piątek, 24 maja 2013

RECENZJA - NEUTROGENA - PEELING DO STÓP! + Urodziny MAMY:*

Dobry Wieczór :*
Witam Was serdecznie w piątkowy,deszczowy wieczór.
Od wczoraj jestem już w DOMU,z Kochanymi Rodzicami :*
Bardzo się za Nimi stęskniłam,dlatego każdą wolną chwilę poświęcam właśnie im :)
Jutro razem z moim "M" oraz Teściami,wyruszamy do Warszawy,mam nadzieję,że pogoda,która nie zachęca zupełnie do niczego nie przeszkodzi Nam w jutrzejszych planach :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ROSSMANNIE przy okazji większych zakupów.

NEUTROGENA - PEELING DO STÓP! 75 ml / ok.18,00 zł






Połączenie złuszczających mikrogranulek i mocznika skutecznie zmiękcza szorstką skórę i pomaga redukować zrogowacenia,pozostawiając skórę miękką i gładką.
Skoncentrowana,nawilżająca FORMUŁA NORWESKA zapewnia długotrwałe nawilżenie utrzymujące się aż do 24H i przynosi ulgę suchym stopom.
Specjalna formuła z mentolem daje przyjemne uczucie schłodzenia oraz natychmiastowo odświeża i relaksuje zmęczone i przegrzane stopy.
Rezultat widoczny już po pierwszym użyciu : skóra stóp odzyskuje miękkość i gładkość!





RECENZJA :
Peelingów do stóp używam od niedawna - na ideał jeszcze nie trafiłam.
Peeling z NEUTROGENY charakteryzuje się na pewno miętowym zapachem.
Konsystencja średnio gęsta z delikatnie wyczuwalnymi drobinkami peelingującymi.
Jaki jest w użytkowaniu? Dobrze się rozprowadza i peelinguje stopy,ale nie jest typowym zdzierakiem.
Moje pięty należą do tych suchych,spierzchniętych i często popękanych pomimo intensywnej pielęgnacji,dlatego szukam czegoś "mocniejszego".
Pomimo,to tuż po jego użyciu stopy są miękkie a zrogowacenia delikatnie wygładzone.
Co do nawilżenia,nie jest ono również intensywne i długotrwałe a szkoda.
Uczucie schłodzenia,które oferuje Nam producent,niestety również gdzieś się zapodziało...
Także więcej w tym peelingu sprzeczności,które sprawiają,że ponownie do niego niestety nie wrócę.
Moja ocena,to 3/6.

Moja Kochana Mama - 03.06.2013 - będzie obchodziła swoje 50 - URODZINY :*
Z powodu mojej nieobecności w tym dniu,razem z "M" i Tatą postanowiliśmy zrobić jej przedwczesną niespodziankę i dzięki pomocy Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ , która upiekła mojej Mamie pysznego 3 - BITA,zaskoczyliśmy Katarzynę "Mama" szampanem,ciastem,prezentem oraz kwiatami :*
Mam nadzieję,że niespodzianka się udała a Mama zapamięta ją na długo :)

MAMO - jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :*





Mama,Tata i Ja :)

Kończę,życząc Wam pogodnego WEEKENDU :*

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najpiękniejsze dla mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mnie nie zachęca ten peeling .
    100 lat dla mamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ode mnie też wszystkiego naj dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia dla mamy przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Neutrogena ma wg mnie najlepsze produkty do stóp i dłoni!!!!
    Wszystkiego naj dla mamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mamy buziaki :) Cieszę się,że smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Mamy. :* Niespodzianka fantastyczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze życzenia dla mamy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Mamy ;)

    Nie próbowałam jeszcze tego peelingu Neutrogeny :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń