piątek, 7 czerwca 2013

Co porabiam jak mnie z Wami nie ma?

Dobry Wieczór :)
Mamy upragniony PIĄTEK - w moim przypadku oficjalnie rozpoczął się wolny WEEKEND :)
Niedawno wróciłam z pracy i małych zakupów "kompletuję BOX'a dla Mellody :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZPARASZAM".
Co oprócz pracy pochłania  ostatnio mój wolny czas ?
Zaczytałam się w książce,której recenzji nie będę Wam przedstawiała,bo kto sam nie przeczyta ten się nie dowie,jak bardzo jest fascynująca :)

Danielle Stelle - Zdrada


W między czasie obejrzałam film na,który od dłuższego czasu miałam ochotę,również serdecznie POLECAM :)

"Biała Masajka"


Słucham muzyki,zajmuję się sobą i zupełnie nie mam dzisiaj VENY na porządnego posta - wybaczcie:*

Spokojnego weekendu Wam życzę i do jutra :)


8 komentarzy:

  1. Czytałam inną ksiązkę Danielle Stell :) i też bardzo mnie wciągła :) ogólnie ta autorka świetnie pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze sobie spisacksiazki jakie polecasz;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool :)

    Would you like to follow eachother?
    Follow me and I will follow you back

    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam Białą Masajkę i oglądałam film :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo dzięki za propozycje:) Moja mam była bibliotekarką i pamiętam mnóstwo książek w domu tejże autorki, a było to z 10 lat temu:)

    OdpowiedzUsuń