czwartek, 11 kwietnia 2013

RECENZJA - ZIAJA - NUNO - MASKA Z ZIELONĄ GLINKĄ! + ZAKUPY :)

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać Drogie Panie?
U mnie...Pracowity tydzień,który pozbawia sił - do cna...
Z utęsknieniem wyczekuję weekendu i odpoczynku :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam z ciekawości...
Jakie są moje wrażenia ?

ZIAJA - NUNO - MASKA Z ZIELONĄ GLINKĄ! 60 ml / ok.7,00 zł



MENU NUNO :
- glinka zielona
- ekstrakty z oczaru,białej herbaty,szałwii
- D-panthenol


NUNO PRZECIW PRYSZCZOM :
- wskazuje skuteczne działanie ściągające
- wyraźnie zmniejsza rozszerzone pory
- łagodzi zmiany trądzikowe i normalizuje pracę gruczołów łojowych
- nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia
- nie zatyka porów

EFEKT NUNO :
- redukcja sebum
- redukcja "świecenia się" skóry - efekt mat

RECENZJA :
Jak lubię kosmetyki ZIAJA,tak ta maseczka zupełnie mi nie odpowiada...
Mam skórę tłustą,skłonną do wszelkiego rodzaju wyprysków,więc ten produkt powinien być dla mnie idealny - niestety.
Maseczka nie robi zupełnie NIC :
- nie zmniejsza rozszerzonych porów
- nie łagodzi zmian trądzikowych
- nie redukuje wydzielania się sebum i świecenia się skóry
- nie nawilża i nie łagodzi podrażnień
Jedyne plusy,które można jej przypisać,to delikatny zapach oraz fakt,że nie uczula,nie podrażnia i nie zatyka porów.
Nigdy więcej po nią nie sięgnę...
Moja ocena,to 1/6.

A oto moje zakupy z ostatnich dni :)



- LONDON STYLE - ATMOSPHERE - Koszulka! 25,00 zł


- LONDON STYLE - PAPAYA - Koszulka! 25,00 zł


- LONDON STYLE - Koszulka! 35,00 zł


- DOUGLAS - ARTDECO - Cień do powiek - 255! 27,90 zł

Moje Drogie Panie :)
Chcę się z Wami podzielić radosną,jak dla mnie nowiną :)
Otóż...w CZERWCU,po raz pierwszy mamy zamiar z Anią : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - się spotkać :) Jest,to dla mnie tak ważne,że nie omieszkam o tym wspomnieć jeszcze nie raz :*
Trzymajcie proszę kciuki,aby wszystko się udało :)


20 komentarzy:

  1. nie zdziwiła mnie twoja opina bo Ziaja = badziewie w moim odczuciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że wszystkie kosmetyki z Ziaji są dobre... A to bym się zdziwiła - jakbym kupiła tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków z Ziaji Nuno

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez chwilę byłam na siebie wściekła, że nigdy nie wpadła mi w oko podczas zakupów. Mimo niezbyt przychylnej opinii chyba zaryzykuję i wypróbuję ją sama- przy takiej cenie jestem skłonna zaryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś omijam ostatnio kosmetyki Ziaji, nie byłam z nich zbytnio zadowolona, wiecznie moim zdaniem to były takie średniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, szkoda, że maseczka Ci nie podpasowała :(
    A co to za sklep London Style?? W RZ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Są nawet dwa :
      - Galeria Graffica i Pasaż Rzeszów.
      Sprowadzają ubrania z zagranicy,ale dla Ciebie,to żadna frajda :p

      Usuń
  7. Lubię Ziaję, ale te Nuno do mnie nie przemawia.

    Także już nie mogę się doczekać naszego spotkania. :-)
    Zakupy świetne, także musiałabym się wybrać na jakieś ciuchowe. Nie mam kupionych nawet jeszcze żadnych balerin...

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie wypał z tej maseczki :P

    bluzka z czachą jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze,że dodałaś recenzję bo miałam kupić,peeling enzymatyczny sprawdza mi się świetnie żel punktowy również.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tą maseczkę i mam podobne wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sie strasznie z Avonu boje szamponow uzywac ze mi wysusza wlosy. Ale ten balsam do wlosow polecam bo naprawde mnie zaskoczyl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubiłam tonik i żel z tej serii :) Ale maski nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Twojej recenzji na pewno jej już nie kupię :) Fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie firme ziaja, ale ten kosmetyk jakos mi nie podpasowal ;/ p.s obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna koszulka ;-) Ziaja, ziają jakoś mnie ich produkty nie przekonują, ale aktualnie szukam szamponu o zapachu ciasteczka, czy lodów, coś takiego pewnie kojarzysz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem o,którym piszesz :) Koleżanka go używała :)

      Usuń
  16. Widać, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie używam Ziaji.; D
    Fajna ta 1 Bluzka.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że przeczytałam, bo chciałam kupić :)
    Fajna bluzka z czachą

    OdpowiedzUsuń