środa, 5 czerwca 2013

RECENZJA - BOURJOIS - HEALTHY MIX - KOREKTOR!

Drogie Panie :)
Dzisiejszy post będzie szybki oraz krótki - ze względu na finałowy odcinek TOP MODEL :)
Przygotowałam dla Was recenzję produktu,który pokochałam od pierwszego użycia i,który z czystym sumieniem każdej z Was polecę :)

BOURJOIS - HEALTHY MIX - KOREKTOR! 11 ml / 30,00 zł


Korektor z serii HEALTHY MIX - owocowa terapia usuwa cienie pod oczami i niedoskonałości,dla wypoczętego i pełnego blasku wyglądu skóry.

Blask skóry podkreślony jest przez owocowe aktywne składniki,które uwydatniają jej piękno przy każdej aplikacji :
- MORELA : podkreśla blask
- MALINA : stymuluje mikro-krążenie
- MELON : nawilża

Wyjątkowa formuła idealnie stapia się ze skórą i daje naturalny efekt,nie pozostawiając śladów.
Dostępny w dwóch naturalnych odcieniach,podkreślających blask skóry!

I jest dobry dla Twojej skóry!
- Nawilżająca,nie zatykająca porów,beztłuszczowa formuła.
- Testowany dermatologicznie.




RECENZJA :
Zważając na moje nie kończące się niedoskonałości na twarzy - korektor jest koniecznością przed nałożeniem pełnego makijażu.
Miałam styczność z wieloma korektorami,gdzie do tej pory zachwycił mnie jedynie STAY MATTE od RIMMEL'a.Jednak gdy tylko w moje ręce wpadł HEALTHY MIX moje priorytety znacznie się zmieniły.
Doskonale kryje wszelkie niedoskonałości,które pojawiają się na mojej twarzy,ujednolica się z kolorem cery,dobrze współgra z podkładem,nie uczula,nie podrażnia - jest idealny :)
Jeżeli macie wątpliwości przed zakupem dobrego korektora,nie zastanawiajcie się ani przez chwilę :)
Moja ocena,to 6/6.

DOBRANOC i udanego seansu TOP MODEL :p

25 komentarzy:

  1. Efekt daje niezły. A nie wiesz jak z podkładem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład również jest bardzo fajny,ale zdecydowanie bardziej nadaje się do cery mieszanej bądź suchej,gdyż dobrze nawilża i dodatkowo rozświetla.

      Usuń
  2. z tej serii miałam tylko podkład, sprawował się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeszedł test, zainteresuje się nim

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię match perfection od Rimmela, ale on bardziej rozjaśnia niż kryje. Za to krycie ma niezłe kamuflaż z pierre rene, a ostatnio ponoć wyszły świetne kamuflaże z catrice - i niedrogie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że się sprawdził. MA wiele pochlebnych opinii - muszę w końcu go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa odkładałam go 3 razy będąc w Rossmannie :D Muszę go kupić...poczekam jedynie na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a właśnie szukałam czegoś co ładnie zakryje cienie pod oczami i nie podrażni - wydaje się nadawać

    OdpowiedzUsuń
  8. już prawie miałam go w koszyku ale jakoś się rozmyśliłam...ale przy następnych zakupach, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie kupiłam go na promocji -40% ;/ Już go prawie miałam w koszyku, a zamiast tego wzięłam jakiś korektor do bani z Manhattanu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie sobie poradził z bliznami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze sobie radzi z bliznami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam. Podpatrzyłam u Ciebie i też kupiłam. Jest rewelacyjny! Znalazłam ideał. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie radzi sobie z niedoskonałościami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wierzę, że jest super, bo mam podkład, który jest ideałem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podkład z tej serii i nie wiem nawet czemu nie pomyślałam nawet żeby kupić od razu korektor do kompletu... :P

    OdpowiedzUsuń