sobota, 11 maja 2013

NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
WITAM Was w sobotni wieczór :)
Jak Wasze dzisiejsze samopoczucie?
Ja - już po pracy - leniuchuję...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was post z NOWOŚCIAMI,które w ostatnim czasie się u mnie znalazły :)

- Zacznę od ponownej współpracy z firmą Werner i Wspólnicy : http://www.werner.pl/ - ZAPRASZAM!



Do testów otrzymałam peeling do ciała "melon i arbuz" z firmy FARMONA.

- Zamówienie ze sklepu internetowego Katherine : http://katherine.pl/ !


- Paczka,którą otrzymałam od Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!




- Co przywiozłam z Warszawy :)


- REEBOK - Koszulka! ok.90,00 zł "wiem,zaszalałam" :p

UPOMINKI od cioci mojego "M" - Olu - DZIĘKUJĘ :*


- UMBRO - Koszulka!


- PUMA - Adidasy!

- Moje ostatnie zakupy :)


- INTER MARCHE - TIMOTEI - Szampon! 5,99 zł
- ROSSMANN - IDEEN WELT - Majtki modelujące! 19,99 zł
- AVON - Peeling do stóp + Mydło peelingujące! "ceny nie pamiętam"
- BATH AND BODY WORKS - Żel antybakteryjny do rąk! 2 x 7,99 zł

To by było na tyle :)
Spokojnego wieczoru Wam życzę :*

18 komentarzy:

  1. kolczyki kokardki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <Śliczne bluzeczki :D w szczególności ta droga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju, melon i arbuz, kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam posty zakupowe. :-)Pięknie poszalałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. te peelingi do ciała mają obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są ekstra;) Ciekawi mnie zapach tutti frutti:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje współpracy :) Bardzo mi się podoba biała koszulka z koronką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka jest miętowa,ale mój aparat za dobrze nie uchwycił jej koloru :)

      Usuń
  8. O widzę, że przepłaciłam za szampon z Timotei w Rossmannie, bo kupowałam ostatnio, ale to tylko kilka zł różnycy... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tshirt z tygrysem w azteckie wzory- bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudna biżuteria ^^ Buty i cała reszta też fajne :D

    OdpowiedzUsuń