piątek, 28 czerwca 2013

RECENZJA - KHADI - NATURALNE MYDŁO POMARAŃCZOWE!

Dobry Wieczór :)
WEEKEND - jakie macie plany?
Ja jutro pracuję,za to w niedzielę chcę nadrobić cały tydzień i zrobić sobie małe,domowe SPA.
Na samą myśl o relaksie - bardzo się cieszę :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny Polis reprezentującej firmę MAGICZNE INDIE : http://www.magiczne-indie.pl/ - ZAPRASZAM !


KHADI - NATURALNE MYDŁO POMARAŃCZOWE! 125 g / 14,00 zł



Pomarańczowe mydełko jest idealne do pielęgnacji skóry tłustej.

Pomarańcza ma właściwości antybakteryjne,działa tonizująco,ściąga i dokładnie oczyszcza pory.
Odświeżający zapach doda energii i poprawi nastrój.
Gliceryna nawilży skórę i pozostawi ją miękką oraz delikatną.

SKŁAD :
Citrus Aurantium Amara Flower Water,Glycerin,Vegetable Oils


- Wszystkie kosmetyki z serii KHADI dostępne są na stronie MAGICZNE INDIE :
KLIK !!!

RECENZJA :
Uwielbiam wszelkiego rodzaju mydła w kostce i są one nieodłącznym elementem każdej mojej kąpieli.
Mydło KHADI ma fantastyczny pomarańczowy zapach,który nie jest przesiąknięty chemią :)
Po zetknięciu z wodą dobrze się pieni,dzięki czemu kąpiel staje się prawdziwą przyjemnością.
Mydło dobrze oczyszcza i jednocześnie natłuszcza skórę,pozostawiając ją nawilżoną i pachnącą.
Jedynym minusem jest fakt,że mydło bardzo szybko się kończy - przez co w ogóle nie jest wydajne.
Podsumowując - miło mi się z nim współpracuje i żałuję,że powoli się kończy...
Moja ocena,to 5/6.

A czy Wy macie swoje ulubione mydła w kostce? :)

Jakiś czas temu Ania : http://anianawyspach.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Zaprosiła mnie do TAG'u pt. BEZ CZEGO NIE MOŻESZ SIĘ OBEJŚĆ.
Korzystając z okazji,chcę odpowiedzieć na ten właśnie TAG :)


Na czym polega TAG ?
- Wymieniamy 5 kosmetyków bez których nie możemy się obejść i uzasadniamy swój wybór.
Następnie,tak jak w metodzie łańcuszkowej - nominujemy do TAG'u 5 blogerek.

- PODKŁAD - najlepiej dobrze kryjący oraz matujący - bez make'up nie wychodzę z domu :p
- PUDER W KAMIENIU - jest najlepszym przyjacielem,kiedy należy poprawić co nie co :)
- POMADKA OCHRONNA - mam niesamowitą skłonność do przesuszonych ust :(
- WODA TOALETOWA - lubię ładnie pachnieć :)
- CHUSTECZKI NAWILŻONE - dla zachowania świeżości :)

Nie mam dla Was nominacji - po prostu ZAPRASZAM do wzięcia udziału w TAG'u :)

DOBRANOC :):*

15 komentarzy:

  1. Ale świetne to mydełko!! Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie mydełka :) a to ma dodatkowo piękny kolorek :)
    oj ja też musze sobie zrobić domowe spa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jestem fanka mydelek i chetnie bym wyprobowala to ,bo uwielbiam zapach pomaranczy w kosmetykach !!:)
    Wyprobowalam juz wiele mydel w kostce ale wciaz szukam idealnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie mydełka, a to ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomarańcza :) i jeszcze ten kolor daje cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krótki skład, piękny kolor, prostota i mój ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))) wieki mnie nie było tu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym takie wypróbowała, no i jeszcze ten zapach <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach pomarańczy, dlatego chętnie się zainteresuję takim mydełkiem:) Miło mi, że moje kolorowe mydełka przypadły Ci do gustu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie cudnie pachnie - uwielbiam takie zapachy.. szkoda tylko że mało wydajne, ale może sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post:) bardzo ciekawie opisany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne! Wystarczy tylko wybrać model!
    Więcej na: http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ma sliczny kolorek <3 milego testowania :) w wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń