niedziela, 30 czerwca 2013

RECENZJA - VIPERA - YOUNIQUE - CIEŃ DO POWIEK & RIMMEL - 10X VOLUME FLASH - TUSZ DO RZĘS!

Dzień Dobry :)
NIEDZIELA - śmiem twierdzić,że po całym tygodniu - wreszcie się wyspałam :)
Czekam na śniadanie,które przygotowuje dla mnie "M" - wydaje się - żyć nie umierać...
Jednak po śniadaniu czekają mnie generalne porządki - wiem - jest NIEDZIELA,ale w związku z całym tygodniem w pracy - tylko NIEDZIELA pozostała mi na nadrobienie zaległości z całego tygodnia.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie recenzje...
Jedna z nich będzie o CIENIU DO POWIEK,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy VIPERA : http://www.vipera.com.pl/ - ZAPRASZAM!
Druga natomiast o TUSZU DO RZĘS,który niestety zawiódł moje oczekiwania...


VIPERA - YOUNIQUE - CIEŃ DO POWIEK - 82! 11,50 zł


Paleta barw cieni do powiek z serii YOUNIQUE umożliwia wykonanie zarówno subtelnego dziennego,jak i intensywnego wieczorowego makijażu,w odcieniach beżu,brązów,fioletów i szarości,aż po czerń.
Uzupełnia ją dziesięć świeżych,radosnych,żywych barw dla osób ceniących makijaż z nutką ekstrawagancji.

Naturalne pigmenty modyfikowane estrami OLEJU JOJOBA odpowiadają za intensywność barw,dbając jednocześnie o delikatne powieki,nawilżając je i przyśpieszając regenerację komórek.
Z kolei BAYCUSAN - absorbując serum gwarantuje makijażowi trwałość oraz zapobiega zjawisku zbierania się cieni w zagłębieniach powiek.Natomiast NYLON-12 sprawia,że produkt głęboko rozprowadza się na powiekach,umożliwiając łatwe,precyzyjne cieniowanie nawet niezbyt wprawną ręką.

Cienie są odpowiednie dla osób o wrażliwych oczach,oraz noszących szkła kontaktowe.
Kolor i lateksowy aplikator zamknięte są w eleganckim opakowaniu z lusterkiem.

RIMMEL - 10X VOLUME FLASH - 001 EXTREME BLACK - TUSZ DO RZĘS! 8 ml / ok.22,00 zł


Do 10X pogrubione rzęsy w mgnieniu oka!
Natychmiastowe pogrubienie!
Nowa generacja unikalnej żelowej formuły Quick Bond - pogrubienie bez grudek!




RECENZJA :
Domyślam się,że na pierwszy rzut oka pomyślicie - że nie jest źle...
Ale gwarantuję Wam,że będzie to jedynie mylny domysł.
Dlaczego? Zacznę od pozytywnego aspektu mojego makijażu,jaki zagwarantował CIEŃ DO POWIEK.
Pokochałam go od pierwszego użycia! Cień jest dobrze zmielony,miałki i daje delikatne matowe wykończenie.Dobrze się rozprowadza "ja robię,to za pomocą pędzelka" - dzięki czemu uzyskuję taką głębię koloru,jaką chcę.Utrzymuje się bardzo długo "12H jest pewne".Czytałam u kilku Dziewczyn,że cień się osypuje - ja u siebie tego nie zauważyłam :) Jest,to jeden z moich ulubionych cieni do powiek!
Moja ocena,to 6/6.
Przechodząc do TUSZU...Rozczarowałam się...
Zaczynając od szczoteczki,która nie wygląda najlepiej i ma strasznie posklejane włosie od nadmiaru tuszu,przechodząc do beznadziejnej aplikacji "już przy pierwszym pociągnięciu rzęsy są posklejane",przez co nie układają się najlepiej - do odpowiedniego stanu musiałam je doprowadzić za pomocą szczoteczki do rzęs...Dzięki czemu na zdjęciu wyglądają całkiem nieźle.Dodając do tego grudki,które tworzą się od nadmiaru tuszu i brak pogrubienia,który obiecuje producent...Ten tusz,to kompletna porażka.
Omijajcie go z daleka...
Moja ocena,to 1/6.



9 komentarzy:

  1. Oj to tusz będę zatem omijać z daleka, a do konkursu zaraz się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mam mam :) ale inny odcień też go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cień jest śliczny, natomiast tusz jak dla mnie za słaby ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. tusz dla mnie stanowczo za słaby, na pewno nie kupie, ale cień bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej szkoda, że tusz się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tusz dał klapę. Ale cień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pogrubiające tusze. :) Czuję, że i ten dołączy do mojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń