wtorek, 2 kwietnia 2013

RECENZJA - POLLENA - BIAŁY JELEŃ - HIPOALERGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY! + TAG!

Witam.
Święta,święta i po świętach...
Ja wróciłam już do Rzeszowa i wybieram się dzisiaj na nocną zmianę do pracy...
Przyznam szczerze,że po urlopie nie chce mi się zupełnie nic,ale nie pozostaje mi nic innego,jak tylko wziąć się w garść!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie,dzięki uprzejmości firmy POLLENA : http://www.pollena.com.pl/ - ZAPRASZAM!


POLLENA - BIAŁY JELEŃ - HIPOALERGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY! 200 ml / ok.8,00 zł


Hipoalergiczny żel do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ z aloesem i ogórkiem przeznaczony jest do oczyszczania skóry normalnej i mieszanej.Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz zapobiega rozwojowi bakterii.
W efekcie skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona,odświeżona,gładka i miękka.

Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.


Zawiera :
- KSYLITOL I LAKTITOL - składniki utrzymujące prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry.
- EKSTRAKTY Z ALOESU I OGÓRKA - zapewniające odpowiedni poziom nawilżenia i uczucie odświeżenia.
- ALANTOINA I PANTENOL - łagodzące  podrażnienia skóry i stymulujące jej naturalne procesy regeneracyjne.



RECENZJA :
Bardzo lubię kosmetyki z Białego Jelenia.
Stworzone są z myślą o osobach z problemami skórnymi i skłonnościami do alergii.
Żel posiada kompleks odświeżający ECODERM - bez alergenów.
Ma delikatną konsystencję i dobrze się pieni.
Już niewielka ilość wystarcza by dobrze oczyścić i odświeżyć twarz.
Nie uczula,nie podrażnia i nie powoduje wrażenia ściągnięcia czy wysuszenia skóry.
Przy regularnym stosowaniu skóra jest znacznie bardziej nawilżona oraz matowa.
Jak dla mnie - dobry produkt za niską cenę :)
Moja ocena,to 6/6.

P.S Przepraszam Was za jakość zdjęć,ale na jakiś czas zostałam pozbawiona programu do obróbki zdjęć.

Jakiś czas temu zostałam o'TAG'owana przez Bubę : http://urodowa-buba.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
DZIĘKUJĘ Ci - doceniam to :)

LIEBSTER AWARD !


Nominacja do LIEBSTER AWARD jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę".Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej ilości obserwatorów,więc daje możliwość do ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób "informujesz ich o tym" oraz zadajesz im 11 pytań.Nie należy nominować osoby,która Ciebie nominowała.

PYTANIA OD BUBY :

1. Jaki jest rodzaj Twojej cery?
- Mam cerę tłustą ze skłonnością do trądziku.
2. Czy lubisz zioła w codziennej pielęgnacji?
- Lubię kosmetyki ziołowe - ale zdecydowanie bardziej wolę herbaty ziołowe :)
3. Jakiej porowatości są Twoje włosy?
- Nie mam pojęcia.
4. Używasz mleczka czy micela?
- Zdecydowanie płynu micelarnego.
5. Masz jakieś swoje niezawodne triki urodowe? Jakie?
- Chyba nie.
6. Na co zwracasz uwagę podczas zakupu kosmetyków?
- Skład,cena - to chyba najważniejsze.
7. Co czyni Twoje życie pięknym?
- Moja rodzina,mój facet,moje pasje oraz otaczające mnie piękno :)
8. Jak oceniasz Polski asortyment kosmetyczny?
- Nie jest zły,mamy w Polsce dużo cenionych firm kosmetycznych z dobrym asortymentem :)
9. Po co się malujesz?
- Aby czuć się dobrze we własnej skórze :)
10. Kiedy zaczęłaś dbać o siebie tak,jak teraz?
- Nie pamiętam dokładnie :)
11. Twoja największa zachcianka na nadchodzącą wiosnę?
- Dobry podkład kryjący :)

ZAPRASZAM Was wszystkie do wzięcia udziału w TAG'u :)
Jeżeli macie tylko ochotę odpowiedzieć na pytania Buby : http://urodowa-buba.blogspot.com/ - opublikujcie TAG u siebie na blogu :)

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. wydaje się ciekawy ja na taką cenę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego żelu ale kuszą mnie ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biały jeleń kojaży mi się tylko z tym szarym mydłem w kostce;P
    miałam żel pod prysznic,ale oddałam teściowej,jest alergikiem i się jej sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić sobie ten żel :) oj tak- mamy niedocenione polskie firmy np Celia, Delia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja aktualnie używam tego żelu kilka razy w tygodniu - jest bardzo fajny :) na początku ściągał mi skórę twarzy, ale wystarczyło zmniejszyć dawkowanie i po problemie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej konada niz talent ;p tez lubie herbaty ziolowe, codziennie pije skrzyp i pokrzywe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie miałam nic z Białego Jelenia, ale dużo dobrego słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel, ale u mnie sprawdził się dość przeciętnie - dobrze oczyszczał skórę, ale jednocześnie ją przesuszał i powodował uczucie ściągnięcia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zobaczyłabym jak działa. Pewnie niedługo się po niego wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nieba spadł mi ten post! Właśnie szukam jakiegoś dobrego, jak najbardziej naturalnego kosmetyku do mycia twarzy. Twój post zachęcił mnie do zakupu żelu Biały Jeleń :) Orientujesz się może, czy można dostać go w Rossmanie, czy pytać w aptekach?
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oww...Love it!!!

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny dobry produkt tej firmy,muszę się skusić na jakiś ich żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam już na wielu blogach, że płyn jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń