wtorek, 4 czerwca 2013

Jak mieszkają moje KOSMETYKI :)

Witam.
Przy okazji odwiedzin na blogu Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Natknęłam się na świeżo dodany,interesujący post o tym,jak Gonia przechowuje swoje kosmetyki.
Widziałam całą tę kolekcję na własne oczy i kilka "smakołyków" również było mi dane używać - zapewniam - jest w czym wybierać :)
Gonia stworzyła w tej małej łazience istne SPA - pozostaje mi tylko pozazdrościć :)
Pomyślałam sobie,że i ja pokażę Wam swoją "małą" kolekcję :)
Nie jest ona tak pokaźna i szczegółowa,jak u mojej poprzedniczki,ale i tak uwielbiam tę swoją "kolekcję" :)

ZACZYNAMY :)


Większość swoich kosmetyków przechowuję w jednej z szafek w pokojowym regale :)
Przechowuję w niej wszystko i nic :p


Wszystkie mniejsze rzeczy są podzielone na tzw.KATEGORIE i przechowuję je w ozdobnych torebkach oraz pudełkach...
Cała reszta jest ustawiona w szafce w tzw.ARTYSTYCZNYM NIEŁADZIE :p



W jednym z większych pudełek przechowuję kosmetyki do pielęgnacji twarzy,ciała,dłoni oraz stóp :)


W drugim przechowuję wszystko co się akurat w nim mieści : istny MIX kosmetyczny :p

W pudełkach po DOUGLAS Box-Of-Beauty przechowuję :


1. Maseczki oraz wszelkie próbki :)


2. Większość kosmetyków KOLOROWYCH - uwielbiam je przeglądać :)

Pozostałe "PEREŁKI" przechowuję w :


Ozdobnej torebce z RIMMEL'a oraz pudełku z LANCOME.


Moje ZAPACHY "od lewej" :
- AVON - Sensuelle! upominek od Mellody : http://www.mellody-w-kolorze.com/ :)
- ELIZABETH ARDEN - Green Tea!
- C-THRU - Amethyst!
- PUMA - Red!
- CALVIN CLEIN - Euphoria! upominek od Mellody : http://www.mellody-w-kolorze.com/ :)

Przejdźmy teraz do ŁAZIENKI :)


Ja w stroju i wyglądzie "bardzo DOMOWYM" oraz produkty użytku codziennego :)


Moja szafka z produktami do kąpieli i jak widzicie - nie tylko :p


Oraz szuflada ze WSZYSTKIM :)

To by było na tyle - nie jest,to może duża i poukładana tematycznie kolekcja,ale na pewno i co najbardziej mnie cieszy - jest MOJA :)

A jak Wasze KOLEKCJE?Gdzie przechowujecie swoje kosmetyki? :)

29 komentarzy:

  1. olbrzymia kolekcja, ale wszystko masz ładnie poukładane i pewnie nie masz problemów z odnajdywaniem właściwego, którego akurat masz ochotę użyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tak sporej kolekcji :) Ja mam malutko i wszystko mieści się na półce w łazience i na toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego masz wszystkiego! :) Zauważyłam że masz kosmetyki z FLOSLEK z serii Anti Ance, proszę napisz czy jesteś z niej zadowolona, bo miałam próbki, i zastanawiam się nad zakupem pełnowartościowych kosmetyków. Cery co prawda nie mam trądzikowej, ale od czasu do czasu pojawiają się jakieś niedoskonałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kosmetyki mają ciasne mieszkanko i przydałaby im się ogromna komoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tego masz ;-) Pokaźna kolekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam chyba większość Twojej kolekcji...? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo :P
    ja pomimo, że mam czasem misz masz w kosmetykach to i tak wiem, gdzie co mi leży :D zazwyczaj mam poukładane w koszykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I Ty mówisz, że Twoja kolekcja jest mała?:) Tyle tego... Same dobroci:)Zastanawiam się co ciekawego stoi na zdjęciu z mydełkami z Biedronki. Taki jakby pomarańczowy olejek po środku zdjęcia... Co by to nie było kolorek ma bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to żel pod prysznic o nieziemskim zapachu gruszki z dodatkami :p

      Usuń
  9. No kolekcja całkiem pokaźna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kosmetyki i b. fajnie przechowywanie pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulne te ich mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo, niezła kolekcja się uzbierała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ile kosmetyków :) przebijasz mnie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz dużo kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Gdyby mój TŻ to zobaczył, powiedziałby, że tym można obdzielić z 20 kobiet:D:D:D Ale...faceci tego nie rozumieją;(

    OdpowiedzUsuń
  16. spora, bardzo spora kolekcja kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ach, jak dużo tego ;)
    a ELIZABETH ARDEN muszę mieć!
    zauważyłam, że mamy podobny gust co do perfum;]

    OdpowiedzUsuń
  18. ja marzę o toaletce, ale na stancji nie mam jej gdzie wsadzić :( zbyt mało miejsca

    OdpowiedzUsuń
  19. wow wow wow to wszystko Twoje:D ja tez nie mam miejsca niestety u siebie, ale miło popatrzeć jak ktoś ma tak ładnie poukładane:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no nieźle mieszkają sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę tego jest :D ważne żeby się jeszcze mieściło :) ja sama mam zawalone biurko + wielkie pudło...nie wspominając o łazience :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń