieuchwytny :p

Jakie macie plany na popołudnie Drogie Panie?
Ja wybieram się na URODZINY a wieczorem,planuję kąpiel w Starachowickim Zalewie Lubianka -  w taką pogodę,każda woda ochłody doda - nawet ta nie najczystsza :p




19 komentarzy:

  1. Szkoda że nie pokazałaś jak się prezentuje na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam.

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie pokaż na ustach, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mają tak szeroką gamę odcieni że wybór byłby trudny bo wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na tę pomadkę, muszę iść zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się, ale na inny odcień. Mam już 2 faworytów, których odcienie strasznie mi się podobają na zdjęciu ale zapewne w drogerii wybór będzie trudniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta pomadka - w szczególności jeden z koralowych odcieni, które mają w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uchwytny, uchwytny jest!
    Uwielbiam te pomadki i już planuję powiększenie mojej małej kolekcji :) 620 już mam, między innymi, teraz kupię coral ambition i chyba petal rose

    OdpowiedzUsuń
  9. wiele dobrego o tych pomadkach słyszałam, muszę w końcu się skusić!

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę koniecznie spróbować tej pomadeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymałam ją w łapce już dwa razy (ale inny odcień), ale się nie skusiłam. Muszę naprawić ten błąs!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam jeden kolor taki malinowy a jeszcze mam drugi kupić , a tak zarzekałam się że nie kupię tych pomadek .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam aż w końcu wpadnie w moje łapki :D może nawet ten nudziak, bo jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń