sobota, 13 kwietnia 2013

TOP SECRET :)

Dobry Wieczór Drogie Panie :*
WEEKEND,jak to dobrze brzmi :)
Dzisiejszy dzień spędziłam na generalnych porządkach a po południu wybraliśmy się z "M" do znajomego,który jakiś czas temu pracował w pizzerii - co zaowocowało nabyciem odpowiednich umiejętności kulinarnych :)
Uraczył Nas bowiem trzema pysznymi pizzami :)
Było tak pysznie,że w chwili obecnej nawet ulubiona herbata ziołowa nie jest mi w stanie pomóc :p
Jutro jeżeli tylko pogoda pozwoli wybieram się na słynny Rzeszowski bazar w celu zasilenia swojej szafy w nową - wiosenną odzież oraz sprawienia sobie prezentu IMIENINOWEGO,gdyż to właśnie 14 KWIETNIA wszystkie Justyny obchodzą swoje IMIENINY :)
Dzisiejszy post będzie inspirowany sklepem internetowym TOP SECRET : http://www.sklep.topsecret.pl/ - ZAPRASZAM !


Przeglądając dzisiaj ich ofertę natrafiłam na dużo fajnych ubrań za nieduże pieniądze.
Co spodobało mi się najbardziej? Co chciałabym mieć w swojej szafie?
Zobaczcie same :)

CENA : 39,99 zł - r.36

CENA : 19,99 zł - r.36

CENA : 49,99 zł - r.36

CENA : 39,99 zł - r.36

CENA : 49,99 zł - r.38

CENA : 24,99 zł

Te rzeczy podobają mi się najbardziej :) 
A czy Wy zamawiałyście coś z tego sklepu internetowego?
Jesteście zadowolone?

POZDRAWIAM.

13 komentarzy:

  1. Kilka razy zamawiałam już ubrania z Top Secret, jeszcze jak były wyprzedaże ceny były duzo nizsze, choć obecne też zachęcają do zakupów, ja ogólnie jestem zadowolona, nie narzekam, szybka dostawa, ubrania identyczne jak na zdjęciach, z rozmiarami trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy :)
    tak,kiedyś zamawiałam i byłam naprawdę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nr 3 i 4 bym chetnie przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kilkukrotnie zamawiałam w intrenetowym Top Secret i ani razu się nie zawiodłam. :) Często oferują przeróżne promocje, rabaty, kupony, darmowe dostawy paczkomatem, itp. Za niewielkie pieniądze można dostać dobrą gatunkowo rzecz, dlatego szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bluzka/sukienka (bo nie wiem co to jest :P) numer 3 :) śliczny łososiowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mrauuu ale cuda! pierwsze dwie bluzki skradły mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś kupowałam całkiem sporo w tym sklepie, teraz mam wrażenie, że bardzo zmienili swoje ubrania i są takie jak wszędzie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych imieninowych zakupów:) A dwie pierwsze bluzeczki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro dzisiaj mamy 14 kwietnia, to przyjmij ode mnie najserdeczniejsze życzenia ^-^
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię poprzeglądać internetowe sklepy i pomarzyć: "Chciałabym to i tamto..." Szkoda, że fundusze nie pozwalają :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ceny są bardzo przystępne. A sukienkę sprzedaję bo już się w nią nie mieszczę;)

    OdpowiedzUsuń