piątek, 3 maja 2013

Plany :)

Witajcie :)
Jak się dzisiaj macie moje Drogie Panie? :)
Ja jakiś czas temu wstałam i korzystając z okazji,że reszta domowników jeszcze śpi
"mój M oraz teściowa,która Nas odwiedziła na weekend MAJOWY" - pomyślałam,że napiszę do Was kilka luźnych słów :)
Na dzisiaj nie przygotowałam dla Was żadnej recenzji,ale chcę się z Wami podzielić moimi planami na miesiąc MAJ :)


KALENDARZ :

7.05 - 9.05 - Wyjazd do Warszawy "przystąpienie do egzaminu maturalnego z matematyki",odwiedziny u Rodziny oraz małe zakupowe szaleństwo :)


16.05 - Pierwsze URODZINY mojego BLOGA :*


17.05 - 19.05 - Przyjazd Ani do Rzeszowa : http://www.mellody-w-kolorze.com/ :)


23.05 - 26.05 - Wyjazd do DOMU :* i mam nadzieję,że również spotkanie z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :)


Tak,jak pisałam już kiedyś Drogie Panie - Od teraz,bezgraniczna RADOŚĆ :)

A Wy jakie macie plany na miesiąc MAJ? :)

Pozdrawiam Was serdecznie :):*

16 komentarzy:

  1. a moje plany się zepsuły bo deszcz mi robi psikusa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie udanego maja:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam planów. Życzę udanego maja i także pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dużo spokojniej maj się zapowiada, w końcu troszkę sobie odpocznę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu do Warszawy :) Po raz pierwszy piszesz matmę, czy poprawiasz? ;>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety poprawiam i,to nie pierwszy raz :-/

      Usuń
  6. Ja w planach mam spotkanie z Tobą. :-) Tak poza tym zazdroszczę zakupów w Warszawie, pewnie zahaczysz o TBS lub Bath&Body Works? Jeśli masz takie plany daj znać, podeślę pieniążki i zrobię listę życzeń. ;-)
    Marzą mi się Złote Tarasy. Może kiedyś wpadniesz do mnie i wybierzemy się do Warszawy na zakupy? :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,chętnie Cię odwiedzę i wybiorę się z Tobą na zakupy do stolicy :)
      Póki co szykuj listę życzeń i marzeń :*

      Usuń
  7. Dałaś m do myślenia, bo ja żadnych planów na maj nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie w planach mam tylko weekendowy wyjazd do Krakowa i niestety masę prac zaliczeniowych do oddania;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podstawą jest zdecydowanie dobry plan :) oby wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń