niedziela, 9 czerwca 2013

RECENZJA - FLOSLEK - ANTI ACNE - ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO MYCIA TWARZY + KREM MATUJĄCY!

Witam.
Co słychać? :)
Odpoczywacie? Ja...ODPOCZYWAM i korzystam z wolnego czasu :)
Cieszy mnie słońce,ciepło i cisza,jaka obecnie panuje w moim mieszkaniu.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od Pani Elżbiety Oleksiewicz - Pilucik,przedstawicielki firmy FLOSLEK : http://www.floslek.pl/ - ZAPRASZAM!


FLOSLEK - ANTI ACNE - ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO MYCIA TWARZY! 200 ml / 13,90 zł +
KREM MATUJĄCY! 50 ml / 20,30 zł


ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO MYCIA TWARZY!



ZASTOSOWANIE :
Codzienna pielęgnacja skóry tłustej i trądzikowej ze skłonnością do powstawania wykwitów i zaskórników.
DZIAŁANIE :
Zawarty w żelu kompleks seboregulujący łagodzi podrażnienia skóry spowodowane zmianami trądzikowymi,reguluje pracę gruczołów łojowych,ściąga pory oraz oczyszcza i poprawia wygląd skóry twarzy.Polyplant Oily Skin działa antyseptycznie,przeciwzapalnie,skutecznie oczyszcza i nawilża skórę,wspierając działanie antybakteryjnie.Ekstrakt z mydlnicy lekarskiej bogaty w saponiny "naturalne substancje myjące" łagodnie oczyszcza i udrażnia skórę,zabezpieczając przed nadmiernym wydzielaniem sebum.
EFEKT :
Świeża,gładka i elastyczna skóra.Idealnie oczyszczona,odświeżona i nawilżona cera,bez niedoskonałości.

KREM MATUJĄCY!


ZASTOSOWANIE :
Codzienna pielęgnacja skóry tłustej i trądzikowej.
DZIAŁANIE :
Krem normalizuje gospodarkę wodno - lipidową,reguluje wydzielanie sebum,matuje skórę bez zatykania porów.Zapobiega powstawaniu nowych wykwitów,działa ściągająco,przeciwłojotokowo i przeciwtrądzikowo.Nawilża i łagodzi podrażnienia.
EFEKT :
Znaczna redukcja zmian trądzikowych,gładka i naturalnie matowa skóra.


PO LEWEJ : Antybakteryjny żel do mycia twarzy!
PO PRAWEJ : Krem matujący!

RECENZJA :
Zacznę od antybakteryjnego żelu do mycia twarzy,który bardzo przypadł mi do gustu :)
Jego przyjemny zapach oraz delikatna konsystencja sprawiły,że żelem dobrze się współpracuje.
Dobrze oczyszcza skórę,zmniejsza widoczność niedoskonałości,nie powodując uczucia ściągnięcia czy wysuszenia.
Nie uczula i nie podrażnia.Odblokowuje pory i dobrze matuje.
Przy tych wszystkich plusach nie omieszkam również wspomnieć o wydajności,która jest na prawdę fantastyczna :)
Moja ocena,to 6/6.
Przechodząc do kremu matującego,który nie wypadł już tak dobrze jak jego poprzednik,zacznę od podstaw.Zapach tak samo przyjemny,jak antybakteryjnego żelu do mycia twarzy.
Konsystencja gęsta,tłusta - która po nałożeniu na twarz długo się wchłania i pozostawia tłusty film po czym moja twarz świeci się niemiłosiernie...
Plusem jest,że krem dobrze nawilża skórę i zmniejsza widoczność niedoskonałości.
Jest on również bardzo wydajny.
Moja ocena,to 3/6.

Bardzo lubię kosmetyki z FLOSLEK'u - dobrze się u mnie sprawdzają,omijając nieliczne wyjątki do,których na pewno nie wrócę w przyszłości.

A oto moje mini ZAKUPY z wczorajszego dnia :


- WISPOL - MAYBELLINE - Pomadka! 21,90 zł
- SNC - Biustonosz! 19,90 zł


Pomadka jest NOWOŚCIĄ,jaka wyszła niedawno na rynek - byłam bardzo jej ciekawa,więc korzystając z ceny promocyjnej skusiłam się na zakup :)

Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. oooo to mnie zainteresowałaś, właśnie szukam dobrego matującego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki fajny staniczek ;) Nie skuszę się na ten żel z Flosleka, ale lubię ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kosmetyki flosleku, tych nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. na ten krem raczej sie nie skuszę, po twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Zapraszam Cię do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel do mycia brzmi bardzo fajnie, lubię tego typu produkty do oczyszczania twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka ma świetny kolor i bardzo eleganckie opakowanie :) Mogłaby być trochę tańsza, ale i tak jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawi mnie ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam kosmetyków tego typu, ale tej marki nie znam.
    Mam jedno zastrzeżenie: "formuła" oznacza kompozycję, skład, a Tobie chodziło chyba o "konsystencję". Może się czepiam, ale ponieważ uczę chemii, to nie mogłam się powstrzymać. Pozdrawiam.
    fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawkę - cenię sobie każdą "złotą" radę :)

      Usuń
  10. ciekawy jest ten żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. JESTEŚ PRZECIWKO USUWANIU „OBSERWATORÓW”? W takim razie wypełnij petycję tutaj: http://www.change.org/petitions/google-keep-google-reader-running?utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition
    Jeśli możesz dopisz o tym w poście, poproś inne bloggerki lub znajomych. Trwa to tylko minutę, a może pomóc !! RAZEM DAMY RADĘ ! :)

    PS. Więcej szczegółów na blogu: http://chcemyobserwatorow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisz coś więcej o pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę,jak się odpowiednio z nią zaznajomię :)

      Usuń

  13. zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba skuszę się na ten żel do mycia twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam bardzo przyjemny blog :)

    milo mi bedzie go obserwowac :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pomadka spędza mi sen z powiek odkąd zobaczyłam te wszystkie kolorki na żywo ...hmmmmmm

    OdpowiedzUsuń