niedziela, 14 kwietnia 2013

RECENZJA - POLLENA - BIAŁY JELEŃ - HIPOALERGICZNY SZAMPON DO WŁOSÓW! + ZAKUPY :)

Hello :)
NIEDZIELA - 14.04.2013 - Moje Imieniny :)
Czy spędzam ten dzień wyjątkowo? Nie :)
Dzień jak co dzień z małym SHOPPING'owym przerywnikiem :)
Tak,jak wspomniałam Wam wczoraj byłam dzisiaj na słynnym Rzeszowskim bazarze.
Nie kupiłam dużo rzeczy,gdyż nic specjalnie mnie nie zachwyciło a gwarantuję,że jestem wymagającą osobą.
O tym później...Tymczasem przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy POLLENA : http://www.pollena.com.pl/ - ZAPRASZAM !


- Szamponu używał i recenzował mój "M" :)

POLLENA - BIAŁY JELEŃ -  HIPOALERGICZNY SZAMPON DO WŁOSÓW! 50 ml / ok.5,00 zł


Hipoalergiczny szampon BIAŁY JELEŃ z naturalnym chlorofilem dla osób z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi,o skórze wrażliwej,mieszanej i do włosów tłustych :
- naturalne,bezpieczne i delikatne składniki
- nie zawiera alergenów i sztucznych barwników
- włosy łatwo się rozczesują,są miękkie,lśniące i puszyste

Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi!


ZAWIERA :
- proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie
- bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa
- biotynę zwaną witaminą pięknych włosów
- naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę

RECENZJA :
Jak obiecuje producent - szampon idealny dla osób z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi,o skórze wrażliwej,mieszanej i do włosów tłustych.
Jest bezzapachowy i ma delikatną konsystencję.
Po zetknięciu z wodą dobrze się pieni,dzięki już niewielka ilość wystarcza,aby dokładnie oczyścić włosy i skórę głowy.Nie uczula,nie podrażnia i nie sprawia,że włosy są sztywne i trudne do rozczesania.
Dobrze się z nim współpracuje,jedna dla osób lubiących zapach - mógłby nie być on do końca satysfakcjonujący.
Moja ocena,a właściwie ocena mojego "M",to : 5/6.

A oto moje IMIENINOWE zakupy :


Wszystko kupione na bazarze :)

- Skarpetki - 6 par! 6,00 zł
- Koszulka! 10,00 zł
- Jeansy! 25,00 zł
- Legginsy! 5,00 zł
- REVLON - Podkład - 180 SAND BEIGE! 32,00 zł

Polecam Wam serdecznie sklep internetowy MADLEN : http://www.madlensklep.pl/ - ZAPRASZAM!

Zajmują się Oni sprzedażą kosmetyków sprowadzanych z zagranicy w bardzo atrakcyjnych cenach :)
To właśnie od Nich kupiłam na bazarze podkład REVLON,gdyż nawet tam mają swoje stoisko :)

Przyjemnego popołudnia Wam życzę :*

13 komentarzy:

  1. sto la, sto lat, sto lat !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie zaczęłam testować ten szampon, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś :)ale miłego dnia skarbie relaksuj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. i znów nowe ubranka u Ciebie :) szalejesz ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, szaponu jeszcze nie miałam. Żel do mycia twarzy od "Białego Jelenia" jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ceny ♥.♥ cudownie te ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłaś na Dołowej ? muszę się tam kiedyś wybrać, ze 100 lat już nie odwiedzałam tego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie go można dostać ? czuje że mi podpasuje ;I

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam luuubię jak mi włoski czymś pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten szampon do włosów - byłam z niego bardzo zadowolona i przeplatam H&S z tym Bialym Jeleniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę tu udane zakupy i Revlon też posiadam :)


    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do World-Fashion-Style EVE - buziaki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  12. to w anglii jeszcze chyba te perfumy nie wyszly :P

    OdpowiedzUsuń