sobota, 1 czerwca 2013

RECENZJA - SYNESIS - PERFUMOWANY PEELING DO DŁONI - SPOKÓJ KOKOSOWY!

Dobry Wieczór.
Mamy SOBOTNI - w Rzeszowie deszczowy wieczór...
Zamiast odpoczywać na spacerze,kawie i ciastku - oddychając świeżym i ciepłym powietrzem,siedzę w domu i gotuję zupę :p
Pogoda jest zupełnie do niczego,przez co moje samopoczucie wygląda podobnie...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy SYNESIS : http://www.synesis.pl/ - ZAPRASZAM!


SYNESIS - PERFUMOWANY PEELING DO DŁONI - SPOKÓJ KOKOSOWY! 100 ml / 78,00 zł


Dwufazowy,solny i perfumowany peeling do dłoni z 9 aktywnymi składnikami !

Perfumowany peeling do dłoni daje natychmiastowy i długotrwały efekt miękkiej,plastycznej oraz aksamitnej skóry dłoni.Dłonie pachną mlecznym,kokosowym spokojem.


Specjalnie dobrane kryształki soli delikatnie peelingują,bez jakichkolwiek podrażnień.
Peeling jest niezwykle skuteczny,a jednocześnie bardzo delikatny,dzięki połączeniu drogocennych i szlachetnych surowców : witamin C i E,które działają nawilżająco,wygładzająco a także odżywczo.


Peeling do dłoni nie zawiera żadnych konserwantów ani barwników.
Delikatnie i skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka,powodując,że skóra dłoni staje się jedwabiście gładka.
Wystarczy kilkuminutowy masaż dłoni peelingiem marki SYNESIS i spłukanie ich letnią wodą,by uzyskać efekt aksamitnej,przyjemnej w dotyku i napiętej skóry,którą każda Pani z chęcią będzie podawała do pocałunku...

Perfumowany peeling do dłoni zawiera 9 składników aktywnych :
- burak cukrowy
- olej kokosowy
- olej z pestek winogrona
- olej z orzechów macadamia
- olej z avocado
- olej z wiesiołka
- masło ze słodkich migdałów
- witamina E
- sterole
- squaleny

RECENZJA :
Drogie Panie - jest,to jeden z najlepszych peelingów do dłoni,jakie o tej pory używałam :)
Jego zapach powala na kolana - i co najważniejsze bardzo długo utrzymuje się na dłoniach.
Konsystencja dwu fazowa,którą przed użyciem należy ujednolicić - proces ten zajmuje kilka minut.
Tuż po aplikacji peelingu na dłonie wydaje się on być dosyć rzadki,jednak to odczucie wydaje się być mylne,gdyż peeling idealnie współgra z dłońmi i dobrze się na nich rozprowadza.
Jest on typowym zdzierakiem,usuwa martwy naskórek,wygładza,odżywia i nawilża :)
Jest świetny ! Tuż po jego użyciu dłonie są w idealnym stanie przez długi czas i są prawdziwą wizytówką,której nie powstydziłaby się żadna Kobieta :)
Moja ocena,to 6/6.

Życzę Wam Drogie Panie spokojnej nocy i pogodnej NIEDZIELI :*

18 komentarzy:

  1. Wow... najlepszy powiadasz... no no... w takim razie warto się na niego pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to trzeba się wybrać na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo jeszcze czegoś takiego nie widziałam, zapach musi być ujmujący

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam , uwielbiam , uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam właśnie dobrego peelingu, więc może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dalej czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będę miała okazje chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo taki peeling musi być świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kokosowe kosmetyki :). Więc ten peeling też bym chętnie wypróbowała. Podoba mi się jego skład, myślę, że to naprawdę produkt godny uwagi. Cena dość droga ale z drugiej strony peelingu nie robi się codziennie ;). Świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śmieszny:) Nawet nie słyszałam, ale na pewno kiedyś sobie zakupię jak taki dobry:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć :) Bardzo lubię kokosowy zapach, więc to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że mają peelingi do dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi być świetny, jednak dla mnie przydałoby się mniejsze opakowanie (i odpowiednio tańsze) ;)

    OdpowiedzUsuń