czwartek, 27 czerwca 2013

RECENZJA - EVOLVE - LOVE ME GREEN - PEELING DO TWARZY! + Nowiny :)

Hello :)
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
U mnie w Rzeszowie chłodno i ponuro,ale dla mnie to nic strasznego - nie przepadam za upałami.
Wczoraj,korzystając z wolnego dnia w pracy wybraliśmy się z "M" do kina na Kac Vegas 3 - fantastyczny film :) Serdecznie polecam ! Nie mogłam sobie również odmówić małego rajdu po sklepach,dzięki czemu w mojej szafie znalazły się dwie nowe bluzeczki :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EVOLVE : http://love-me-green.pl/ - ZAPRASZAM !


EVOLVE - LOVE ME GREEN - PEELING DO TWARZY! 75 ml / 49,90 zł


Wygładzający peeling do twarzy,delikatnie usuwa martwe komórki z powierzchni skóry,stymuluje procesy regeneracyjne,polepsza koloryt skóry.
Łagodnie eliminuje nadmiar łoju skórnego,usuwa nieczystości i zrogowaciałe komórki.
Zabezpiecza skórę przed oznakami starzenia,pozostawiając ją miękką,gładką,promienną i znacznie nawilżoną.


ZAPACH :
OLEJEK POMARAŃCZOWY - naturalny eteryczny olejek pomarańczowy ma zapach świeżej pomarańczy.Olejek pozyskuje się poprzez proces tłoczenia skórek owoców.
W aromaterapii olejek pomarańczowy jest szeroko stosowany ze względu na swe właściwości uspokajające,harmonizujące i stabilizujące układ nerwowy.

SKŁADNIKI AKTYWNE :
- ALOES
- GLICERYNA
- WODA Z KWIATÓW LIPY
- EKSTRAKT Z PAPAI
- OLEJ ARGANOWY

RECENZJA :
Kiedy jakiś czas temu dostałam od LOVE ME GREEN przesyłkę z próbkami ich produktów,w pierwszej kolejności moją uwagę przykuł PEELING DO TWARZY.Już po pierwszym użyciu pomyślałam - chcę go mieć i ku mojej uciesze dostałam od firmy propozycję testowania wybranego przez siebie kosmetyku z ich oferty - wybrałam PEELING DO TWARZY.Zaczynając od początku - śmiem twierdzić,że PEELING powinien nosić nazwę ŻEL DO MYCIA TWARZY Z DROBINKAMI PEELINGUJĄCYMI.
Dlaczego?PEELING nie jest typowym zdzierakiem,jak dla mnie jest ŻELEM,który dobrze myje i oczyszcza twarz z wszelkich zanieczyszczeń pozostawiając ją gładką i nawilżoną.
Przy regularnym użytkowaniu cera staje się zrewitalizowana i,to mi się podoba :)
Peeling rewelacyjnie pachnie,nie uczula i nie podrażnia.
Moja ocena,to 5/6 - odejmuję punkt za cenę,która jak dla mnie jest za wysoka.

Wracając do moich wczorajszych zakupów :


- PEPCO - Bluzka! 14,99 zł


- BERSHKA - Bluzka! 19,99 zł

Wczoraj otrzymałam również przesyłkę od PACHNĄCA SZAFA : http://www.pachnacaszafa.pl/ - ZAPRASZAM!


Do testów otrzymałam NOWE saszetki zapachowe do szafy :)

P.S Drogie Panie,jak widzicie - w lewym,górnym rogu - jestem już na BLOGLOVIN :)
Jeszcze wszystkiego tam nie ogarnęłam,ale liczę na Was i Waszą obecność :*



Spokojnego wieczoru Wam życzę :)

23 komentarze:

  1. slicze bluzeczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..nie lubię takich wynalazków. Dla mnie piling to piling, żel to żel. Poza tym czytałam ostatnio, że ta firma coś kręci z miejscem produkcji i rzekomymi certyfikatami świadczącymi o ekologiczności i trochę mnie to do nich zraziło. A bluzeczki fajniuśkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy widzę udane :D sliczne bluzeczki :D Kac Vagas jeszcze nie widziałam, ale chyba sie skuszę :D
    co do peelingu to wolę jednak takie zdzieraki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. stosuje ten peeling i hm mfajne jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby w moim pepco byla ta piekna bluzka!!!!:o

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takich współprac ;) Mam próbki z Love Me Green :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne bluzeczki wytropiłaś:) Zaraz udaję się na Bloglovin, żeby Cię obserwować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bloglovinuję Cię!
    wszędzie widzę te love me green,ale widze ich ceny i nic mnie do tego nie przekona i tyle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ich produkty są "za drogie" :-/

      Usuń
  9. miałam próbkę peelingu...
    sliczna bluzeczka z pepco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj dziękuję za życzenia i tak miłe słowa!!!

    muszę zaopatrzyć się w jakiś nowy peeling do twarzy. A bluzeczki są idealnym zakupem!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :)) tez muszę obejrzeć Kac Vegas 3:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy :) widzę,że link się przydałja również muszę znaleźć chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam próbki tego peelingu, muszę dziś użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj :)) dziękuję za miły komentarz u mnie! z przyjemnością dodaję do obserwowanych! pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie łagodne peelingi ale za tą cenę można kupić równie dobry zdzierak...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam 3 próbki tego peelingu i zgadzam się z tym że to raczej jest żel myjący

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna bluzka z Pepco! W poniedziałek będę to muszę jej poszukać, ciekawe czy będzie u mnie.. :)
    Co do peelingu to ja lubię właśnie takie żele peelingujące do twarzy, więc pewnie byłabym z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń