środa, 15 maja 2013

RECENZJA - TESTUJĘ Z MALINĄ - EVELINE - LEKKIE STOPY - KOJĄCO - RELAKSUJĄCY KREM DO STÓP! + Nowe WSPÓŁPRACE!

Witam.
Jak się dzisiaj czujecie Drogie Panie? :)
U mnie wszystko w jak najlepszym porządku.
Pogoda w Rzeszowie znacznie się poprawiła,razem z "M" wybraliśmy się na spacer,lody oraz małe zakupy i siejąc spustoszenie na moim koncie bankowym - wróciłam do domu z kilkoma nowymi rzeczami :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Maliny :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!



EVELINE - LEKKIE STOPY - KOJĄCO - RELAKSUJĄCY KREM DO STÓP! 100 ml / ok.7,00 zł


Kojący eliksir dla zmęczonych stóp.
Doskonale odświeża i pielęgnuje stopy.
Relaksująca formuła kremu z efektem chłodzenia,błyskawicznie likwiduje uczucie ciężkości stóp.
Skóra pozostaje miękka i elastyczna.
Krem zapewnia wielogodzinne uczucie lekkości i świeżości.


RECENZJA :
Ponieważ stopy są moim czułym punktem,głównie ze względu za suche i spierzchnięte pięty,ale również na ból i uczucie zmęczenia,które głównie towarzyszy mi po całym dniu w pracy.
Chętnie przetestowałam ten krem.Ma on delikatną konsystencję,która dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania nie pozostawiając na stopach tłustego filmu.Zapach jest lekki,nie drażniący,ale również nie trafia do końca w moje kubki zapachowe.Lecz nie w zapachu siła.
Co do samego kremu lekko chłodzi i orzeźwia dając delikatne odprężenie zmęczonym stopom.
Co do nawilżania,nie jest ono najlepsze ale też stopy nie są po jego użytkowaniu zupełnie suche,jednak ja przy swoich dolegliwościach potrzebuję mega nawilżenia także tego kremu mogę używać jedynie okazjonalnie.Moja ocena,to 4/6.

Korzystając z okazji chciałabym również pochwalić się nowymi WSPÓŁPRACAMI,które w ostatnim czasie nawiązałam :)

- Pierwsza z firmą EFEKTIMA : http://efektima.eu/ - ZAPRASZAM!


Do testów otrzymałam :
- EFEKTIMA - HYDRO REPAIR - Maseczka doskonale nawilżająca!
- EFEKTIMA - CLARYFING MASK - Maseczka glinkowa oczyszczająca!

- Druga z firmą FLOSLEK : http://www.floslek.pl/ - ZAPRASZAM!


Do testów otrzymałam :
- FLOSLEK - ANTI ACNE - Antybakteryjna pianka do mycia twarzy!
- FLOSLEK - ANTI ACNE - Antybakteryjny żel do mycia twarzy!
- FLOSLEK - ANTI ACNE - Krem matujący!
- FLOSLEK - IDEAL SKIN - Antybakteryjny peeling enzymatyczny!
- FLOSLEK - NATURAL BODY - Żel pod prysznic!
- FLOSLEK - HAND CARE - Krem do rąk i paznokci!

UWAGA!
Jutro na moim blogu pojawi się drugi "odrębny" KONKURS w,którym do wygrania będą dwa zestawy kosmetyków FLOSLEK dla Was,bądź Waszych MAM :)

Co do dzisiejszych zakupów,oto co wpadło do mojego koszyka :)


- C&A - Koszulka! 22,90 zł -> 17,20 zł
- C&A - Spodenki! 34,90 zł -> 26,20 zł


- ROSSMANN - SORAYA - PERFEKCYJNE OCZYSZCZANIE - GLINKOWA MASECZKA!
2 x 10 ml / ok.3,00 zł
- ROSSMANN - KOLASTYNA - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY!
10 ml / ok.3,00 zł
- NATURA - AA - SENSITIVE - Łagodzące chusteczki do higieny intymnej! 20 szt. / 5,49 zł
- NATURA - PALMOLIVE - THERMAL SPA - Żel pod prysznic! 5,79 zł
- NATURA - CLEANIC - DEO - Dezodorant w chusteczce! 12 szt. / 3,49 zł

Dobrej nocy Wam życzę :*

17 komentarzy:

  1. Krem do stóp już jutro musi być przeze mnie przetestowany !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju ile tego! :D fajne te spodenki :D muszę odwiedzić C&A

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje współprac i udanego testowania:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dezodorant w chusteczce wooow :D super. Względem ciuchów bardzo mi się podobają,aż sobie wyobrażam jak tak wyskoczysz w szortach sexy :D a flos lek bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne gatki. :-) Uwielbiam masła z Floslek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te maseczki z Efektimy mają śliczne opakowania. :) Osobiście dopiero jedną wersję przetestowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie stosowałam kremu do stóp Eveline, ale ich krem do dłoni bardzo lubię ;)
    Gratuluję współprac, interesuję mnie produkty FlosLeka.

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam niedawno w C&A ale jeszcze nie było takich fajnych przecen,
    nie lubię kosmetyków Eveline , miałam kilka nie trafionych produktów

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne współprace. Ja na razie używam kremu chłodzącego do stóp z avonu ale jeszcze nie mogę się o nim wypowiedzieć ; p
    Bluzeczki z C&A z przecenki 25%?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne współprace :) PRzesyłka z Floslek bardzo kusząca :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję współprac, super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ta glinkowa maseczkę oczyszczająca Soraya ! Jest rewelacyjna. Opakowanie jest podzielone na 2 części wiec bardzo wygodnie i wydajnie. Maseczka ma przyjemny zapach, bardzo ladny zielony kolor i fajna konsystencje Po użyciu buzia wygląda rewelacyjnie- jest bardzo dobrze oczyszczona, wygładzona, pory sa zamknięte. Ja używam jej regularnie okolo raz na tydzień i pozwoliła mi pozbyć sie trądziku! polecam super produkt i najważniejsze skuteczny!

    OdpowiedzUsuń