wtorek, 28 maja 2013

RECENZJA - VICHY - IDEALIA - ROZŚWIETLAJĄCY KREM WYGŁADZAJĄCY!

Dobry Wieczór.
Drogie Panie na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy VICHY : http://www.vichy.com/ - ZAPRASZAM!

VICHY - IDEALIA - ROZŚWIETLAJĄCY KREM WYGŁADZAJĄCY! 50 ml / ok.100,00 zł

KLIK !!!


IDEALIA! ROZŚWIETLAJĄCY KREM WYGŁADZAJĄCY!

* Jednolita struktura - Równomierny koloryt - Zmarszczki.
* Skóra wrażliwa.
* Hipoalergiczny.
* Woda termalna z VICHY.

SKÓRA NORMALNA I MIESZANA - BEZ PARABENÓW!

WSKAZANIA :
Oznaki starzenia,stres,zmęczenie.
INNOWACJA :
Vichy odkrywa sekret idealnego wyglądu skóry.

Z kombuczą,aktywnym ekstraktem z herbaty,zdolnym wygładzić i rozjaśnić skórę.

SKUTECZNOŚĆ :
Widocznie wygładza zmarszczki.
Skóra staje się delikatna i wypełniona w dotyku.
Przywraca skórze naturalny blask,aby miała jednolity i świeży koloryt.

SKÓRA WRAŻLIWA.
Testowany dermatologicznie.
Hipoalergiczna formuła.
Zawiera łagodzącą i regenerującą wodę termalną z VICHY.
Bez parabenów.



RECENZJA :
IDEALIA - Hmmm...
Do recenzji tego kremu zbierałam się od dłuższego czasu...
Zaczynając od podstaw,krem zamknięty jest w masywnym,estetycznie wykonanym słoiczku.
Ma on delikatny,przyjemny zapach oraz lekką konsystencję,która sprawia,że krem dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.
Po aplikacji skóra twarzy jest nawilżona oraz miękka.
Jak dla mnie dobrze on również współgra z makijażem,gdyż nie sprawia kłopotów przy jego aplikacji.
Producent obiecuje Nam rozświetlenie,wygładzenie,świeży wygląd oraz zmniejszenie porów.
Z tych wszystkich obietnic u siebie zauważyłam jedynie delikatne nawilżenie oraz świeży wygląd cery.
W moim przypadku nie jest ona rozświetlona "może,to i dobrze,gdyż mam cerę tłustą",nie zauważyłam również zmniejszenia widoczności porów.
Zważając na jego cenę,spodziewałabym się czegoś znacznie lepszego.
Moja ocena,to 3/6.

A czy Wy miałyście z nim styczność?
Jakie są Wasze opinie?

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Ja go mam i kończę właśnie opakowanie. U mnie też zauważyłam nawilżenie, świeży wygląd cery i na pewno delikatne rozświetlenie ;) Poza tym zapach mi się bardzo podoba :D minusem jest za to wysoka cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na początku uwiódł, ale gdy spróbowałam na niego nałożyć podkład... porażka.Nie wart swojej ceny wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie lubie sie z kosmetykami Vichy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie przepadam za firmą Vichy...wydaje mi się, że ceny są trochę za bardzo wywindowane w stosunku do jakości i efektów jakie dają te produkty, a całą robotę robi świetny marketing firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sporo próbek vichy i fluid. i w sumie wrażenia średnie. One są ciężkie, nawet kosmetyczka mi odradzała, bo męczą twarz.. Może nie są najgorsze, ale za taką cenę jaką mają, to jednak powinny być dużo lepsze..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak samo spodziewłam sie czegos lepszego..;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem jest kiepski, a ta cena to istny kosmos

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszaną masz kochanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z vichy to tylko żel normaderm, reszcie dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety na moja tlusta swiecaca sie twarz to ja sobie tego raczej nie uzyje :P

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania, jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiązałam z nim wielkie nadzieje, jednak jest bardzo przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam miniaturkę, którą dostałam od Ciebie. Zobaczymy jak się spisze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam kiedyś na promocji, czeka na swoją kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam cichą nadzieję, że trochę rozwiejesz moje wątpliwości co do tego kremu, ale teraz w dalszym ciągu się waham czy warto w niego zainwestować, więc jeszcze się wstrzymam z zakupem...

    OdpowiedzUsuń