poniedziałek, 8 kwietnia 2013

RECENZJA - PACHNĄCA SZAFA - PACHNĄCA SASZETKA DO KOSZA NA ŚMIECI!

Dzień Dobry.
Witam Was Drogie Panie w słoneczny,poniedziałkowy poranek :)
Jak Wasze samopoczucie po weekendzie?Ja pracowałam,więc dopiero dzisiaj będę miała okazję odpocząć.
Na dzisiaj nie planuję generalnych porządków,prania ani gotowania obiadu - tylko błogie lenistwo :)
Przygotowałam dla Was jednak recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od
Pachnąca Szafa : http://www.pachnacaszafa.pl/ - ZAPRASZAM!


PACHNĄCA SZAFA - PACHNĄCA SASZETKA DO KOSZA NA ŚMIECI! 2 x 2,5 g / 1,99 zł


Do testów otrzymałam dostępne w sprzedaży dwie wersje zapachowe :
- RÓŻA
- TRAWA CYTRYNOWA

Pachnąca saszetka do kosza na śmieci niweluje nieprzyjemny zapach,pozostawiając w zamian świeży aromat RÓŻY bądź TRAWY CYTRYNOWEJ !

Ja w pierwszej kolejności postawiłam na zapach TRAWY CYTRYNOWEJ :)


Tak,jak jest napisane na odwrocie saszetki :


1. Rozrywamy saszetkę.
2. Zawartość saszetki wsypujemy do kosza na śmieci.




Saszetka jest podwójna,dzięki czemu możemy jej użyć na dwie aplikacje.
Ja obie wsypałam na raz dla uzyskania intensywniejszego zapachu.

RECENZJA :
Pierwszy raz mam styczność z tym produktem - nic dziwnego - jest,to NOWOŚĆ na rynku!
Czy okazała się ona HITEM i dobrym rozwiązaniem? Po części,TAK...
Saszetki mają bardzo intensywny zapach,który czuć nawet bez konieczności ich rozrywania  - dzięki czemu mogłyby również służyć,jako saszetki zapachowe do szafy czy samochodu :)
Co do ich zastosowania jako pachnąca saszetka do kosza na śmieci - śmiem twierdzić,że owszem...
Niweluje ona nieprzyjemny zapach,ale jest,to efekt na tyle krótkotrwały,że w niedługim czasie,zapach granulek jest tłumiony przez nagromadzone w koszu śmieci...
Moja ocena,to 3/6.

A czy Wy miałyście już styczność z tym produktem?
Jakie są Wasze odczucia? :)

Pozdrawiam i życzę SŁONECZNEGO poniedziałku :)

13 komentarzy:

  1. może być przydatne;) a u mnie pochmurno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę! Myślę, że by się sprawdziło w koszu łazienkowym, tam tylko waciki trafiają i puste opakowania po kosmetykach... Ale z drugiej strony po co tam? Przecież ten kosz nie śmierdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D do kosza na śmieci to nie potrzebuję, wystarczy często śmieci wyrzucać.
    Ale za to używam różnych zapachowych produktów do odkurzacza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie takie bajery sa zbedne, ale fajnie wiedziec, ze cos takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego to ludzie nie wymyślą! Nigdy w życiu nie wpadłabym na to, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię saszetki do szafy z tej firmy, chętnie je używam. Ale zużywać ładny zapaszek wsypując go do kosza? Eh, wolę wynieść smrodki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, dobre! Nie słyszałam jeszcze o takich saszetkach do kosza na śmieci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takim pseudo odświeżaczu do kosza na śmieci :) Ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy. Używam za to zapachów do odkurzacza :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobał mi się twój blog lubię blogi o kosmetykach więc postanowiłam zrobić swojego dopiero zaczynam więc przyda się wsparcie :)
    Może spodoba Ci się mój blog , mam taka nadzieje zapraszam serdecznie :) http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że produkty Pachnącej Szafy przypadły Ci do gusty, zapraszamy na nasz sklep zapachydomu.pl, gdzie oferujemy wiele produktów Pachnącej Szafy w bardzo atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń