poniedziałek, 27 maja 2013

Wyjazd do Warszawy! + Zakupy ostatnich dni :)

Hello :*
Wróciłam :)
Po wcześniejszym weekendzie,który u mnie rozpoczął się już w CZWARTEK a zakończył wczoraj,jestem już w Rzeszowie.Dzisiaj byłam w pracy i padam,dosłownie i w przenośni...
Chciałam jednak podzielić się z Wami swoim wyjazdem do stolicy i wspomnieniami,które ze sobą przywiozłam :)

Od czego mogę zacząć :)
Było fantastycznie za co chcę podziękować organizatorom,którzy w całe wydarzenie,jakim było :
"40 lat Krzysztofa" - włożyli całe swoje serce :)



Pyszne jedzenie,picie oraz towarzystwo sprawiło,że każdy był w szampańskim nastroju a zabawa trwała do białego rana :p


Tak właśnie prezentowałam się sobotniego wieczoru :)



Pan "Miś" również wyglądał niczego sobie :p

Tuż po powitalnym obiedzie,wybraliśmy się na pokaz tańca orientalnego "MAGIA ORIENTU",którego uczestniczką była m.in żona Krzysztofa "jubilata" :)




Jeżeli macie ochotę zapraszam do obejrzenia :)



Dalsza część wieczoru przebiegła bardzo miło - na pewno ten wyjazd zostanie w mojej pamięci na długo :)

A oto ZAKUPY ostatnich dni :


ROSSMANN : wszystkie produkty - 40% :)


LIDL : 
- Dwie koszulki! ok.23,00 zł
- Legginsy! 9,99 zł
- AA - Podkład + Płyn micelarny! ok.13,00 zł
- AA - Żel pod prysznic! 4,99 zł


- AIR WICK - Odświeżacz powietrza! 15,99 zł


STARACHOWICKA DROGERIA : 
- LIRENE - Płyn micelarny! ok.13,00 zł
- NIVEA - Mydło! ok.2,00 zł

Drogie Panie wczoraj zakończył się organizowany przeze mnie KONKURS z okazji Dnia Matki!
Jego WYNIKI ogłoszę do 31.05.2013! :)
Przypominam również o kończącym się Urodzinowym KONKURSIE : KLIK !!!


DOBRANOC :*

21 komentarzy:

  1. Super, że wyjazd do Warszawy się udał, ładny masz ten czerwony płaszczyk :) No i zakupy widzę, że udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknei wyglądałas:)
    Ty duzo podrózujesz z tego co widze?:P
    rzeczy z AA lubisz? mi ani jedna rzecz nigdy nie przypasowała..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhu to ladnie poszlalas na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupki! czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy :0 torcik wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany wyjazd, a zakupy fantastyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaz tańca był na pewno świetną wstawką do imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :-)Występ bardzo fajny i jak widzę, zakupy udane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. A która Pani jest żoną Pana Krzysztofa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia od lewej,w żółtym "welonie" :)

      Usuń
  11. Świetnie wyglądałaś :)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Polowałam na te koszulki z Lidla, ale wykupili już u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Znów fajne zakupy :) aż miło popatrzeć! A wyjazd musiał być naprawdę udany! Fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń