niedziela, 23 czerwca 2013

RECENZJA - ELFA PHARM - SALON SPA WORLD - WITALIZUJĄCY CUKROWO - SOLNY SCRUB DO CIAŁA!

Dzień Dobry.
NIEDZIELA - w Rzeszowie "ku mojej uciesze" chłodna i deszczowa :)
Po wczorajszym spotkaniu ze znajomymi z pracy - staram się wrócić do siebie :p
Nie pytajcie proszę o szczegóły...
Dzisiaj w planach mam spotkanie z :
Izabelą : http://www.bellitkaa.com/
Ewą : http://malinowyswiat.blogspot.com/
Jagodą : http://make-up-stories.blogspot.com/
Cieszę się,że znów Was zobaczę :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy ELFA PHARM : http://www.elfa-pharm.pl/green-pharmacy/ - ZAPRASZAM!

ELFA PHARM - SALON SPA - WITALIZUJĄCY CUKROWO - SOLNY SCRUB DO CIAŁA!
300 ml / 15,00 zł


Witalizujący scrub do ciała MEDITERRANEAN dba o czystość i gładkość skóry.
Rozdrobnione kryształki cukru i soli delikatnie złuszczają zrogowaciały naskórek : zapewniają lekki efekt masażu i polepszają krążenie.Olejek arganowy odświeża i odmładza skórę,pobudza jej funkcje ochronne.


RECENZJA :
Bardzo lubię dwa razy w tygodniu zrobić sobie peeling całego ciała...
Zazwyczaj używam peelingów cukrowych...
Z tym cukrowo - solnym mam styczność po raz pierwszy i ostatni!
Dlaczego?Po pierwsze zapach - OKROPNY - mój "M" - twierdzi,że czuć zepsute drożdże - może coś w tym jest,w każdym razie wcale mi się nie podoba...
Sam peeling dobrze się rozprowadza,lecz nie zauważyłam efektu gładszej czy nawilżonej skóry po jego użyciu,jedyne co Nam zostaje na pamiątkę,to TŁUSTY FILM :(
Nigdy więcej...
Moja ocena,to 1/6.

A Wy - miałyście z nim styczność?

17 komentarzy:

  1. o fuuu, to nie fajny. Zapach go dyskwalifikuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ble ;c wyobrażam sobie jak to śmeirdzi ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Drożdże?;o Kosmos ;p. Udanego spotkania!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie miałam nic z tej firmy...
    udanego spotkania Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, kiepsko wypadał :)))) nie kupie :((((

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że się nie sprawdził... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej 1 na 6 ? to rzeczywiście bubel i ja nie cierpię tłustego filmu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię solnych nawet połączonych z cukrowymi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znoszę kosmetyków, które pozostawiają na skórze tłusty film, więc muszę pamiętać żeby pod żadnym pozorem nie skusić się na zakup tego kosmetyku...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, okropność.:/ Dobrze wiedzieć.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tłusty film i smród. Katastrofa ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwne.. spodziewałam się, ze będzie fajny ten peeling! :/

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie za takimi tłustymi filmami nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń