środa, 1 maja 2013

RECENZJA - POLLENA - BIAŁY JELEŃ - HIPOALERGICZNE MYDŁO Z EKSTRAKTEM ZE SŁONECZNIKA! + Odrobina PRYWATY :)

Dzień Dobry :)
Oficjalnie rozpoczął się jeden z moich ulubionych miesięcy :)
Oto i mamy "1 MAJA" !!!
Czy rozpoczęłyście już MAJÓWKĘ ?
Ja - korzystając z dnia wolnego zabrałam się za generalne porządki,które niedawno skończyłam.
Ugotowałam obiad i mam teraz chwilę,którą chcę poświęcić właśnie Wam :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy POLLENA : http://www.pollena.com.pl/ - ZAPRASZAM!



POLLENA - BIAŁY JELEŃ - HIPOALERGICZNE MYDŁO Z EKSTRAKTEM ZE SŁONECZNIKA!
100 g / 4,99 zł



Mydło glicerynowe z ekstraktem ze słonecznika przeznaczone jest do mycia,delikatnie wygładza skórę oraz wzmacnia jej elastyczność.Dzięki specjalnie dobranym,naturalnym składnikom idealnie regeneruje,oczyszcza i zapewnia właściwą równowagę hydrolipidową skóry.
Pozostawia skórę nawilżoną i odżywioną.
Posiada badania dermatologiczne.
Zostało wykonane ręcznie.



RECENZJA :
Jakiś czas temu w ROSSMANN'ie pojawiła się cała seria nowych mydeł w kostce z Białego Jelenia.
Od razu przykuły one moją uwagę,lecz zważając na cenę 4,99 zł za kostkę stwierdziłam,że poczekam aż będą w promocji i wtedy skuszę się na ich zakup.
Nie musiałam długo czekać,gdyż przy okazji nawiązanej współpracy z firmą POLLENA otrzymałam do testowania jedno z mydeł "z ekstraktem ze słonecznika" - bardzo się ucieszyłam.
Pierwszym atutem jest oczywiście opakowanie - ekologiczne i estetyczne za razem :)
Samo mydło pachnie obłędnie,tuż po wyjęciu go z opakowania - siedziałam i przez dłuższą chwilę je wąchałam :D Współpracuje się z nim bardzo dobrze,gdyż wyśmienicie się pieni i równie dobrze nawilża skórę,która po kąpieli pięknie pachnie :)
Nie uczula i nie podrażnia - czego więc chcieć więcej :)
Ja na pewno na jednym nie poprzestanę :)
Moja ocena,to 6/6.

Wczoraj rano zawitał do mnie kurier z przesyłką - niespodzianką od Pani Magdaleny Pawłowskiej z firmy Dr Irena Eris : http://www.eris.pl/ - ZAPRASZAM!

Pani Magdaleno - serdecznie DZIĘKUJĘ - nie spodziewałam się :*



Z racji "1 MAJA" przyszedł również czas na nową WISH LIST :)


Czego pragnę w tym miesiącu ? :)

- AVON - ONLY IMAGINE - Woda toaletowa!
- FARMONA - TUTTI FRUTTI - Wiśnia&Porzeczka - Peeling cukrowy do ciała!
- BATH AND BODY WORKS - Żel do rąk!

- CZAS NA BUTY - Buty do wody! r.38
- CZAS NA BUTY - Lekkie baleriny! r.38
- Mariola Pryzwan - Anna German - O sobie - Książka!

- Mariola Pryzwan - Anna German - We wspomnieniach - Książka!

To by było na tyle :)
Moje Drogie Panie - "16 MAJA" - mój blog będzie obchodził swoje 1-urodziny,dlatego na dniach spodziewajcie się URODZINOWEGO rozdania :*

A na koniec podzielę się z Wami piosenką,która nie daje mi spokoju a jej wykonawca tym bardziej :p

Bastille - Pompeii


:)

13 komentarzy:

  1. mój Tata jest ogromnym alergikiem i przez lata miał problemy ze skórą, aż zaczął się myć mydłami i żelami z Białego Jelenia i skóra odżyła. Nie jest tak przesuszona i obsypana jak wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełko wygląda bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie właśnie zapach tego mydełka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czego by tu zacząć? Bath&Body Works też mi się marzy, i ten żel właśnie. :-) Chcę, chcę! Bastille właśnie "leci" w TV, więc piszę i słucham dręczącej Cię piosenki, serio!Wiśnia i porzeczka brzmi obłędnie, więc też właśnie zaczęłam marzyć o tym peelingu. ;p. Współpracy z Eriską zazdroszczę jak nie wiem co. Mydeł z Białego Jelenia nie miałam jeszcze, ale słyszę same pozytywne komentarze. Jutro idę do Rossmanna, więc się zaopatrzę. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zaopatrz się Aniu w mydełka z Białego Jelenia - są świetne :)

      Usuń
  5. Oglądałam to mydło w rossmanie. Podczas następnych zakupów się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się niesamowity zapach peelingu. Uwielbiam wiśniowe i porzeczkowe zapachy :D
    Mydełka nie miałam. Z tego co pamiętam, w składzie coś mi się nie podobało.
    Pod względem wyglądu jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę na jakieś mydełko z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam ze tutti frutti ma taki zapach ! Też go musze mieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozczaruję cię, ale u nas w Polsce w B&BW nie ma aż tak ogromnego wyboru zapachów tych żeli do rąk. Jest ich z tego co się orientuje tylko 6, z czego 4 są warte uwagi (przynajmniej według mnie) bo jabłkowy i eukaliptusowy śmierdzą :D

    OdpowiedzUsuń