czwartek, 4 kwietnia 2013

RECENZJA - VICHY - NORMADERM HYALUSPOT - PREPARAT PUNKTOWY! + Przesyłka :)

Hello :)
Dzisiaj jest ważny dzień - 23 urodziny - mojego "M" :*
Z tej okazji wybieramy się na uroczysty obiad z deserem i mały urodzinowy shopping  :)

Tymczasem przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy VICHY : http://www.vichy.com/ - ZAPRASZAM!

VICHY - NORMADERM HYALUSPOT - PREPARAT PUNKTOWY! 15 ml / ok.50,00 zł

KLIK !!!


Jest,to NOWOŚĆ na rynku !!!



Dla kogo?
- Dla wszystkich osób,które mają choć raz w miesiącu niedoskonałości,niezależnie od ich przyczyny.
- Broń nowej generacji,aby trafić w czuły punkt niedoskonałości.


Skuteczność?
Innowacyjna technologia "AKTYWNEGO OPATRUNKU" :
- Połączenie kwasu hialuronowego oraz składników antybakteryjnych "kwas salicylowy + LHA".
- Po 24H niedoskonałości zmniejszone.
- W ciągu 48H ślady po niedoskonałościach zmniejszone.

Formuła zawiera?
- Kwas hialuronowy,aby tworzyć niewidzialny opatrunek w miejscu niedoskonałości.
- Kwas salicylowy o właściwościach antybakteryjnych,aby oczyszczać niedoskonałości.
- LHA o właściwościach złuszczających,aby wspierać odnowę naskórka.

Tolerancja?
Produkt doskonale nadaje się do każdego rodzaju skóry,nawet wrażliwej.
Nie podrażnia skóry.

Przyjemność?
- Żel redukujący punktowe niedoskonałości z innowacyjną technologią "AKTYWNEGO OPATRUNKU".
Szybko się wchłania  i nie pozostawia śladu na skórze.
- Nietłusty,nie klei się.
- Z higienicznym aplikatorem,który łagodzi uczucie bólu i ciepła.

RECENZJA :
Z produktami VICHY mam styczność po raz pierwszy.
Jest,to w głównej mierze spowodowane cenami tych produktów.
Na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie miałam przyjemność wziąć udział w dermokonsultacji,dzięki czemu uzyskałam informację,jak najlepiej zastosować u siebie produkt NORMADERM HYALUSPOT.
Produkt ten aplikowałam codziennie wieczorem na nos w celu pozbycia się wągrów.
Przy regularnym stosowaniu "u mnie był,to okres ok.dwóch tygodni",zauważyłam znaczną poprawę - wągry z dnia na dzień były coraz mniej widoczne aż w końcu zniknęły całkowicie.
Byłam pod wrażeniem :) Produkt jest skuteczny,jednak w czasie tzw.kuracji pojawiły się również skutki uboczne :
- nos był czerwony "i,to bardzo" a w dodatku strasznie się łuszczył...
W ciągu dnia musiałam go intensywnie natłuszczać,aby móc normalnie wyglądać.
Przyznam szczerze,że warto się poświęcić,aby móc uzyskać tak rewelacyjny efekt końcowy :)
Póki co przerwałam kurację,ale w razie potrzeby znów sięgnę po NORMADERM HYALUSPOT - od pierwszego użycia jest,to moja tajna broń :)
Moja ocena,to 6/6.

Dzisiaj rano obudził mnie kurier z wiadomością,że ma dla mnie przesyłkę :)
Takim oto sposobem stałam się właścicielką takiego oto zestawu :

PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


Cieszę się,że firma PHARMACERIS znów mi zaufała i przesłała do testowania takie oto smakołyki,które mam nadzieję pomogą mi zwalczyć cellulit :)

Przyjemnego dnia Wam życzę  :)

23 komentarze:

  1. O ciekawy ten produkt, dyskretny i skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam probke Vichy jednak kusi mnie pelen wymiar bo dziala :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym preparacie od Vichy :) Dobrze, że tak szybko Ci pomógł. No i gratuluję wspaniałej paczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow nie wiedziałam, że można go tak stosować:) Muszę spróbować, bo ja stosuje miejscowo na niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Vichy, ale są to kosmetyki skierowane dla wszystkich i najlepiej po własnej obserwacji jak się zachowuje skora dostosować częstotliwość stosowania by cie nie podrażnił. I tak lepiej stosować co drugi dzień, a efekty maga być lepsze niz przy codziennym stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna rzecz, mi przed okresem lubią wyskakiwać małe niechciejstwa, powinnam go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubie kosmetyki Vichy, często uzywam :) ten hyaluspot tez mam zamiar kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatna recenzja, do kosmetyków z Vichy podchodzę raczej sceptycznie ale jak widać czasem warto się skusić. Oczywiście gratuluje i zazdroszczę przesyłki z Pharmacerisu, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym wypróbowała ten żel, bo też mam problem z nosem, a effaclar duo wogóle mi nie pomógł :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ten cudak od Vichy! toż to lepsze niż maść cynkowa do tego nie wysusza! :) jestem na TAK

    świetna paczuszka ojjj chętnie bym taką przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używałam go tylko na wypryski, na początku byłam zachwycona, bo pięknie je "ususzał" ale potem...okazało się, że trochę przesadził i borykam się teraz z brzydkimi przebarwieniami:( Jak dla mnie to produkt zbyt inwazyjny i nie nałożyłabym go na nos;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałby mi się taki produkt ale cena mnie zniechęca ;/;/ natomiast paczucha genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O przydało by mi się coś takiego na niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Vichy, Vichy a jak wisiało tak wisi"- mam nadzieję, że to powiedzonko nie jest prawdą :D
    Ciekawa jestem, czy ten kosmetyk antycellulitowy będzie działał...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję paczuchy :)
    A ja mam krem z Vichy Idealia - chwilowo czeka na swoją kolej używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że nie pokazałaś zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zrobić zdjęcie PRZED i PO,ale za późno o tym pomyślałam :p

      Usuń