wtorek, 16 kwietnia 2013

RECENZJA - ZIAJA - BLOKER - ANTYPRESPIRANT! + Jak zadbać o siebie WIOSNĄ :)

Dobry Wieczór...
Wiem...Powinnam dostać pasem po gołej pupie,że ostatnio Was zaniedbuję.
Nie będę się tłumaczyła,gdyż nie o,to w tym wszystkim chodzi...
Jestem i mam nadzieję,że już zostanę :*
Zobaczcie,jaką pogodą w ostatnich dniach raczy Nas Rzeszów :)



Jest fantastycznie - tego właśnie mi trzeba - zdecydowanie :)

Co u mnie? Mogę bez zastanowienia powiedzieć,że DOBRZE.
Od poniedziałku pracuję...
Wczoraj byłam na małych zakupach i tak,jak ostatnio wspomniałam - wybrałam się również do HELIOSA na Kino Kobiet - było fantastycznie,ale szczegółową relację z tego wydarzenia przedstawię Wam,jak już otrzymam pełną relację fotograficzną :)
Jutro ostatni raz w tym tygodniu idę do pracy a w czwartek - jadę do Starachowic - nawet nie wiecie,jak bardzo się cieszę z tego powodu :)
Tymczasem przychodzę do Was z recenzją z produktu,który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)

ZIAJA - BLOKER - ANTYPRESPIRANT! 60 ml / ok.7,00 zł



Działanie blokujące!
Skutecznie redukuje nadmierne pocenie!
Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu!
Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości!



Nie zawiera parabenów,alkoholu i barwników!
Bez zapachu!
Nie pozostawia śladów na ubraniu!

SPOSÓB UŻYCIA :
Używać przez 2-3 dni na noc,na czystą i suchą skórę pod pachami,pozostawić do wyschnięcia.
Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu.
Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano!
Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji!

RECENZJA :
Przez dłuższy czas byłam sceptycznie nastawiona co do tego produktu.
Nie sięgałam po niego również dlatego,że nie przepadam za antyprespirantami w kulce...
Długo schną,lepią się a następnie kruszą - jednak po pozytywnych opiniach moich koleżanek,w tym mojej Kochanej Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - postanowiłam na własnej skórze przekonać się o jego "niebywałej" skuteczności.Tak,jak proponuje producent,stosowałam produkt przez 3 dni na noc,w obecnej chwili używam go już tylko 2 razy w tygodniu i przyznam szczerze,że jestem zadowolona - i to bardzo!
Już dawno nie miałam aż tak skutecznego antyprespirantu,który bez konieczności codziennego użytkowania utrzymuje świeżość!Produkt jest bezzapachowy,nie klei  się i szybko zasycha nie krusząc się przy okazji :)
Nie uczula,nie podrażnia i co najważniejsze CHRONI!
Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

Jak zadbać o siebie WIOSNĄ :)



Kalendarzowa WIOSNA rozpoczęła się 21 marca...
Otaczająca Nas przyroda powoli budzi się do życia,robi się coraz cieplej a dni stają się dłuższe.
Nabieramy ochoty na częstsze spacery,lżejszy ubiór,czasem na,to by odsłonić więcej ciała.

I,to właśnie z myślą o nadchodzących dniach,powinnyśmy zadbać o siebie!

Nie oszukujmy się.Zima zarówno dla ciała,urody i samopoczucia,to czas trudny.
Musimy sobie zdać sprawę,że widać po Nas efekty działania niekorzystnych czynników atmosferycznych "mrozu,wiatru"i przebywania w zamkniętych pomieszczeniach "suche powietrze ogrzewanych i klimatyzowanych pomieszczeń".
Mało słońca,niskie temperatury,brak świeżych witamin - nie sprzyjają Naszej urodzie.
Dodajmy do tego czynniki związane z niedoborem witamin,mikroelementów,a skóra staje się sucha,paznokcie łamliwe,włosy tracą naturalny połysk.
By nie emanować niezdrowym wyglądem musimy właściwie określić potrzeby skóry twarzy,włosów i całego ciała,a potem opracować plan działania.

1. WITAMINY I MINERAŁY!


2. RUCH I JESZCZE RAZ RUCH!


3. WIOSENNA PIELĘGNACJA!


Na podstawie tych trzech punktów każda z Nas powinna określić,jaki jest dla Niej idealny plan powrotu do formy z przed zimy :)
Ja już swój określiłam "napiszę Wam o tym niebawem".A Wy ? :)

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Zawsze ciekawił mnie ten antyperspirant, ale boję się odejść od swojego aktualnego.
    Pogodę mamy piękną, nie mogę się nią nacieszyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ale szczerze powiedziawszy...nie używam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MI NIE przypasował jakos..swedzenie było kropne brr

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pozytywne opinie czytam o tym blokerze - najwyższy czas go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go na początku używania lubiłam, ale po jakimś czasie zaczął mnie bardzo podrażniać i go wyrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na fotorelację :)
    u mnie dziś może mniej ładna pogoda byla,ale chociaż ciepła! :)
    zastanawiałam się nad tym blokerem dla mojego chłopaka,jesli jest taki dobry, to chyba muszę mu o nim powiedzieć :)
    co do tego planu działania na wiosnę - ech, ruszać mi się wcale nie chce xD ale spacer owszem, jak jest teraz tak przyjemnie to sie aż bardzo chce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wcale nie mam zamiaru wracać do stanu "sprzed zimy" i dodać sobie parę kg.przeciwnie zamierzam dbać o formę jeszcze częściej i intensywniej.A bloker mam jeszcze w starym opakowaniu ale jest świetny,tylko po depilacji strasznie szczypie nawet dzień po :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mam i lubię u mnie sprawdza się super

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo osób chwali ten bloker.. u mnie niestety upałów nie ma i wystarcza zielona kulka Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować :-)
    Oj tak pogoda nas rozpieszcza - dziś w Rze 21 stopni <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli ktoś ma problem z nadmiernym poceniem,to jest w porządku,ale jeżeli nie,to nie polecam.Jeżeli się nie pocimy,to oczyszczanie naszego orgaznizmu jest zachamowanie w pewnym stopniu,nie mówiąc o jego termoregulacji.Moja siostra ma taki problem z poceniem,i tutaj pod tym względem się sprawdza,ale ja wole kulke która zabije mi bakterie wywołujące smrodek,niż taką która mi zatka gruczoły potowe.Ale wiadomo to kwestia indywidualna;) Się rozpisałam;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten bloker, ale jakoś nie umiem się przekonać. Z recenzją czekam już chyba ponad pół roku i nie mogę się zabrać :D. Generalnie to zapominam czasami go użyć, zawsze stosowałam jakiś codziennie i o tym pamiętałam. Poza tym krótko działa. Jakoś nie mogę się AŻ tak bardzo doczepić, ale zadowolona nie jestem. W paczce przyszedł mi normalny antyperspirant i gdy wrócę do domu, to wracam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie używałam blokerów, może na lato wypróbuję któryś :)
    całuski, dobrze, że już jest tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam go w zimę i był ok, na upały 30 stopniowe niestety za słaby dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba się rozejrzeć po mieście :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za ten post, przydatny ;-) Kwiatuszki +++
    ♥ Dziękuję za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też nie przepadam za takimi maskami, ale tą wygrałam w rozdaniu i musiałam sprawdzić jak to jest, i tak jak juz wiesz - nie przepadam xD dziwne uczucie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tego blokera, ale sięgnę po niego. ;)
    Mam zamiar zadbać o siebie na wiosnę i trochę ruchu na pewno nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń