piątek, 26 kwietnia 2013

RECENZJA - FLOSLEK - LIP CARE -WAZELINA KOSMETYCZNA I OCHRONNA DO UST - POMARAŃCZOWA!

Dzień Dobry...
Osobiste sprawy sprawiły,że znów jestem w Starachowicach - w DOMU.
Odpoczywam,zbieram siły fizyczne,ale również te psychiczne...
Czarne chmury zebrały się nade mną,ale mam nadzieję,że z każdym kolejnym dniem przybędzie do mnie słońce i pozostanie - na dłużej...Trzymajcie proszę za mnie kciuki.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy Flos Lek : http://www.floslek.pl/ - ZAPRASZAM !



FLOS LEK - LIP CARE - WAZELINA KOSMETYCZNA I OCHRONNA DO UST - POMARAŃCZOWA! 15 g / ok.7,00 zł


WAZELINA KOSMETYCZNA I OCHRONNA DO UST : wykazuje działanie ochronno - odżywcze.
Wygładza,nawilża i delikatnie natłuszcza usta.
Zapobiega łuszczeniu,wysuszeniu i pękaniu naskórka.
Delikatnie nabłyszcza wargi.

Atrakcyjne,odpowiednio nawilżone i wygładzone usta.



RECENZJA :
Zacznę od stwierdzenia,że nigdy nie przepadałam za WAZELINĄ i myślę,że już tak zostanie.
Postanowiłam jednak dać temu produktowi szansę - sam zapach zachęcał do użycia - jest niesamowity!
Pierwsze skojarzenie - sok pomarańczowy - bez wątpienia :)
Sama wazelina jest bezbarwna i ma twardą,zbitą konsystencję - aby móc ją zaaplikować na usta trzeba się odrobinę "napracować" - z jednej strony jest,to plus,gdyż dzięki temu jest ona również bardzo wydajna.Efekt jest niestety krótkotrwały...To fakt,po jej użyciu usta są nawilżone oraz błyszczące,ale tylko przez chwilę...Już po ok.30 minutach,należy ponownie ją zaaplikować,gdyż usta zaczynają być suche i delikatnie spierzchnięte...Nie zawsze jest czas,aby tę czynność tak często powtarzać...
Moja ocena,to 3/6.

A czy Wy miałyście styczność z tą WAZELINĄ ?
Jakie są Wasze wrażenia ?

Chcę Wam się jeszcze pochwalić nową TOREBKĄ,którą dostałam od MAMY :*


MAMO - Dziękuję,że jesteś :*


13 komentarzy:

  1. Za wazeliną nigdy nie przepadałam, używam jedynie tej najzwyklejszej przy hennowaniu rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest boska :) wazelinkę muszę zakupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna torebka;)
    Zapraszam na nowe kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię markę FlosLek , a jeśli ta wazelinka jest pomaranczowa to koniecznie musze jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wazeliny nie lubiłam ponieważ przeszkadzało mi to, że muszę wyciągać ją za pomocą paluchów.

    Torebka jest bardzo ładna.

    Ps. Co do Twego pytanie to swoje balerinki dorwałam w centrum chińskim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka cudna i Mama też. :-) Wazeliny nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wazeliny to ja się nigdy nie przekonam:) A torebka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wazeliny używam tylko przy robieniu henny, bo na ustach nigdy się u mnie nie sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wazelina mnie nie cięgnie :P torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ,że jest taka nietrwała :( Ja nie przepadam za wazelinami :D



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na new :*

    OdpowiedzUsuń