niedziela, 5 maja 2013

RECENZJA - TESTUJĘ Z MALINĄ - EVELINE - MŁODE DŁONIE "SERUM" & AKSAMITNE DŁONIE "ELIKSIR"!

Witajcie.
Czy u Was również NIEDZIELA była ciepła i słoneczna? :)
W Rzeszowie aż miło było wyjść na zewnątrz i nabrać w płuca życiodajnego tlenu :)
Tak również zrobiłam dzięki czemu pełna entuzjazmu kończę pierwszy tydzień MAJA :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie recenzje i porównanie dwóch produktów.
Jeden z nich otrzymałam od Maliny : http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Drugi zaś nawet nie wiem,jak trafił do mojej kosmetyczki.





PO LEWEJ : MŁODE DŁONIE "SERUM"!
PO PRAWEJ : AKSAMITNE DŁONIE "ELIKSIR"!

Produkt,który otrzymałam od Maliny :

EVELINE - MŁODE DŁONIE - AKTYWNIE ODMŁADZAJĄCE SERUM DO RĄK!
100 ml / ok.7,00 zł


MAKSYMALNA DAWKA MŁODOŚCI DLA TWOICH DŁONI!

Ekskluzywne serum z unikalną formułą odmładzającą pomaga zminimalizować oznaki starzenia się skóry rąk.
Jest szczególnie polecane do suchych i zniszczonych dłoni.
Zawarte w nim składniki regenerujące odbudowują zniszczony naskórek,przywracając dłoniom gładkość i delikatność.Serum zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia ,czyniąc skórę bardziej elastyczną bez oznak upływu lat.Lekka,nietłusta konsystencja sprawia,że serum szybko się wchłania i błyskawicznie przynosi uczucie komfortu,a skóra dłoni staje się aksamitna,gładka i znacznie młodsza na długi czas.

SKŁADNIKI AKTYWNE :
Matrixil,Oxylastil,Oligoceane,Hydroveg VV.

RECENZJA :
Nigdy wcześniej nie używałam tego SERUM.
Dlaczego?Zazwyczaj do pielęgnacji dłoni używam kremu,którego używam do pielęgnacji stóp.
Gdy jednak otrzymałam ten produkt do testowania,pomyślałam,że warto spróbować i sprawdzić jak sprawdzi się u mnie...Jak wiecie - pracuję fizycznie a moje dłonie często są w kiepskiej kondycji,która spowodowana jest ich częstym myciem - przez co są suche,spierzchnięte i wyglądają staro...
Nie jest,to moją najlepszą wizytówką,dlatego od jakiegoś czasu używam opisywanego SERUM.
Jakie są moje wrażenia i jakie mam zdanie na jego temat?
Plusem jest lekka konsystencja,która sprawia,że SERUM dobrze się rozprowadza i wchłania dzięki czemu nie klei się i nie pozostawia tłustych plam .
Delikatny zapach również działa na jego korzyść.
Jak z jego działaniem?Hmmm...
Nie jest ono najlepsze...Nawilżenie jest znikome a efektu regeneracji,uelastycznienia i odmłodzenia również nie zauważyłam pomimo codziennego stosowania.
Szkoda pieniędzy na taki bubel...
Moja ocena,to 2/6.

EVELINE - AKSAMITNE DŁONIE - WYGŁADZAJĄCO - NAWILŻAJĄCY ELIKSIR DO RĄK I PAZNOKCI! 100 ml / ok.7,00 zł


KURACJA PIĘKNOŚCI DLA TWOICH DŁONI!

Kremowy eliksir wygładzający do rąk i paznokci szybko przywraca kondycję suchym,szorstkim i popękanym dłoniom.
Dzięki unikalnej formule bogatej w ekstrakty roślinne ,krem otula dłonie jak delikatna kołderka,która na długo chroni skórę rąk przed czynnikami zewnętrznymi "słońcem,wiatrem,niską temperaturą,chlorowaną wodą",pozostawiając ją miękką,gładką i dobrze nawilżoną.

SKŁADNIKI AKTYWNE :
Wyciągi z cytryny,brzoskwini,czereśni,dzikiej róży,aloesu,kolagen i elastyna,naturalna betaina.

RECENZJA :
Czy przyszłoby Wam do głowy,że po takim bublu,jakim był poprzedni produkt,może być lepiej?
Ja dzięki posiadaniu obu produktów mogłam się o tym przekonać na własnej skórze.
I jestem bardzo mile zaskoczona :) ELIKSIR jest gęstszy niż wcześniej opisywane SERUM.
Zapachy mają podobne - delikatne,przyjemne.
ELIKSIR bardzo dobrze się rozprowadza,wchłania i nawilża skórę dłoni :)
Są one miękkie i delikatne w dotyku.
Przy regularnym użytkowaniu jest dostrzegalne znaczne wygładzenie i uelastycznienie.
Dzięki temu produktowi moje dłonie stały się idealną wizytówką :)
Moja ocena,to 6/6.



PORÓWNANIE :
Jak same widzicie z powyższych RECENZJI - "PORÓWNANIE" jest zbędne.
Jedna firma,jedna linia a tak bardzo różniące się produkty...
Chyba wiecie co wrzucić do koszyka przy najbliższych zakupach?

Chcę Wam jeszcze pokazać upominki,które przywiozła mi Teściowa :






DOBRANOC :*

6 komentarzy:

  1. Podkradam czasami ten eliksir mojemu chłopakowi i też bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za eveline nie przepadam, ale miałam krem aksamitne dłonie. Był OK, ale szału nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący jest ten eliksir :)
    O! Jaką masz dobrą teściową! Koszulka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. eliksir est świetny :P
    ładna bluzka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić na ten eliskir:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dziwne, że jedna linia a są tak od siebie różne

    OdpowiedzUsuń