wtorek, 2 lipca 2013

RECENZJA - L'BIOTICA - BIOVAX - WŁOSY&PAZNOKCIE - PROGRAM BIOVAX OPTIMUM 28!

Dobry Wieczór Drogie Panie :)
Co u Was słychać? U mnie wszystko dobrze...
Rozpoczął się intensywny tydzień w pracy.Całymi dniami nie ma mnie w domu a kiedy już wrócę,biorę kąpiel i kładę się spać.Brak mi sił i z niecierpliwością czekam na wolny czwartek,który przeznaczę na odpoczynek.W międzyczasie planujemy z "M" weekendowy wyjazd nad Solinę - zobaczymy co z tych planów wyjdzie - trzymajcie proszę kciuki,aby wszystko się udało :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy L'BIOTICA BIOVAX : http://www.biovax.pl/ - ZAPRASZAM!


L'BIOTICA BIOVAX - WŁOSY&PAZNOKCIE - PROGRAM BIOVAX OPTIMUM 28!
30 tabletek / ok.21,00 zł


To kompozycja 28 aktywnych składników ukierunkowanych na wzmocnienie kondycji włosów i paznokci.

Ponieważ często trudno jest określić,jakiego składnika potrzebują Nasze włosy,tabletki powlekane L'BIOTICA - BIOVAX - WŁOSY&PAZNOKCIE zawierają związki uzupełniające niedobory substancji odżywczych oraz wpływają korzystnie na stan włosów i paznokci.

Najważniejsze składniki,to :
- biotyna "witamina H"
- kwas foliowy
- witamina A
- witaminy z grupy B "B1,B2,B5,B6,B12"
- witamina C
- witamina D3
- witamina E
- jod
- cynk
- żelazo
- miedź
- mangan
- selen
- molibden
- krzem - wyciąg ze skrzypu polnego
- wyciąg z pokrzywy
- algi morskie
- ekstrakt z liści zielonej herbaty
- melatonina
- cystyna

Systematyczne przyjmowanie preparatu L'BIOTICA - BIOVAX - WŁOSY&PAZNOKCIE - PROGRAM BIOVAX OPTIMUM 28 pomaga we wzmocnieniu włosów i utrzymaniu ich zdrowego wyglądu.


- nadmierne wypadanie  i rozdwajanie się włosów
- pozbawione połysku,łamiące się włosy
- łamliwe i rozdwajające się paznokcie


RECENZJA :
Jakiś czas temu zauważyłam u siebie - nadmierne wypadanie włosów.
Objawiało się ono głównie przy myciu włosów,ich suszeniu,rozczesywaniu oraz układaniu.
Zmartwiłam się i pomyślałam,że przydałby mi się dobry preparat,który wzmocni moje włosy oraz zatrzyma ich nadmierne wypadanie.Zagłębiając się w swoje "zapasy" natrafiłam na wyżej opisany preparat.
Rozpoczęłam kurację,przyjmując po 1 tabletce codziennie rano.
Tabletka jest średniej wielkości i nie sprawia kłopotów jej połykanie.
Jakie są moje wrażenia po odbytej kuracji?
Hmmm...Na pewno nie jest to preparat godzien medalu...Owszem - moje włosy nie wypadają już tak nadmiernie,jak przed rozpoczęciem kuracji,końcówki nie są rozdwojone "ale myślę,że jest,to również zasługa preparatu,który obecnie używam",paznokcie są twardsze i tak szybko się nie łamią,jednak spektakularnego efektu nie zauważyłam...Liczyłam,na intensywniejsze zatrzymanie wypadania włosów.
Odrobinę się zawiodłam...Ostatecznie...
Moja ocena,to 4/6.

A czy Wy jesteście mi w stanie polecić "coś" dobrego przeciwko wypadaniu włosów? :)

Z racji tego,że odebrałam dzisiaj swoje zamówienie z AVONU,przedstawiam Wam moje dwa NOWE zestawy do pielęgnacji stóp :)


Za oba zestawy zapłaciłam : 21,65 zł :)

P.S Zwycięzcę organizowanego przeze mnie ROZDANIA - na powitanie LATA ogłoszę w CZWARTEK!

DOBRANOC :*

20 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że L'BIOTICA produkuje także tabletki ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nowość, jednak nie wiem, czy bym im zaufała :)
      Radi

      Usuń
  2. muszę zakupić sobie jakiś suplement bo moje paznokcie i włosy są ostatnio w nie najlepszej kondycji ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez nie wiedziałam o tabletkach z tej firmy.. miałam tylko regenerujące serum do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja łykam len na włosy :) Chociaż jakiś wielkich problemów nie mam :) Ale słyszałam, że są dobre. Życzę Ci zatem dużo spokoju i cierpliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam tabletki Novophane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tych tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja teraz zażywam tabletki skrzypovite , jestem ciekawa jak się spiszą te produkty z avonu

    OdpowiedzUsuń
  8. mi włosy zaczęły wypadać jak urodziłam synka, trochę się załamałam,bo mam gęste i dość długie.. biorę jakiś skrzyp i widzę różnice,ale o tych Twoich pierwsze słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. sprobuj odzywek z Pilomaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak się sprawdzą nowości z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ma skład ten suplement ;) Za zamówienie z Avonu bardzo mało zapłaciłaś, ciekawe zestawy, czkam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale będzie miała ładne stópki ;D . na wypadające włoski proponuję jakieś wcierki .. jak prostujesz/suszysz czy cokolwiek to niestety musisz to ograniczyc.. ważne jest też zdrowe odżywianie ; ser, pomidor, kasza gryczana ;)) .
    obserwuję ,loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie DZIĘKUJĘ za dobre rady :)

      Usuń
  13. czyli bez szału ale cena nawet w porządku

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudno się dziwić, za krótko brałaś ten suplement. Ja stosuję go drugi miesiąc i teraz widzę porządne efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jasne, suplementy trzeba trochę brać :)) u mnie ten suplement sprawdza sie super.

    OdpowiedzUsuń