wtorek, 25 czerwca 2013

RECENZJA - CALVIN KLEIN - EUPHORIA - WODA PERFUMOWANA!

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
U mnie - raz lepiej,raz gorzej :p
Wczoraj po pracy wybrałam się do HELIOSA na seans z cyklu Kino Kobiet.
Sam film "WSPANIAŁA" - jest WSPANIAŁY !


Nie spodziewałam się,że wyjdę z kina aż tak bardzo zadowolona :)
O filmie możecie poczytać na stronie FILMWEB : KLIK !!!


Co do atrakcji,które w tym miesiącu oferował Nam HELIOS - było kiepsko i nie chcę się nie potrzebnie wdawać w szczegóły...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję wody perfumowanej,którą otrzymałam na urodziny od Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM :)

CALVIN KLEIN - EUPHORIA - WODA PERFUMOWANA!
50 ml / ok.150,00 - 200,00 zł  "w zależności od miejsca zakupu"


Perfumy CALVIN KLEIN - EUPHORIA odznaczają się zmysłowym,świeżym i wyraźnym zapachem orientu,który Cię oczaruje.Od razu obezwładni Cię wyraźnym zapachem granatowego jabłka i kaki z którym będziesz czuć się lekko i świeżo.Perfumy CALVIN KLEIN wprowadzą Cię w stan euforii nie tylko za pomocą zapachu egzotycznych owoców,ale także uwodzicielskimi kwiatami czarnej orchidei i lotosu.

Wyraźnie orientalny zapach rozbudzi pasję,energię i doda pewności siebie.
Pewność siebie wsparta jest tu kremowym akordem,bursztynem oraz zapachem mahoniowca.
Uroczy i oryginalny kształt flakonu idealnie łączy się z zapachem.
Jest zaprojektowany według orchidei w rozkwicie.
Zapach CALVIN KLEIN pasuje do każdej sytuacji,nawet tej najbardziej uroczystej.

SKŁAD :

GŁOWA : zielona nuta,kaki,owoc granatu
SERCE : lotos,orchidea
PODSTAWA : bursztyn,mahoń,piżmo,fiołek,nuty śmietany

RECENZJA :
Jak rozpoczęła się moja "choroba" na wodę perfumowaną CALVIN KLEIN - EUPHORIA? :)
Pewnego dnia,gdy siedziałam na kasie w pracy,podeszła do mnie kobieta,poczułam od Niej intensywny,ale za razem tak fascynujący zapach,że nie omieszkałam powiedzieć,że ślicznie pachnie :)
Zaśmiała się i zapytała : "Aż tak ode mnie śmierdzi?",to CALVIN KLEIN - EUPHORIA i  w tej właśnie chwili moja "choroba" się rozpoczęła :) Przy każdej wizycie w drogerii stałam i wąchałam - aż moje marzenie się spełniło i otrzymałam od Ani swoją osobistą EUPHORIĘ :)
Uwielbiam orientalne zapachy,dlatego ten jest obecnie moim ulubionym.
Jak na mój nos jest on mocny i intensywny - odrobinę za ciężki na lato,ale od czasu do czasu lubię w gorące dni mieć go na sobie :) Jest bardzo trwały.Na ubraniu utrzymuje się do dwóch dni - jak na moje dotychczasowe zapachy jest,to na prawdę długo :) Jest on kobiecy i elegancji - fantastyczny!!!
Moja ocena,to 6/6.

A jakie są Wasze ulubione wody toaletowe / perfumowane ? :)

Spokojnej nocy :*

33 komentarze:

  1. a ja lubię Christinę Aguilerę białą :D ale nie jest to moja miłość na zawsze... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten cudowny zapach euphorii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawdzić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używąłam CK, ba, nawet nie wiem jak pachnie xD
    zaciekawiłaś mnie tym filmem, nie słyszałam o nim

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam zapowiedź wspaniałej i też mam chrapkę na ten film -idealny na spokojny leniwy wieczór :) cieszę się,że dostał od kogoś dobrą recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uległam magii tego zapachu, ale tylko dlatego, że to nie moje nuty. Ja gustuję w ziołach i cytrusach i większość zapachów jest dla mnie zbyt mocna. Z CK uwielbiam IN2U i One oraz...shock od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachu nawet nie kojarzę,muszę kiedyś zobaczyć.
    Natomiast Twoją miłość do tego zapachu znam doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - miłość jest ogromna :)

      Usuń
  8. Moimi wcześniejszymi ulubionymi perfumami były Versace Bright Cristal,zawsze sentyment pozostanie,natomiast ostatnio zakochałam się z zapachu Shalimar kiedyś nawet je recenzowałam http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/07/shalimar-zapach-pozadania.html nie mniej jednak na długo pozostaną marzeniem, gdyż najmniejszy flakonik 40ml.to koszt ponad 200zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie szukam jakiś dobrych tytułów na deszczowe wieczory ;) dzięki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie słyszałam o tym filmie, że w kinach leci, mało rozreklamowany, ale to pewnie dobrze :) a woda jaka suuuper, oj kiedyś ją będę musiała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go- ale na lato go nie używam, bo jest dla mnie za ciężki. A film chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O filmie słyszałam wiele dobrego, ale osobiście nie oglądałam.:)

    Calvin Klein zawsze oznacza coś dobrego. Perfumki nie miałam, ale wąchałam.:)Cudo.*-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobrego o nim słyszałam ale nie miałam okazji go powąchać jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CK mam doc charakterystyczne zapachy. Miałam kilka razy różne nuty zapachowe, ale od jakiego czasu zupełnie o nim zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Film też za mną chodzi. Muszę go obejrzeć koniecznie. :-) Cieszę się, że perfumy Ci się podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo :)
      Dziękuję Aniu :*

      Usuń
  16. nie znam wody ale musi być prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno temu urzekł mnie ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hugo Boss femme:D moje ulubione:D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tego zapachu ;) ale baaardzo prowdopodobne, że go gdzieś czułam, ale nie wiedziałam, że to on ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Film muszę obejrzeć.
    Swoją Euphorię mam i uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!!
    Też byłam na tym filmie :D I bardzo mi się spodobał, a co do atrakcji to liczyłam na coś lepszego :/

    OdpowiedzUsuń