piątek, 19 kwietnia 2013

Starachowice - Spotkanie z Gonią :*

Dzień Dobry :)
Co u Was słychać Drogie Panie ? :)
U mnie wszystko w porządku.Jestem w DOMU z rodziną - jestem szczęśliwa.
Dzisiaj rozpoczęłam WIOSENNE porządki i będą mi one towarzyszyć na pewno przez cały weekend,ale za to wczorajszy dzień spędziłam bardzo przyjemnie i dodatkowo w doborowym towarzystwie Goni :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ oraz do pewnego czasu - jej synka Rafałka :*

U Goni pojawiłam się tuż po godzinie 11:00,wybrałyśmy się na zakupy spożywcze,które pozwoliły Nam później cieszyć się smakiem kawy mrożonej z bitą śmietaną :)








Gonia,jak to Gonia,ugościła mnie iście po królewsku...
Postanowiła z racji mojej wizyty upiec moje ulubione muffiny a ja...Tylko odrobinę jej w tym pomogłam :p













Babeczki,choć odrobinę się Nam przypiekły,wyszły pyszne - Gonia - DZIĘKUJĘ :*





Po słodkościach był obiad,który przygotował dla Nas mąż Goni,który akurat wrócił z pracy :)
My w tym czasie myszkowałyśmy w łazience próbując się choć odrobinę upiększyć :p





Wolicie nawet nie wiedzieć ile czasu spędziłyśmy w tej łazience :p

Po obiedzie wyruszyłyśmy na miasto - shopping w Naszym wykonaniu był obowiązkowy :)





Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ i JA :)





SINSAY - to coś co lubimy najbardziej...No może zaraz po RESERVED :p

















Co dostałam od Goni :









Gonia - DZIĘKUJĘ Wam za wszystko :*

A tu mamy jeszcze Rafałka,który zaraz po mojej Zuzi jest na liście moich małych słodziaków :*





Moje ostatnie zakupy :





- AVON - SUMMER WHITE SUNSET - Woda toaletowa! 19,99 zł
- BIEDRONKA - Be Beauty - Normalizujący żel-peeling! 4,99 zł
- NATURA - PERFECTA - Maseczka do twarzy! ok.10,00 zł
- BIEDRONKA - SCHOLL - Dezodorant do stóp! 14,99 zł
- PEPCO - Skarpetki do balerinek! 3,99 zł
- BIEDRONKA - Koszulki - 2 sztuki! 9,99 zł





- SINSAY - Koszulka! 24,99 zł





- CARREFOUR - Koszulka! 9,99 zł

Przyjemnego weekendu Wam życzę :*

27 komentarzy:

  1. ale Cię ugościła, mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny jesteście cudowne ♥ ♥ a zakupki udane widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten Rafałek Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. babskie spotkania są najlepsze :)
    babeczki wyglądają na pyszne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło spędziłaś dzień, kawa i babeczki wyglądają mega smakowicie :)
    Nigdy nie słyszałam o sklepie sinsay... A bardzo spodobała mi się koszulka, którą kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaszalały dziewczyny :) dobrze jest czasem tak się odstresować :) pozdrawiam cieplutko Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie Ty znalazłaś te koszulki za dyche ? Bo ja nie widziałam :( ej...ale ja pierwsze danie też zrobiłam wiesz. czytam że sinsay ulubiony i od razu zastanawiam się co Ty piszesz a Reserved :) a tu dopisałaś. Ja dziękuję kochana a po dzisiejszej wizycie w szpitalach idę odpoczywać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia,w poście pisze,że koszulkę za 9,99 kupiłam w Carrefour :)

      Usuń
  8. To musiał być bardzo udany dzień. :D

    Muffiny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. no to widac ze spotkanie sie udało;) dajcie muufina!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że było bardzo miło.
    Fajna kawka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaaaaaaardzo udany był Twój dzień! :D
    Muffiny wyglądają przepysznie! Zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie dajcie przepis na babeczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo : http://kotlet.tv/muffiny-najlepsze :)

      Usuń
  13. ja już nie mogę się doczekać kiedy otworzą Sinsay w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę spotkania. :-) Jak zawsze świetnie się bawiłyście. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że do Naszego również niebawem dojdzie :*

      Usuń
  15. Widać, że się lubicie ;-)
    ♥ Dziękuję za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się upiększać z przyjaciólką a później wyruszyc na miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. great pictures dear! the muffins look so tasty and your striped shirt for about 2,50 € is amazing and a very good bargain!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkanie wygląda na mega udane :)

    OdpowiedzUsuń