czwartek, 4 kwietnia 2013

ZAKUPY :)

Dobry Wieczór :)
Jak Wam minął dzień Drogie Panie? Mnie? Bardzo miło :)
Był obiad z deserem,był szampan i zakupy,zakupy,zakupy :)
Jako,że mój solenizant jest bardzo kapryśnym mężczyzną i nie kupił oraz nie dał sobie kupić zupełnie nic - to ja skorzystałam z okazji i obkupiłam się jak głupia :p


Co udało mi się upolować ?


- RESERVED - Sweter! 49,99 zł
- SINSAY - Koszulka! 2 x 19,99 zł


- DEICHMAN - Balerinki! 34,00 zł


- CZAS NA BUTY - Sztyblety! 39,90 zł


- ŚWIAT KSIĄŻKI - Książki! ok.12,00 zł za 2 szt.


- BIEDRONKA - Zestaw CAREX! 9,99 zł
- BIEDRONKA - BIOSILK - Jedwab w płynie! 3,99 zł
- ZAPACH DOMU - Wosk! 2 x 6,00 zł
- SUPER PHARM - HIMALAYA - Mydło! 1,99 zł
- SUPER PHARM - AA - Maseczka! 2,49 zł
- WISPOL - Maseczki! ok.4,00 zł

To by było na tyle :)
DOBRANOC :*

29 komentarzy:

  1. niezle te zakupy :P pokazne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooj te balerinki sa przepiekne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie naszła chęć na zakupowe szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Po t-shirty do sinsay'a sama musze się wybrać. Super są
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Reserved...no i oczywiście Biedronkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tanio upolowałaś książki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy :) Podobają mi się te czarne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łeee u mnie w mieście nie ma SINSAY'a :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, buty mi się bardzo podobają jedne i drugie ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy jak najbardziej udane - coś dla ducha i dla ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, widzę mój sweter, bardzo go lubię : :) podobają mi się też balerinki

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzek i ksiazek zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę dostępu do Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OOO te mokasynki są śliczne i takie niedrogie. Ostatnio przestałam odwiedzać Deichmana bo trochę się popsuł, ale chyba się skuszę na te buciki marzą mi się takie :)
    Zakupy spore i widać udane, myślę że zasnęłaś z wielkim uśmiechem na twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O fajne koszulki, chyba przejdę się do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy to najlepszy poprawiacz nastroju:) Rewelacyjne sztyblety:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zakupy - zwłaszcza buty :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa jestem tego jedwabiu;) fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi cały czas po głowie chodzą te woski z YC, chyba w końcu je kupię. Problem teraz, który zapach wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No to poszalałaś :)Butki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. W Galerii Rzeszów w Rzeszowie otworzyli sklep "Zapach Domu" i,to właśnie w nim kupiłam te woski :)

      Usuń