sobota, 20 kwietnia 2013

RECENZJA - PAESE - SYPKI PUDER RYŻOWY!

Witam...
Sobota...Od wczoraj pogoda znów się zmieniła...Jest pochmurnie,zimno i deszczowo...
Wolny czas poświęcam domowym porządkom...
Za chwilę znów do nich wracam...
Korzystając z chwili wolnego czasu,przygotowałam dla Was recenzję produktu,który bardzo polubiłam - poznajcie go same :)

PAESE - SYPKI PUDER RYŻOWY! 15 g / ok.27,00 zł





Puder absorbuje nadmiar sebum !
Jest niezwykle lekki,jedwabisty i łatwy w aplikacji,daje miłe uczucie na skórze.

Idealny jako ostatni etap makijażu.
Polecany głównie dla cery mieszanej,tłustej i skłonnej do wyprysków.
Może być stosowany na całej twarzy lub jedynie na wybrane jej partie.

Biały kolor pudru,po nałożeniu na twarz staje się całkowicie transparentny.




RECENZJA :
Puder kupiłam idąc za radą Goni,która używa pudru bambusowego z tej samej firmy...
Dlaczego więc wybrałam ryżowy zamiast bambusowego?
Drogeria w,której akurat byłyśmy nie miała go akurat w asortymencie,dlatego mój wybór padł na puder ryżowy.Nie żałuję swojego wyboru - jestem zadowolona :)
Zaczynając od początku...Puder jest bezzapachowy,biały i ma konsystencję mąki.
Jest również bardzo,ale to bardzo wydajny,gdyż już niewielka ilość wystarcza by skutecznie pokryć i zmatowić całą twarz.Do pudru dołączona jest gąbeczka ale ja,do jego aplikacji używam pędzla - jak dla mnie jest bardziej praktyczny.
Jak opisuje producent,produkt przeznaczony jest do cery mieszanej,tłustej i skłonnej do wyprysków.
Zgodzę się z tym w 100% gdyż puder oprócz tego,że zmniejsza wydzielanie sebum oraz długotrwale matuje cerę,to dodatkowo ją wysusza.
Po nałożeniu na twarz matowy efekt utrzymuje się kilka godzin bez konieczności nanoszenia poprawek.
W ciągu dnia zdarzy mi się nanieść go ponownie na twarz w celu poprawienia efektu,ale nie stanowi,to dla mnie żadnego problemu.Jakie wady można w nim znaleźć?
Nieporęczne opakowanie,strasznie mnie denerwuje...
Oraz fakt,że puder w delikatnym stopniu osadza się na brwiach,rzęsach oraz włoskach na twarzy.
Nie wygląda,to zbyt efektownie,ale przy odrobinie sprytu można tę niedogodność zniwelować :)
Jak dla mnie jest,to puder idealny na co dzień,ale również od święta :)
Macie kłopot z przetłuszczającą się cerą?Nie zastanawiajcie się ani chwili dłużej nad jego zakupem :)
Moja ocena,to 6/6.

Zapraszam Was Drogie Panie na URODZINOWE rozdanie,które organizuje Ania :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM :)

Do wygrania wspaniała NAGRODA :)

Zapraszam Was również na WIOSENNE,PACHNĄCE rozdanie,które organizuje Coco Collection :
http://cococollection.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)


Do wygrania wspaniała NAGRODA :)



Pozdrawiam Was serdecznie :*







21 komentarzy:

  1. A ja ciągle boję się pudrów transparentnych, niby nie bielą itp. a pewnie wyglądałabym jak gejsza :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się,nie jest taki straszny :)
      Odrobinę rozjaśnia cerę,ale nie przesadnie :D

      Usuń
  2. ja używam takiego pudru z essence, też dobrze się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ten z nowej serii ? Bo zauważyłam ostatnio i się zastanawiam czy zainwestować :)

      Usuń
  3. Kuszą mnie ostatnio ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny musi być ten puder, osobiście nigdy nie miałam tego typu pudru. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, ale mam swój z My Secret.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pudry transparentne, tylko takich używam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nieba spadłaś mi z tą recenzją! Dziękuję i na pewno kupię :D Od dawna takiego poszukuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie rozdania :) kochana to otrzepuj pędzel mocno po nabraniu pudru i nałożeniu a po przydałaby się miotełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się miotełke znajdę porządną i dostaniesz w prezencie :*

      Usuń
  9. Kurcze, zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam z tej firmy mineralny podkład matujący i po nim się zraziłam do pudrów i podkładów Paese :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ryżowy mam tylko z Marizy, też radzi sobie z sebum :) O tym do tej pory nic nie wiedziałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie widziałam w sklepach kosmetyków tej firmy, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń