niedziela, 12 maja 2013

RECENZJA - TESTUJĘ Z MALINĄ - EXCLUSIVE - REGENERUJĄCY KREM DO RĄK I PAZNOKCI! + Zakupy :)

Witajcie.
NIEDZIELA - pogoda w Rzeszowie się zbuntowała a słońce stwierdziło,że dzień święty,należy święcić i nie pokazało się ani na chwilę...
Ja po pracy,wykąpałam się i odpoczywam :)
Po całym tygodniu wrażeń i mnie się należy :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Maliny :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


EXCLUSIVE - REGENERUJĄCY KREM DO RĄK I PAZNOKCI! 125 ml / ok.5,00 zł


Delikatny krem w wyciągiem z aloesu polecany jest do codziennej pielęgnacji wysuszonej i spierzchniętej skóry rąk.Wyciąg ze świeżych,mięsistych liści aloesu działa przeciwzapalnie,regenerująco i natłuszczająco,dzięki czemu zmiękcza i uelastycznia skórę,likwidując uczucie szorstkości.
Zawarta w kremie kreatyna zmniejsza łamliwość paznokci oraz zapobiega ich rozdwajaniu.
Krem skutecznie łagodzi podrażnienia ,bardzo dobrze rozprowadza się i wchłania.
Doskonale nawilża i w znacznym stopniu poprawia ukrwienie skóry oraz pozwala utrzymać jej właściwą wilgotność.Skóra staje się jedwabiście gładka i miękka.


RECENZJA :
Jak wiecie,nie jestem fanką kremów do rąk,gdyż nigdy wcześniej nie przywiązywałam do nich większej wartości.Do pielęgnacji rąk używałam zazwyczaj kremu do pielęgnacji stóp,przy okazji ich kremowania.
Krem,który otrzymałam od Maliny jest biały i jest dosyć rzadki,nie sprawia,to jednak kłopotu w jego dobrym aplikowaniu i wchłanianiu się.
Tuż po rozprowadzeniu go na dłoniach pozostawia delikatną tłustą warstwę.
Zapach,jak dla mnie lekko drażniący,kwaskowaty - zupełnie nie trafił w moje kubki zapachowe.
Po użyciu dłonie są odpowiednio nawilżone oraz wygładzone.
Przy regularnym użytkowaniu jest również widoczna znaczna poprawa stanu paznokci - są twardsze dzięki czumu nie łamią się i nie rozdwajają.
Jak dla mnie jest,to krem godzien uwagi,lecz nie zaliczyłabym go do moich kosmetycznych hitów.
Moja ocena,to 5/6.

A czy Wy miałyście styczność z tym kremem?Jakie są Wasze odczucia? :)

Moje dzisiejsze ZAKUPY :


- BIEDRONKA - Mydła w płynie! 3 x 2,99 zł
- BIEDRONKA - Płyn micelarny! 2 x ok.5,00 zł

Biorąc pod uwagę Wasze rady i ja zrobiłam sobie mały zapas słynnych płynów micelarnych z BIEDRONKI.
Mam nadzieję,że i mnie będą one służyły :) Skusiłam się również na nowe mydła w płynie,które pachną obłędnie - polecam  :)

Dobrej nocy Drogie Panie :*

8 komentarzy:

  1. O jaaa, chce te mydla z biedronki :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę pójść do biedronki po te mydła

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również poczyniłam zapasy mincela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę się wybrać do biedronki, mydełka wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi ... muszę iść do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te mydełka bardzo mnie zaciekawiły. Muszę odwiedzić Biedrę. :-)

    OdpowiedzUsuń