piątek, 10 maja 2013

RECENZJA - PHARMACERIS - DRENUJĄCY PEELING ANTYCELLULITOWY! + Relacja z wyjazdu do Warszawy :)

Witam :)
Co u Was słychać Drogie Panie?
Kilka dni mnie z Wami nie było,ale jak wiecie,to tylko i wyłącznie dlatego,że byłam z "M" w Warszawie bez stałego dostępu do internetu.
Najważniejsze,że już wróciłam i mogę się z Wami podzielić swoimi wspomnieniami związanymi z wyjazdem.
Od czego zacząć?Może od MATURY z MATEMATYKI do,której w tym roku po raz kolejny przystępowałam...Jak dla mnie,było bardzo ciężko,nie wiem jaki będzie efekt końcowy,ale staram się być dobrej myśli,w najgorszym wypadku odwiedzę Warszawę ponownie - w sierpniu...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Pani Magdaleny Pawłowskiej z firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


PHARMACERIS - DRENUJĄCY PEELING ANTYCELLULITOWY! 225 ml / ok.30,00 zł


WSKAZANIA :
Preparat do oczyszczania skóry w celu redukcji cellulitu i wygładzenia skóry.
Rekomendowany dla osób z objawami cellulitu,z tendencją do wahań wagi ciała,a także skóry zwiotczałej.
DZIAŁANIE :
Preparat podczas mycia aktywnie oczyszcza skórę i złuszcza obumarłe komórki naskórka.
Masaż drenujący przy pomocy drobinek peelingujących pobudza mikrokrążenie,przyśpieszając procesy przemiany materii "m.in. spalanie tłuszczów,usuwanie toksyn i nadmiaru wody z organizmu".
Zawarty w peelingu ekstrakt z pomarańczy wspomaga działanie zmniejszające widoczne objawy cellulitu,wygładzając i zwiększając sprężystość i napięcie skóry.
Preparat idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych wzmacniając efekt ich działania.



RECENZJA :
Jak wiecie,bardzo lubię kosmetyki do kąpieli - wszystkie - bez wyjątku :)
Ucieszyłam się,gdy dostałam propozycję testowania tego produktu,zważając na fakt,że mam / miałam nieustający kłopot z cellulitem .
Peeling ma delikatny zapach i bardzo przyjemną w użytkowaniu grubo ziarnistą konsystencję.
Jak z wydajnością - nie jest ona najlepsza,gdyż peeling idzie,jak woda...
Po rozmasowaniu na wilgotnej skórze zamienia się w białą pianę.
Producent zalecał stosowanie peelingu trzy razy w tygodniu - ja robiłam,to dwa razy.
Odnośnie obietnic producenta,efekty powinny pojawić się w dwa tygodnie - ja już po tygodniu zauważyłam znaczne wygładzenie skóry.
Ten peeling,to dobry zdzierak :)
Wiadomo - sam peeling w 100% cellulitu nie zniweluje,ale zmniejszy na pewno.
Ja z działania samego peelingu jestem bardzo zadowolona...Skóra na mojej pupie oraz udach jest wygładzona i naprężona,zmniejszyły się widoczne bruzdy i czuję,że jest w znacznie lepszej kondycji niż przed użytkowaniem peelingu.Jeżeli macie w zamiarze jego zakup - nie zastanawiajcie się ani chwili!
Moja ocena,to 6/6.


Relacja z wyjazdu do Warszawy :)

- Polski Bushttp://www.polskibus.com/ - ZAPRASZAM!
- Herbata i książka - i cała podróż minęła w mgnieniu oka :)
- Pałac Kultury
- Złote Tarasy : Bath And Body Works :)

- Tak się mieszka w Warszawie...
"Pan MIŚ również był pod wrażeniem" :)

- Było również SMACZNIE :)

- I pachnąco :)


Było fantastycznie :)
Na dniach pokażę Wam moje zdobycze z Warszawy i nie tylko.

Cieszę się z minionego wyjazdu,również dlatego,że 25.05.2013 szykuje Nam się następny :)

DOBRANOC :*

10 komentarzy:

  1. Powiem Ci,że ten widok z balkonu mi Poznań przypomina :D a ja myślałam,że sama byłaś w Wawie. Dobranoc perło wypoczywa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i trzymam kciuki, aby to podejście do matematyki okazało się szczęśliwe:)

    Ja rónież nie wierzę, że jakikolwiek kosmetyk jest w stanie zlikwidować cellulit. Większość tego typu preparatów zwiększa jędrność skóry, co odgrywa istotną rolę, gdy ćwiczymy/jesteśmy na diecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny produkt :P ja jak na razie byłam tylko raz w Wawie "{

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za zdany egzamin. Będzie dobrze :D

    Truskaweczki :D Już nie mogę się doczekać pełni sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym taki peeling :) a ta fotorelacja- fantastyczna- uwielbiam oglądać mixy :):):) buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą firme,ale niestety na cellulit tylko dieta+ ćwiczenia:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za matmę! :) A kawałek udka wygląda tak jakby nie znał pojęcia 'cellulit' :). Pozdrawiam :).

    P.S.Dziękuję za miłe słowa pod moim makijażowym postem :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie zdzierak to mocny jest:D czekam na pokazanie łupów!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze 3 dychy mozna wydać za peeling dobrej jakości ale wiecej bym nie dała

    OdpowiedzUsuń