czwartek, 25 lipca 2013

Przesyłki.

Dobry Wieczór...
Co u Was słychać Drogie Panie...
Wiem,że nie było mnie kilka dni,ale nastał w moim życiu jeden z gorszych momentów.
Dobiłam dna i muszę się od Niego odbić...Nie będzie,to łatwe i przyjemne,ale jak,to mówią :
"Po każdej burzy zawsze wychodzi słońce" - u mnie będzie wychodziło wyjątkowo długo,ale mam nadzieję,że kiedyś w końcu wyjdzie...

Dzisiaj z racji tego,że w ciągu ostatnich dni zostałam obsypana przesyłkami,chcę je przedstawić na blogu i jednocześnie podziękować wszystkim firmom za ich przesłanie.
Postaram się jak najszybciej rozpocząć testowanie.

- CLEANIC : http://cleanic.pl/ - ZAPRASZAM !



- PHARMACERIS : http://pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM !


- BY DZIUBEKA : http://www.bydziubeka.pl/ - ZAPRASZAM !


"Szczegółowe zdjęcia pojawią się na blogu w niedalekiej przyszłości".

- BEETLEBITS : http://www.beetlebits.pl/ - ZAPRASZAM!



Spokojnej nocy i mam nadzieję,że do jutra :*

27 komentarzy:

  1. same cuda! powodzenia w odbijaniu się od dna! dasz rade:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przesyłki! Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymaj się kochana ;*
    też dostałam Pharmaceris :) Panie Nas rozpieszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile fajnych paczuszek :D
    miłego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki Pharmaceris:) milego testowania i oby ten zly moment w zyciu szybko minal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne paczki czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie paczki z pewnością poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie martw się, ja też mam teraz gorszy okres.
    z czasem wszystko się ułoży. trzeba przeczekać.
    fajne przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, mam nadzieję, że wszystko Ci się ułoży, główka do góry :*! Pamiętaj, że słońce zawsze wychodzi :) I super paczki, miłego testowania :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, fajne :) bransoletke tez mam ale pomaranczowa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne rzeczy :)
    trzymaj sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słońce będzie dobrze,zawsze masz mnie.
    Nigdy nie jest tak źle aby nie mogło być gorzej... w każdej sytuacji trzeba znaleźć jakiś plus którego można się złapać i zdobywać marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że słoneczko wyjdzie u Ciebie jak najszybciej! Trzymaj się dzielnie! :*

    I jestem ciekawa jak spiszą się u Ciebie kosmetyki z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie patrzę.... nie przyglądam się Twoim przesyłkom , bo zaczynam zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale paczki, zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymaj się ;* Na pewno się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne przesyłki, gratuluję :) Ja właśnie też dosięgam dna.. nie wiem kiedy się odbiję.. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze - wszystkiego DOBREGO Ci życzę :)

      Usuń