poniedziałek, 13 maja 2013

RECENZJA - CLEANIC - CHUSTECZKI DO HIGIENY INTYMNEJ!

Dobry Wieczór Drogie Panie :)
Jak Wam minął PONIEDZIAŁEK?
Ja dzisiejszy wolny dzień poświęciłam generalnym porządkom oraz godzinnej wizycie na siłowni.
Póki co,moje postanowienie się realizuje,mam nadzieję,że z czasem również tak będzie :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CLEANIC : http://www.cleanic.pl/ - ZAPRASZAM!


CLEANIC - CHUSTECZKI DO HIGIENY INTYMNEJ! 20 szt. / ok.8,00 zł


Nowe chusteczki do higieny intymnej INTENSIVE CARE z pantenolem i kwasem mlekowym,specjalnie opracowane z myślą o intensywnej pielęgnacji i ochronie miejsc intymnych w sytuacjach kiedy naturalna równowaga tych miejsc jest zachwiana.
Kwasowe pH chusteczek ok.4,3 stanowi skuteczną barierę ochronną przed szkodliwymi bakteriami.
Zawartość kwasu mlekowego pomaga odbudować prawidłową florę bakteryjną w okolicach intymnych.
Pantenol łagodzi podrażnienia.Szczególnie polecane podczas : menstruacji,kuracji antybiotykowej,antykoncepcji,stresu,noszenia zbyt obcisłej bielizny itp.
Hipoalergiczne,bez alergenów,parabenów,sztucznych barwników,mydła.
Testowane dermatologicznie pod kontrolą ginekologa.


RECENZJA :
Drogie Panie,dobrze wiecie,jak ważna jest higiena miejsc intymnych,dlatego ja lubię mieć takie właśnie chusteczki zawsze przy sobie.Dzięki temu mam pewność,że w każdej sytuacji mogę czuć się komfortowo.
Z tymi chusteczkami miałam styczność po raz pierwszy,ale dzięki temu zaliczają się grona moich ulubieńców.
Dlaczego?Co najważniejsze są dosyć duże,nie są tłuste i mają delikatny,przyjemny zapach :)
Dobrze i na długo odświeżają miejsca intymne,dając uczucie maksymalnej świeżości a o,to właśnie w tym wszystkim chodzi :) Nie podrażniają,nie uczulają - są świetne !
Moja ocena,to 6/6.

A jakie są Wasze ulubione chusteczki do higieny intymnej ? :)

10 komentarzy:

  1. Siłownia? Osz Ty, ja nie mam natchnienia :D
    A chusteczki miałam i się bardzo polubiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam je, wg mnie są ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione to te z Rossmana. Są dobrze nasączone i kosztują grosze w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stosuję różne, bo żadne mnie nie podrażniają, te też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych jeszcze nie miałam, chętnie wypróbuję. Chusteczki do higieny intymnej mam zawsze przy sobie!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne sa;)
    siłownie y były fajne gdyby nie przesyt ludzi i czekanie na swoja kolej..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo lubię te chusteczki! Czuję się po użyciu prawie tak świeżo, jak po prysznicu - oczywiście w miejscach intymnych :) Są chusteczki, które zostawiają taką tłustą albo lepką warstwę, albo nie dają uczucia świeżości...Te Cleanic są idealne, dotąd miałam wersję z rumiankiem i nagietkiem, obie były świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdzają się świetnie, bardzo się z nimi polubiłam

    OdpowiedzUsuń