piątek, 21 czerwca 2013

RECENZJA - UNDER TWENTY - ANTI ACNE - TONIK ŁAGODZĄCO - MATUJĄCY! + WYGRANA!

Witam.
Pierwszy wolny dzień w tym tygodniu :)
Jakie mam na dzisiaj plany? Tak na prawdę,to żadne...
Odpoczywam i,to mi w zupełności wystarczy.
Przez ten "upał",który panuje na zewnątrz nie mam siły ani ochoty aby gdziekolwiek iść.
Oczywiście nie pogardziłabym kąpielą w basenie,ale niestety porządnego basenu w okolicy - BRAK!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy UNDER TWENTY : http://www.undertwenty.pl/ - ZAPRASZAM!


UNDER TWENTY - ANTI ACNE - TONIK ŁAGODZĄCO - MATUJĄCY! 200 ml / ok.12,00 zł


WSKAZANIA :
24H przeciw trądzikowi!!!
Skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do powstawania trądziku!

EFEKTY DZIAŁANIA : 
Tonik łagodzi i matuje skórę,wspomagając redukcję wykwitów zapalnych.
Skuteczność zawdzięcza innowacyjnej kompozycji : substancji matujących i zapobiegających trądzikowi oraz substancji oczyszczających oraz łagodzących.

Skuteczność potwierdzona dermatologicznie !

RECENZJA :
Z kosmetykami UNDER TWENTY mam styczność już nie pierwszy raz...
Z tego co pamiętam nie było produktu,który zawiódł by moje oczekiwania.
Tonik ten jest wyjątkowo przyjazny dla mojej tłustej cery,która pokryta jest małymi niedoskonałościami.
Ma on delikatny,praktycznie nie wyczuwalny zapach.
Dobrze oczyszcza cerę z wszelkich zanieczyszczeń,jednocześnie ją nawilżając,ale i dobrze matując.
Przy regularnym użytkowaniu zmniejsza niedoskonałości.Nie pozostawia uczucia ściągnięcia.
Nie uczula i nie podrażnia.
Moja ocena,to 6/6.

Wczoraj przyszła do mnie również WYGRANA z konkursu organizowanego na stronie VICHY :
http://www.vichy.pl/ - ZAPRASZAM !


Udanego dnia Wam życzę :)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :D Mnie się nie udało:)) A Under Twenty swojego czasu to była moja ulubiona marka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś namiętnie kupowałam żele i toniki UNDER TWENTY, teraz już mi przeszło, zużyłam bardzo dużo opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś niestety nie mam zbyt dużego przekonania do kosmetyków Under Twenty, ale chyba czas to zmienić:) Wspaniała wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki tonik na lato sobie sprawię ;) cudna wygrana Justysiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio stosuję tonik ze srebrem i zanim go zużyję trochę minie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zostane chyba przy moim micelu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie miałam :). Lubię kosmetyki Under 20, wczoraj zastanawiałam się nad kupnem kremu BB tej marki, który jest w Biedronce :D Ostatecznie zdrowy rozsądek wygrał, bo mam już sporo podkładów i żaden nawet w połowie wykorzystany nie jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wyprobowac ten bb :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z under 20 miałam żel do twarzy ;) i nie był taki zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :) sama jestem ciekawa tego BB więc czekam aż coś skrobniesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę o nim kilka słów :)

      Usuń
  11. U Ciebie widzę rozdanie za rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń