poniedziałek, 6 maja 2013

RECENZJA - TESTUJĘ Z MALINĄ - PERFECTA - SPA - DOMOWY PEDICURE!

Hej.
Jak Wasze samopoczucie na początku tygodnia Drogie Panie? :)
U mnie bardzo pozytywnie...Dzisiaj po raz pierwszy byłam na siłowni - tak - wreszcie zabrałam się za siebie.
Chcę z racji zbliżającego się lata wyglądać lepiej i zrzucić pozostałości po zimie.
Postanowiłam,że w miarę możliwości będę bywała 1-2 razy w tygodniu na siłowni,mam nadzieję,że moje plany nie spalą na panewce :)
Oprócz tego staram się zdrowiej odżywiać,unikać tego co kaloryczne,pić dużo wody i mieć pozytywne nastawienie,które mam nadzieję pomoże mi w osiągnięciu postawionego sobie celu.
Trzymajcie za mnie kciuki :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Maliny :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


PERFECTA - SPA - DOMOWY PEDICURE! 2 x 5 ml / ok.2,50 zł


Peeling na bazie pumeksu ze skały wulkanicznej,olejku bawełnianego,ciekłej parafiny i alantoiny.
Perfekcyjnie złuszcza zrogowaciały naskórek,pozostawiając skórę gładką i miłą w dotyku.
Wspomaga krążenie przez co rozgrzewa zziębnięte stopy.
Zmiękczająca maska - serum na zrogowaciały naskórek stóp na bazie roślinno - witaminowego kompleksu zmiękczającego,arniki górskiej,ciekłej parafiny i alantoiny.
Doskonale zmiękcza zrogowacenia,przyśpiesza naprawę pęknięć naskórka i nawilża stopy.

WULKANICZNY PEELING DO STÓP :



MASKA - SERUM DO STÓP :



RECENZJA :
Hmmm...Od czego by tu zacząć?
Peeling - jak dla mnie jest go zdecydowanie za mało,aby móc zrobić porządny peeling stóp.
Taką ilością,jaką dysponowałam wykonałam delikatny peeling,który odrobinę wygładził moje stopy "skupiłam się na peelingu pięt",jednak nie zauważyłam,aby zdarł zrogowaciały naskórek.
Peeling jest koloru blado żółtego i ma piaskową konsystencję.
Jeżeli chodzi zaś o maskę - serum jest ona gęsta i tłusta za razem.
Peeling,jak i maska - serum mają delikatny waniliowy zapach.
Maska - serum dobrze się rozprowadza,ale kiepsko wchłania pozostawiając na stopach tłusty film.
Jedynym plusem jest dobre nawilżenie stóp.
Jeżeli chodzi o całokształt - lepiej zainwestować pieniądze w inny produkt do pielęgnacji stóp.
Moja ocena,to 3/6.

Moje Drogie Panie jutro razem z "M" wyjeżdżam do Warszawy.
08.05.2013 przystąpię do egzaminu maturalnego z MATEMATYKI - trzymajcie za mnie proszę kciuki :)
Przy okazji odwiedzimy z "M" Rodzinę mieszkającą w stolicy a ja wybiorę się na małe zakupowe szaleństwo :) Do 09.05.2013 nie będzie mnie na blogu,ale mam nadzieję,że wybaczycie mi moją nieobecność i będziecie na mnie czekały :*


Do usłyszenia :*



12 komentarzy:

  1. Szkoda, że jest średni, jednak ciężko upolować coś co spektakularnie zedrze zrogowaciały naskórek

    OdpowiedzUsuń
  2. zdasz na 100% :P a co do peelingu i maski to klapa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i ten duet jak dla mnie był taki sobie. Powodzenia będę trzymać kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tak daleko zdjesz?:) Dobry motyw do wizyty w stolicy:) Ja jutro jadę 3mać kciuki za M. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam tą saszetkę i byłam zadowolona, ale nie zauroczył mnie za specjalnie.
    Trzymam kciuki za matematykę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu :) ja już od paru dni żyję tą Twoją maturą będzie dobrze :**** a tego cuda nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. baw się dobrze! i powodzenia na maturze! mój brat jutro zdaje pierwszy egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten produkt za... wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. stópki muszą być sliczne i apetyczne
    trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię saszetkowych produktów do stóp. Co prawda na wyjazdy są świetne chociaż wydobywanie ich z saszetki jak dla mnie jest koszmarne ;/

    OdpowiedzUsuń