sobota, 6 kwietnia 2013

RECENZJA - FLOS LEK - DR STOPA - ENZYMATYCZNY PEELING DO STÓP!

Dobry Wieczór :)
Jak Wam mija WEEKEND Drogie Panie - czy ogarnęło Was WEEKENDOWE szaleństwo zakupowe z GRAZIA i TWÓJ STYL ? :) Ja wciąż się zastanawiam,ale chyba się powstrzymam od zakupów :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy Flos Lek : http://www.floslek.pl/ - ZAPRASZAM!



FLOS LEK - DR STOPA - ENZYMATYCZNY PEELING DO STÓP! 75 ml / 13,50 zł


Peeling działa dwustopniowo - dzięki zawartości enzymów ulega rozluźnieniu cement międzykomórkowy - ułatwia,to usuwanie martwego naskórka.
Dodatkowo drobinki polietylenu mechanicznie usuwają zrogowaciały naskórek.
Systematycznie stosowany wyraźnie zmiękcza skórę,usuwa zrogowaciały naskórek,zmniejsza szorstkość.
Badania aparaturowe potwierdziły skuteczność działania preparatu :
- indeks złuszczania obniżył się średnio o 33% w stosunku do stanu wyjściowego,a tym samym wolniej zachodzi proces rogowacenia naskórka - całkowita powierzchnia pokryta korneocytami zmniejszyła się średnio o 30%.
Powyższe wyniki świadczą o tym,że warstwa rogowa naskórka została odpowiednio nawilżona i natłuszczona,co spowodowało,że proces wysuszania i złuszczania się naskórka został zahamowany.
Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Gładka,miękka i przyjemna w dotyku skóra .
Idealnie przygotowana na przyjęcie składników aktywnych z innych preparatów do pielęgnacji stóp.


RECENZJA :
Od jakiegoś czasu - zważając na moje popękane,spierzchnięte pięty - używam regularnie peelingów do stóp.Z tym peelingiem mam styczność pierwszy raz i przyznam szczerze,że miło się z nim współpracuje.
Jego delikatnie ziarnista konsystencja i przyjemny zapach sprawiają,że często do niego wracam.
Delikatnie złuszcza i dobrze wygładza :)
Przy regularnym stosowaniu moje stopy stały się miękkie i przyjemne w dotyku.
Coraz rzadziej pękają i nie są również spierzchnięte :) O,to właśnie chodzi :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy macie swój ulubiony peeling do stóp? :)

18 komentarzy:

  1. nie miałam bo jak na razie nie potrzebuję :P
    polecę go mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie też go używam, jest całkiem dobry, tylko mi brakuje systematyczności w takich zabiegach.

    OdpowiedzUsuń
  3. na moje stopy zadziała chyba dobrze tylko peeling mechaniczny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie Ty moje a Ty w takim szybkim tempie zużywasz te wszystkie produkty czy po prostu raz używasz jednego raz drugiego ? Bo co chwilę jakieś rarytasy widzę przy których do otwarcia mi daleko dziś się skusiłam na to masło z krową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie zużyłam do końca :)
      W chwili obecnej używam po jednym kosmetyku z każdej kategorii,nie testuję kilku na raz :)

      Usuń
  5. Szukam idealnego peelingu do stóp, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze wykańczam starocie i też się za niego zabieram

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling enzymatyczny do stop- to dla mnie nowosc;) zazwyczaj uzywam takich mocno drapiących;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale widzę, że warto dać mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie weekend zdecydowanie imprezowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno kupię, jak gdzieś spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam ostatnio peeling do stóp z No36 i niestety okazał się bublem

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten jest fajny, ale ja jakoś nie używam peelingów do stóp. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raczej nie używam peelingów do stóp. Zresztą pielęgnacja moich dolnych kończyn leży i kwiczy :D A ta woda faktycznie ma piękny zapach ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie widziałam tego peelingu do stóp - muszę się za nim rozejrzeć :) Chwilowo używam peeling z No36 i jestem z niego strasznie niezadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko używam peelingów do stóp. Mam tarkę, a potem wklepuję krem. Jednak przyznam, że to jest krótkotrwały efekt.

    OdpowiedzUsuń