niedziela, 19 maja 2013

Spotkanie z Anią :):*

Dzień Dobry :)
NIEDZIELA - jak ten weekend szybko mija...
Zdecydowanie za szybko...
Pogoda w Rzeszowie ku mojej uciesze dopisała i pomimo chwilowego zachmurzenia,które co jakiś czas pojawiało się na niebie - było ciepło i słonecznie :)


Jak wiecie w piątek przyjechał do mnie do Rzeszowa gość honorowy Ania :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM ! :)

Byłam bardzo zdenerwowana tym tak ważnym dla mnie / dla Nas wydarzeniem i pomimo początkowego kłopotu z odnalezieniem się - dalsza część wspólnego weekendu przebiegła Nam bardzo miło :*

Pierwszy wspólny wieczór owocował nie kończącymi się rozmowami,dzięki którym dowiedziałyśmy się o sobie dużo więcej,niż do tej pory wiedziałyśmy.


Aniu -
DZIĘKUJĘ za pyszne wino :*
Sałatka robiona wczoraj wieczorem,mam nadzieję,że również smakowała :)

W sobotę praktycznie cały dzień spędziłyśmy poza domem - zastanawiam się skąd wzięłyśmy tyle siły :)
Począwszy od wizyty w Galerii Handlowej i małych zakupach w niej poczynionych :


- H&M - Bluzka! 39,90 zł
- SUPER PHARM - QVS - Pędzelek do nakładania różu z naturalnego włosia! 11,39 zł
- WISPOL - GREEN PHARMACY - Szampon! 5,99 zł

Po długi spacer,który doprowadził Nas do KRYJÓWKI : http://www.kryjowka.eu/ - ZAPRASZAM!


Obiad był smaczny i bardzo sycący :)

Chwila odpoczynku pod "parasolkami" i dalsza wspólna wyprawa na film :


Film poruszający i jak najbardziej godzien uwagi - POLECAM :)


Ja z Anią : http://www.mellody-w-kolorze.com/ :*



Lody i kawa na,które udałyśmy się tuż po filmie zwieńczyły cały dzień wrażeń :)
Aniu - za wszystko Ci bardzo DZIĘKUJĘ :*
Miło mi było Cię poznać :)

Od Ani otrzymałam również mnóstwo fantastycznych upominków :*





Do następnego :*


19 komentarzy:

  1. takie spotkania są świetne:) tylko Słońce, czemuś taka smutna?:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę spotkanie udane :) świetny dzień mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar wybrać się na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam zamiar wybrać się na niego do kina:)
    ostatnio się tylko odstresowałam na Iron Man 3 a teraz czas na coś poważniejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne spotkanie , widac ze się dobrze bawiłyscie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Już tęsknię. :-) Było świetnie, intensywnie ale z odpoczynkiem na kawkę i coś słodkiego, tak ma być. Dziękuję za wszystko. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie "gryzę się" z rzeszowską figurą. :-) Następnym razem powinnam się jakoś wpasować...Dieta?

      Usuń
    2. Hm, tak myślę, że jak następnym razem się spotkamy co coś upichcimy. Razem pójdzie łatwiej. ;-) To takie moje "porzeszowskie" przemyślenia. ;-)

      Usuń
    3. Moja Kochana Aniu :*
      Dieta nie jest Ci do niczego potrzebna,nie zaprzątaj sobie nią głowy...
      Co do wspólnego gotowania,jestem jak najbardziej ZA :)
      Chciałabym się z Tobą ponownie zobaczyć i mam nadzieję,że niebawem to powtórzymy :):*

      Usuń
    4. Ja już kombinuję kiedy. :-)

      Usuń
    5. Mam nadzieję,że znajdziemy odpowiedni termin :)

      Usuń
  7. Spotkanie udane i to najważniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ostatnio na tym filmie, podobał mi się nawet bardzo jak na nasze filmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super , że spotkanie się udało:) Zatagowałam Cię w zabawie, więc jesli będziesz miała chęć i odrobinę czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,na pewno wezmę udział :)

      Usuń
  10. Ale miło się czyta o takich spotkaniach :)
    Zdjęcie na wielkim żółtym fotelu genialne !

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jak miło!;) Kryjówka fajna nazwa:D

    OdpowiedzUsuń