niedziela, 2 czerwca 2013

WISH LIST + Małe ZAKUPY :)

Hello :)
NIEDZIELA - domyślam się,że większość z Was odpoczywa w gronie rodziny i zbiera siły na PONIEDZIAŁEK.Ja jestem już po pracy,spacerze i małych zakupach z "M" :)
Jutro wybieram się na siłownię,mam nadzieję,że w ostatniej chwili się nie rozmyślę "mały leń siedzi mi w ostatnim czasie na ramieniu" :p

Na dzisiaj przygotowałam swoją WISH LIST na CZERWIEC :)


- TOP SECRET - TUNIKA - r.36 : KLIK!!!


- TOP SECRET - KOSZULKA - r.36 : KLIK!!!


- HOUSE - TOREBKA : KLIK!!!


- DOVE - ŻEL POD PRYSZNIC - FIGA&POMARAŃCZA!


- C-THRU - AMETHYST!


- YVES ROCHER - WODA TOALETOWA - OWOCE LEŚNE!

- YVES ROCHER - ŻEL POD PRYSZNIC - OWOCE LEŚNE!


- EWA CHODAKOWSKA - KSIĄŻKA!


A Wy czego sobie życzycie i o czym marzycie w CZERWCU? :)

Oto moje dzisiejsze małe ZAKUPY :


- CROPP - Koszulka! 39,90 zł -> 27,93 zł "-30%"


- ROSSMANN - Woda toaletowa + żel pod prysznic! 14,99 zł
- ROSSMANN - Szampon! 5,99 zł
- ROSSMANN - Mydło! 1,79 zł + MINI żel pod prysznic - GRATIS!

Nie omieszkam również wspomnieć o nowej WSPÓŁPRACY,którą nawiązałam z firmą JULIMEX :
http://julimex.pl/ - ZAPRASZAM!


Na KONIEC zapraszam Was do wzięcia udziału w ROZDANIU,które organizuje  ZAREKLAMOWANE-PRZEREKLAMOWANE :
http://zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com/2013/05/rozdanie.html


DOBRANOC :*

23 komentarze:

  1. ładne te bluzeczki, które planujesz kupić :) i ta którą kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta którą kupiłaś jest najlepsza, super bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy planuję zakup tych rzeczy - nie wiem - zależy,czy finanse na,to pozwolą...
    Nie zmienia,to jednak faktu,że bardzo chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się te koszulki :)A tak najbardziej to ta, którą kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta dzisiejsza koszulka-wspaniała!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bluzeczki świetne. Sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarne C-thru kiedyś bardzo mi się podobało. Może z sentymentu wrócę do niego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziaąłm tą torebke w Housie, super jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam ochote na jej ksiazke :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam C-THRU AMETHYST :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulka, którą kupiłaś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na czerwiec nie mam wiekszych planow kosmetycznych ,bo mam juz tego tyle ze nie zlicze ;) marza mi sie za to super wygodne szpilki na platformie w odcieniu pudrowego rozu ,koniecznie lakierowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna lista ;). Też bym chciała książkę Chodakowskiej ;). Bardzo podoba mi się ta bluzeczka którą kupiłaś :) jest świetna! Gratuluję współpracy i po tym co u Ciebie zobaczyłam lecę do Rossmanna ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poczytałam, pooglądałam i tak mi się tutaj u Ciebie podoba, że dodałam Cię do "obserwowanych" :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetną bluzeczkę kupiłaś! Ja korzystałam z tej samej promocji i też kupiłam tam bluzkę, ale z kotem i motywem galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam z tej firmy szampon tylko że taki zielony XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw C-THRU naprawdę w niezłej cenie :) Bluzka również świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tej pierwszej tunice się chyba zakochałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka Chodakowskiej również mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam tę książkę. :-) Jeszcze z niej nie korzystałam, ciągle to przekładam, chociaż przepisy są tam całkiem fajne. :-)

    OdpowiedzUsuń