piątek, 14 czerwca 2013

DOM :*

Witam Was serdecznie już z rodzinnych STARACHOWIC :)
Jestem w domu,cieszę się z długo wyczekiwanego spotkania z rodziną - miło rozpoczynam weekend :)
Jutro dzień pełen wrażeń - razem z "M" idziemy na WESELE :)
Cieszę się głównie z tego względu,że oboje dawno na żadnym weselu nie byliśmy - mam nadzieję,że wybawimy się za wszystkie czasy :)
Oczywiście denerwuję się,aby wszystko poszło zgodnie z ustalonym planem - no i przede wszystkim żebym DOBRZE wyglądała - trzymajcie proszę za mnie kciuki :)
Postaram się,aby najbliższy post pojawił się już w niedzielę - życząc Wam udanego weekendu przedstawiam kilka elementów mojego domowego ogródka :):*








DOBRANOC :*

22 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia! ;) zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny fiolecik tych kwiatow... Tez bym poszla na wesele:) a Twoje kiedy? Ksiazka sie przydaje?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia... i narobiłaś mi smaka na truskawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki by wszystko poszło dobrze :) i byś wyglądała bosko cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej zabawy i oczywiście 3mam kciuki by wszytsko było ok i byś wyglądała super!!
    a Ty za to trzymaj kciuki w następny weekend,też będę na ślubie ale własnym :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę trzymała za Was kciuki :)

      Usuń
  6. świetne zdjęcia, nie mam jeszcze tak dojrzałych truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj zaczyna się sezon na wesela!;) pokaż się w sukieneczce:) udanej zabawy! truskawki mniam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby truskawy i poziomki?
    Udanej zabawy na weselu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak wiosennie! :)
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz dobroci w ogródku ^^ Udanej zabawy!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi ogromnej ochoty na poziomki :) Wiosenne zdjęcia <3



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli znajdziesz chwilę, zapraszam do zabawy, zostałaś otagowana http://anianawyspach.blogspot.co.uk/2013/06/tag-bez-czego-nie-mozesz-sie-obejsc.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog,piękne fotki.Pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. również mam poziomki i truskawki w ogródku :) uwielbiam. udanej weselnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks for share
    because i like it. really nice post
    good luck
    Secondly, this blog is a gift for my sincere to click all ads

    OdpowiedzUsuń
  16. W ogródku mojej cioci też już są truskawki i poziomki. :-) A na weselu na pewno wyglądałaś pięknie. :-)

    OdpowiedzUsuń