środa, 22 maja 2013

RECENZJA - FLOSLEK - NATURAL BODY - ŻEL POD PRYSZNIC! + TAG :)

Dzień Dobry Drogie Panie :)
Jak Wasze samopoczucie w środowy poranek?
Ja zaraz po napisaniu tego posta zabieram się za pakowanie,gdyż jutro z samego rana jadę / jedziemy do DOMU :* Natomiast w sobotę wybieramy się do Warszawy :)
Wiem,intensywny weekend przed Nami,ale cieszę się,że nie będziemy siedzieć w jednym miejscu :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Elżbiety Oleskiewicz - Pilucik,przedstawicielki firmy FLOSLEK : http://www.floslek.pl/ - ZAPRASZAM!


FLOSLEK - NATURAL BODY - ŻEL POD PRYSZNIC! 250 ml / 13,80 zł


TROPIKALNY ŻEL POD PRYSZNIC NONI & BLACK CURRANT!

ZASTOSOWANIE :
Łagodny żel do mycia ciała wzbogacony ekstraktem z noni,który działa wzmacniająco i kojąco oraz intensywnym zapachem czarnej porzeczki.
Polecany do każdego rodzaju skóry.
DZIAŁANIE:
Delikatnie oczyszcza skórę,odświeża i pielęgnuje.
Nie powoduje nadmiernego wysuszania i złuszczania naskórka.
EFEKT:
Gładka,pięknie pachnąca,odpowiednio nawilżona skóra.


RECENZJA :
Zacznę od stwierdzenia,że kąpiel w towarzystwie tego żelu jest prawdziwą ucztą dla zmysłów.
Zapach,trudny do określenia,bo nie jest,to ani do końca noni ani do końca czarna porzeczka.
Szkoda tylko,że ta piękna woń unosi się jedynie podczas kąpieli,tuż po - czar pryska i nawet odrobina nie jest wyczuwalna na skórze,a szkoda...
Żel jest gęsty lecz już niewielka ilość wystarcza,aby wanna wypełniła się pianą.
Dobrze nawilża,nie uczula i nie podrażnia.Pobudza i orzeźwia.
Idealny na gorące dni!
Jak na taką pojemność,dla mnie jest odrobinę za drogi...
Moja ocena,to 5/6.

Wczoraj zostałam oTAG'owana przez Morrorę : http://zmalowanalala.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!



ZASADY :
1. Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może,to być pojedyncze zdjęcie,kolaż złożony z kilku zdjęć,sfotografowany rysunek,PrintScreen.
Ważne żeby odpowiedź była w formie graficznej a nie tekstowej - ewentualnie,krótki opis jest dozwolony.
2.Postaraj się,aby większość zdjęć była własna .
3.OTAG'uj siedem osób!

1. Codziennie widzisz...

Swojego faceta :)

2. Ubranie w,którym mieszkasz...
Zdecydowanie są,to różnego rodzaju T-SHIRT'y oraz jeansy :)

3. Ulubiona pora dnia...


Wieczór,noc - zazwyczaj właśnie wtedy wracam z pracy.

4. Coś nowego...


Upominki,które otrzymałam od Ani :http://www.mellody-w-kolorze.com/ :)

5. Właśnie tęsknię za...


Rodzicami :*

6. Piosenka,która za Tobą chodzi...

Bastille - Pompei :*

7. Nagłówek Twojego tygodnia...

WARSZAWA - i ponowny wyjazd.

8. Najlepszy moment tygodnia...

Przyjazd Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ :)

9. Kim chciałaś być jako dziecko...

Stylistką :) Praktycznie cały czas szyłam nowe kreacje dla swoich Barbie :)

10. Nigdy nie rozstajesz się z...

Kartą bankomatową :p

11. Co może znaleźć się na Twojej liście życzeń...

Zagraniczne WAKACJE :)

12. Miłość od pierwszego wejrzenia...

Zbyt wiele tych miłości :)

13. Co robisz przez cały czas...

Pracuję.

14. Zdjęcie tygodnia...

Kilka takich foteli znajduje się w Millenium Hall w Rzeszowie - są mega wygodne :)

15. Ulubione słowa...

Dzień wolny w PRACY :)

16. Najlepszy moment w roku...

Nie ma najlepszego,było ich wiele :)

17. Czy ktoś zawsze potrafi Cię uszczęśliwić...

Moja RODZINA i przyjaciele :*

TAGUJĘ : Wszystkie chętne osoby :)

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Żel bardzo fajny - nie miałam jeszcze, a mix świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O ten żel musi być fajny, kosmetyków Floslek nie znam zbyt dobrze, ale ciągle czytam o nich pozytywne opinie. :) A tag bardzo fajny, konkretny i do rzeczy. :) Udanego wyjazdu Ci życzę do Warszawy, ja jeszcze nie byłam w tym mieście, troszkę za daleko z Podkarpacia tam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na razie mam żel i tonik z tej firmy i jestem hmm zadowolona ;) Może i na żel się kiedyś pokuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach na pewno skusi mnie do zakupu:) Świetna zabawa i piękne zdjęcia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O pracujesz w rossmanie:) To może opowiesz nam coś o tej jutrzejszej promocji:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jutra aż do niedzieli w ROSSMANNIE - cała pielęgnacja twarzy + kolorówką będą -40% od ceny obowiązującej przy danym produkcie :) ZAPRASZAM!

      Usuń
  6. porzeczki jeszcze nie miałam a lubię ostatnio takie polskie, sielskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam ,że pracujesz w Rossmannie :O :) Nie miałam jeszcze tego żelu i w dodatku mało znam kosmetyki Floslek :(



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag, i ja się w nim znalazłam . ;-) Chyba ominie mnie promocja w Rossmannie, limit na ten miesiąc wyczerpałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie skusisz się zupełnie na nic?:p

      Usuń
  9. Muszę się w końcu zainteresować firmą Floslek. Szczególnie ich żelami....

    OdpowiedzUsuń
  10. O wlasnie zastanawialam sie nad kupnem zelu tej firmy, widze ze pozytyw,wiec sprobuje :)

    Super wyglada ten mix zdjec,fajnie Cie troche blizej poznac ;)
    Wrocilam po przetwie,wpadnij do mnie,jest tez rozdanie, zapraszsm :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a do Ciebie zajrzę na pewno :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię produkty firmy FlosLek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kiedyś robiłam ten tag, jest bardzo pozytywny :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie skonstruowałaś ten tag :) Same ciekawe zdjęci i konkretne odpowiedzi ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny tag,widzę że na codzień masz ciagły dostęp do kosmetyków;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Miło Cię lepiej poznać :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny jest ten żel pod prysznic,dla wysuszonej skóry idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj chyba musze odwiedzić rossmana:D Ciekawy tag :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo pierwszy raz widzę ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń