poniedziałek, 10 czerwca 2013

RECENZJA - SCHOLL - FRESH STEP - DEZODORANT! + Nowa WSPÓŁPRACA :)

Witam.
PONIEDZIAŁEK powoli dobiega końca...
Po 11H w pracy - odpoczywam...Za chwilę idę wziąć gorącą kąpiel,która mam nadzieję da mi nie tylko odświeżenie,ale również rozluźnienie :)
Dziś po powrocie z pracy czekały na mnie aż dwie przesyłki :)
Jedna z nową WSPÓŁPRACĄ,druga zaś od Pani Magdaleny Pawłowskiej z NOWOŚCIAMI do przetestowania :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który w ciepłe dni jest ukojeniem dla moich stóp :)

SCHOLL - FRESH STEP - DEZODORANT! 150 ml / 14,99 zł


Czym wyróżnia się FRESH STEP - DEZODORANT marki SCHOLL?

Został on opracowany w oparciu o formułę Dual - Active,która :
- Natychmiast neutralizuje nieprzyjemny zapach.
- Zapewnia 24-godzinną ochronę stóp przed nieprzyjemnym zapachem.
Dzięki SCHOLL FRESH STEP - DEZODORANT do stóp w sprayu będziesz mógł bez skrępowania zdjąć buty.Delikatny zapach dezodorantu zapewni Twoim stopom świeżość przez cały dzień.
Testowany dermatologicznie.

RECENZJA :
Ciepłe dni plus zakryte buty równa się nie tylko zmęczeniem stóp,ale również często przykrym zapachem stóp,który odbiera Nam pewność siebie i daje niesamowity dyskomfort...
Ja - osoba,która intensywnie pracuje "w zakrytym obuwiu",chcę mieć pewność,że nawet po 12H moje stopy będą świeże.Próbowałam wielu dezodorantów,jednych lepszych,innych gorszych aż przy okazji zakupów w BIEDRONCE natrafiłam na nowy dezodorant od SCHOLL,który charakteryzuje się przyjemnym zapachem.Zazwyczaj pryskam nim stopy każdego ranka,tuż przed wyjściem do pracy.
Dezodorant szybko zasycha i nie pozostawia na stopach talku "dzięki Bogu".
Jakie jest jego działanie?Przez większą część dnia,moje stopy są świeże i suche - nie pocą się :)
Może ochrona nie jest 24-godzinna,ale 10-12 godzin,to i tak dużo jak dla zwykłego dezodorantu.
Myślę,że wrócę do niego ponownie :)
Moja ocena,to 5/6.

Przejdźmy teraz do przesyłek :)
Nowa WSPÓŁPRACA,którą nawiązałam z firmą PILOMAX : http://www.pilomax.pl/ - ZAPRASZAM!


Oraz przesyłka od Pani Magdaleny Pawłowskiej : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


Życząc Wam przyjemnego wieczoru ZAPRASZAM do wzięcia udziału w ROZDANIU organizowanym przez CANDY KILLER : http://candykiller.pl/rozdanie-z-manhattan-cosmetics/ - ZAPRASZAM!



15 komentarzy:

  1. zawsze obojetnie przechodzilam kolo scholla , teraz przystane :)

    dobrze wiedziec o rozdaniu;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy, dużo dobrego czytałam o tych kosmetykach do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że będę musiała zakupić to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy i ja również mam ten świetny zestaw z Pilomaxu :)
    Dobrze wiedzieć, że dezodoranty z scholla są takie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to będziesz miała co testować...;)
    do dzieła, czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję Ci serdecznie nowej współpracy, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z otrzymanych produktów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już kilka produktów Scholl i zawsze byłam z nich zadowolona:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty Scholla, miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nazwałabym tego fascynacją.
    Po prostu uważam (nie tylko ja c:), że lalki tej serii wychodzą na zdjęciach wyjątkowo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń