środa, 19 czerwca 2013

RECENZJA - REVLON - COLORSTAY - 180 SAND BEIGE - PODKŁAD! + NOWOŚCI :)

Hello :)
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
U mnie w Rzeszowie słonecznie i bardzo ciepło - czasami aż za ciepło...
W ostatnich dniach pracuję na popołudniowe zmiany dzięki czemu mogę się wyspać i zająć sobą :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję podkładu,który obecnie używam i z,którym można powiedzieć,że się polubiłam :)

REVLON - COLORSTAY - 180 SAND BEIGE - PODKŁAD! 30 ml / 32,00 zł


Podkład COLORSTAY marki REVLON,to kultowy produkt doceniony i uwielbiany przez milion Kobiet na świecie.Podkład COLORSTAY jest wyjątkowo trwałym kosmetykiem,który utrzymuje się na twarzy nawet do 24H.Fluid zapewnia perfekcyjne krycie,kamufluje nawet  najbardziej problematyczne niedoskonałości cery,nie tworząc niepożądanego "efektu maski".Nie brudzi przy tym ubrań,nie ściera się i nie zmienia swojego koloru nawet po intensywnym pudrowaniu.
Dzięki opatentowanej technologii SoftFlex zapewnia komfort długotrwałego i naturalnego wyglądającego makijażu przez cały dzień i bez zbędnych poprawek.



Podkład COLORSTAY przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej perfekcyjnie nadaje matowy wykończenie makijażu,utrzymuje cerę zmatowioną przez wiele godzin.Unikatowa formuła zawiera ekstrakty roślinne oraz proteiny jedwabiu,które uwalniając się w ciągu dnia dają poczucie lekkości i wyjątkowego komfortu.
Podkład dodatkowo zawiera witaminę A i E,które wygładzają skórę oraz chronią ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.Filtr SPF 6/15 chroni przed promieniowaniem UV,jakże istotnym w przypadku,gdy Nasze kremy go nie zawierają.Podkład nie zatyka porów,jest beztłuszczowy.

RECENZJA :
Podkład ten trafił moje ręce przez przypadek,gdy w zamiarze miałam zakup podkładu Max Factor - Lasting Performance.Sprzedawczyni dowiedziawszy się,że jestem posiadaczką cery tłustej z licznymi niedoskonałościami doradziła zakup REVLONU.Zdając się na jej zdanie - kupiłam.
I...Jestem zadowolona :) Podkład ma lekką konsystencję,która dobrze się rozprowadza na twarzy,nie pozostawiając niedociągnięć.Podkład dopasowuje się do koloru twarzy,zakrywa wszelkie niedoskonałości,dobrze matuje i utrzymuje się co najmniej 12H - co do zapewnianego przez producenta 24H krycia nie jestem pewna,gdyż jeszcze nigdy tak długo nie miałam go na sobie.
Jak dla mnie,póki co jest IDEALNY i śmiem twierdzić,że lepiej mi się z nim współpracuje niż z podkładem Lasting Performance.Serdecznie polecam.
Moja ocena,to 6/6.

Przy okazji wizyty w Starachowicach wybrałam się na małe zakupy :)
Co przywiozłam ze sobą do Rzeszowa ?


- NATURA - PALMOLIVE - ŻEL POD PRYSZNIC! 5,99 zł
- BIEDRONKA - BE BEAUTY - ŻEL POD PRYSZNIC! 4,99 zł
- DROGERIA - GARNIER - KREM - SRBET! 12,99 zł


- PEPCO - TOREBKA! 14,99 zł


- SH - TOREBKA! 2,50 zł

Teraz czas na nowe WSPÓŁPRACE.
Pierwsza w z nich,to WSPÓŁPRACA,którą nawiązałam z Panią Magdaleną Polis reprezentującą sklep MAGICZNE INDIE : http://www.magiczne-indie.pl/ - ZAPRASZAM !


Druga z firmą EVOLVE : http://love-me-green.pl/ - ZAPRASZAM !


Z przyjemnością zabieram się do testów a Wam życzę przyjemnego popołudnia :)

31 komentarzy:

  1. ile świetnych nowości! a ten podkład wygląda ciekawie i baaardzo kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba najbardziej lubiany podkład :) chociaz ja przeważnie jeszcze go mieszam z innym

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i był świetny :). Ale to było lata temu, chyba wtedy nie był w wersji dla skóry tłustej i mieszanej. I jaka urocza torebka w sówki! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wygląda ten podkład,ale chyba dla mnie troszkę za drogi, zresztą gdzie ja tam się wypowiadam, nie mam w sumie dużych problemów z ceną, to po co się martwię xD
    zainteresował mnie ten żel pod prysznic z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ostatnio problem wszystkie podkłady są dla mnie za ciemne... :/
    Revlona uwielbiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego czytałam o tym podkładzie i pewnie jak obecny wykończę to ten zakupię.
    śliczna torebka w sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. REvlon to mój fawotyt, zostanie chyba u mnie na zawsze, mam odcienie 150,180,220 zależnie od pory roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. To mój ukochany podkład, lepszego dotychczas nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. On jest raczej z tych cięższych podkładów?
    Ja wolę lekkie, dlatego też lubię się z kremami BB :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne torebeczki, też dostałam próbki love me green.
    używam revlon w kolorze 150 buff

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie.
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  12. jak są bardzo jasne odcienie to chyba go zakupię;) do spotkania jeszcze 37 dni!!!!!: )

    OdpowiedzUsuń
  13. ale szał na ten podkład jest ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  14. chcę go mieć ♥

    śliczne torebeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulubiony podkład <3
    śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj teraz napewno go kupie a wispolu promocja;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta torebka z Pepco. :D

    Kliknęłabyś w BANER SHEINSIDE na moim blogu? Byłabym ogromnie wdzięczna!
    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin







    OdpowiedzUsuń
  18. ile nowości :)
    świetne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesli faktycznie jest taki matowy to moze sie na niego skusze
    taguję Cię do zrobienia travel tagu http://rockisnext.blogspot.com/2013/06/travel-tag.html :D

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę go w końcu znów ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam ten podkład, ale na lato go jednak odstawiłam. Pewnie jesienią/zimą znowu do niego wrócę. Świetnie kryje. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współprac. A podkład faktycznie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa ta torebka z pepco skradła moje serce :D a podkład faktycznie ma super krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful purchases compliments :)

    kisses

    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również lubię CS - bardzo dobrze się sprawuje na większe wyjścia - nic nie spływa i się nie rozmazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przypuszczałam nawet, że ten podkład jest tak genialny! Chyba będę musiała po niego sięgnąć jak wykończę swój, bo czytając Twoją recenzję miałam wrażenie, że jest dla mnie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń