sobota, 4 maja 2013

RECENZJA - TESTUJĘ Z MALINĄ - PERFECTA - BODY - ANTYPRESPIRACYJNY KREM DO STÓP!

Dobry Wieczór :)
Witam Was serdecznie w sobotni wieczór...
W Rzeszowie za oknami deszczowa pogoda,która w żaden sposób nie zachęca do spacerów...
Ja po całym dniu spędzonym w pracy,obiedzie z "M" i Teściową oraz wspólnych zakupach dotarłam już do domu...Czeka mnie jeszcze przyjemna kąpiel i błogi sen :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Maliny : http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


PERFECTA - BODY - ANTYPRESPIRACYJNY KREM DO STÓP! 75 ml / ok.7,00 zł


PRODUKT POLECANY DLA :
Osób u,których występuje nadmierna potliwość i nieprzyjemny zapach stóp.
JAK DZIAŁA :
- CZYNNIK PRZECIWPOTOWY skutecznie przeciwdziała poceniu się stóp oraz zwalcza nieprzyjemny zapach.
- WYCIĄG Z LAWENDY I OLEJEK MIĘTOWY odświeżają,relaksują i chłodzą zmęczone stopy.
- GLICERYNA znakomicie nawilża skórę.
- ALANTOINA łagodzi mikrouszkodzenia skóry.
EFEKT :
Zredukowany efekt pocenia się stóp.



RECENZJA :
Krem do stóp jest bardzo ważnym elementem mojej codziennej pielęgnacji.
Oprócz tego,że mam kłopot z suchą,spierzchniętą oraz popękaną skórą stóp,to dochodzi do tego jeszcze nadmierne pocenie się.Z tym kremem mam / miałam styczność po raz pierwszy...
Jakie są moje wrażenia po jego codziennym stosowaniu?
Jak widzicie krem jest biały,ma średnio gęstą konsystencję i delikatny lawendowy zapach.
Dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania - dając uczucie nawilżenia.
Przy codziennym stosowaniu odświeżenie jest coraz trwalsze i intensywniejsze.
Stopy nawet po całym dniu są odświeżone i nie wydzielają nieprzyjemnego zapachu.
Krem jest niezwykle wydajny,gdyż już niewielka ilość wystarczy do jednej aplikacji :)
Podsumowując krem godzien uwagi - POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy Drogie Panie miałyście styczność z tym kremem? :)
POZDRAWIAM i życzę spokojnej niedzieli :*


7 komentarzy:

  1. Jakoś nie specjalnie lubię kremy do stóp :) i rzadko ich używam, stąd z tym się nie spotkałam jeszcze :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tego nie, ale używałam jakiś apteczny, z którego byłam bardzo zadowolona:) Nie pamiętam niestety nazwy...
    zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale rzadko kremuje stopy. Wiem, że to źle, ale zawsze o tym zapomnę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty perfecty jeśli chodzi o stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od tej pory to będzie i mój ulubiony krem do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z tym kremem, ponieważ w ogóle nie kremuję stóp... Mam bardzo tłustą skórę i krem nigdy nie wchłania mi się :( Przez to mam albo uklejone kremem skarpetki albo buty... Nic przyjemnego :(

    OdpowiedzUsuń