czwartek, 30 maja 2013

RECENZJA - FARMONA - TUTTI FRUTTI - PEELING DO CIAŁA - MELON&ARBUZ!

Dzień Dobry :)
Mamy CZWARTEK - Boże Ciało - Dzień wolny od PRACY :)
Po trzech dniach w pracy,w której spędziłam od poniedziałku 35H - nareszcie się wyspałam :)
Zrobiłam generalne porządki,ugotowałam obiad i odpoczywam :)
Pogoda za oknem nie zachęca do spacerów - jest zimno i deszczowo,także nigdzie się z "M" nie wybieramy.
Może,to i dobrze,bo wcale mi się nie uśmiecha gdziekolwiek wychodzić.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
Werner i Wspólnicy : http://www.werner.pl/ - ZAPRASZAM!


FARMONA - TUTTI FRUTTI - PEELING DO CIAŁA - MELON I ARBUZ! 120 ml / 5,00 zł


Soczysty i orzeźwiający zapach ARBUZA w połączeniu z intrygująco słodkim zapachem MELONA tworzy doskonałą harmonię,przepełnia radością i przenosi myśli w kolorowy świat owocowej radości.

Peelingujące drobinki zanurzone w delikatnym żelu doskonale usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.Ciało pozostaje idealnie oczyszczone i wygładzone,a skóra miękka i delikatna w dotyku.


RECENZJA :
Zaczynając od początku muszę wspomnieć o zapachu,który jest tak przyjemny,że chciało by się peeling jeść łyżkami choć ma on zupełnie inne przeznaczenie :)
Sam peeling ma żelową konsystencję z wyczuwalnymi drobinkami peelingującymi.
Dobrze się rozprowadza a tuż po nałożeniu go na skórę tworzy białą piankę :)
Czy dobrze peelinguje - jak dla mnie zadowalająco,nie jest na pewno typowym zdzierakiem,ale nie wiele mu brakuje do tytułu IDEAŁ.
Nie uczula,nie podrażnia,daje uczucie odświeżenia i wygładzenia :)
Bardzo się polubiliśmy i na pewno wrócę do niego w przyszłości :)
Moja ocena,to 5/6.

A jakie są Wasze ulubione peelingi? :)
POZDRAWIAM:*

23 komentarze:

  1. z uwagi na dobre opinie wśród blogerek zamierzam go zakupić ale za jakiś czas. aż zużyję trochę zapasów

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz go widzę ale może kiedyś się skuszę bo uwielbiam peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pierwszy raz o nim słyszę :) Dotąd chwaliłam sobie peelingi z Joanny :) Pięknie pachną i dobrze spełniają swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki od Ciebie, ale w innym zapachu. Jutro koniecznie go przetestuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo duzo osob go zachwala;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi powalać ! :)

    Ps. Chętnie przygotuje Ci jakieś gadżety do kąpieli w zamian za tusz ;) Tylko powiedz co lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Arbuz! :) Trzeba spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach musi byc wspaniały! :) jak tylko gdzieś znajdę natychmiast kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musu pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach arbuza dlatego chętnie sprawdzę jak pachnie. szkoda tylko, że zdzieraczki nie są mocne

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pachnące peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm zdecydowane tak dla takich zapachów, to coś czego stosowanie od razu poprawia nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te zapachy, muszę koniecznie się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam peelingi z Joanny pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam masło do ciała o tym zapachu - było boskie! Peeling też chętnie wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Arbuz <3 Melon <3 Nie, no teraz już musi być mój! (oczywiście jak tylko wykończę te, które mam) ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie go kupiłam, pachnie ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń