niedziela, 14 lipca 2013

RECENZJA - HIMALAYA - MLEKO I MIÓD - MYDŁO! + Obiad :)

Hello :)
NIEDZIELA - odpoczywacie? :)
Ja nadrabiam zaległości z całego tygodnia.
Zrobiłam generalne porządki,pranie oraz obiad.
Teraz mam chwilę dla siebie,ale jestem na tyle zmęczona,że prawdopodobnie chwilę się zdrzemnę.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny Polis reprezentującej firmę MAGICZNE INDIE : http://www.magiczne-indie.pl/ - ZAPRASZAM!


HIMALAYA - MLEKO I MIÓD - MYDŁO! 70 g / 5,00 zł


Organiczne mydło wspaniale odżywia i nawilża nawet bardzo zmęczoną,pozbawioną blasku skórę.
Mydło zawiera mleczny krem - naturalny emolient o właściwościach nawilżających i kojących skórę oraz ekologiczny miód,który doskonale oczyszcza oraz sprawia,że skóra staje się miękka i gładka.
Absolutnie naturalna pielęgnacja pozwoli skórze odpocząć od nadmiaru chemicznych substancji myjących za,to zapewni regulację poziomu wilgotności,przywróci pierwotny blask i odmłodzi skórę.


- Wszystkie kosmetyki z serii HIMALAYA dostępne są na stronie MAGICZNE INDIE :
KLIK !!!

RECENZJA :
Z mydłem HIMALAYA mam styczność już drugi raz.
Jest ono mniejsze niż przeciętne mydło w kostce.Zapach ma delikatny,przyjemny - przypomina dawny szampon PALMOLIVE - MLEKO i MIÓD.Mydło dobrze się pieni,oczyszczając skórę z wszelkich zanieczyszczeń - pozostawiając ją nawilżoną,świeżą i pachnącą.
Przy okazji kąpieli serwuje Nam dodatkowo aromaterapię - gdyż jego zapach unosi się w całej łazience.
Nie uczula i nie podrażnia.Na pewno w przyszłości ponownie po nie się sięgnę.
Moja ocena,to 5/6.

A oto mała foto-relacja z mojego dzisiejszego gotowania :


CEL : Hamburgery :p



Wszystko już prawie gotowe - SMACZNEGO :)

P.S Zapraszam Was również do wzięcia udziału w KONKURSIE organizowanym przez ANIOŁ O CZARNYCH SKRZYDŁACH :
http://gosika90.blogspot.com/2013/07/ogaszam-konkurs-na-moim-blogu-1407.html -
ZAPRASZAM !


13 komentarzy:

  1. Tak mnie zastanawia czy takie mydła też się sprawdzają na cerę tłustą :). A hamburgery wyglądają apetycznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Och dlaczego te hamburgery ? Przez ciebie nie będę spałą w nocy bo mam na nie taką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam takiego mydełka jeszcze, ale takie zapachy miodowe lubię bardziej w zimie niż teraz, a hamburgery w Twoim wydaniu wyglądają smakowicie, mniam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam domowe Hamburgery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię mydełek w kostkach ale staram się to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zjadłabym takiego Hamburgera wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm. też bym zjadła hamburgera. om om!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego mydełka :)
    Hamburgery na pewno były pyszne, domowej roboty są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. alez musi cudownie pachnieć ♥.♥ hamburgera chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. taki obiadek to ja rozumiem , nie ciągle te dietetyczne posiłki

    fajne mydełko , kupiłabym bo lubię mydła w kostce

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońce a gdzie Ty przepis na hamburgery znalazłaś ?

    OdpowiedzUsuń