poniedziałek, 22 kwietnia 2013

RECENZJA - DERMEDIC - ACNE EXPERT - TONIK GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY!

Dzień Dobry :)
To mój ostatni dzień w Starachowicach,jutro wracam do Rzeszowa i wracam do pracy...
Spędziłam w DOMU kilka fantastycznych dni,z fantastycznymi ludźmi,których Kocham ponad życie - z moją RODZINĄ.Jestem wypoczęta i mam nadzieję,że również pełna energii,aby sprostać obowiązkom,które czekają na mnie w Rzeszowie...Dam radę!W końcu niebawem rozpocznie się MAJ - jeden z moich ulubionych miesięcy :)

Tymczasem przygotowałam dla Was recenzję produktu,który dostałam od mojej Kochanej Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/  - ZAPRASZAM!

DERMEDIC - ACNE EXPERT - TONIK GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY! 150 ml / 26,00 zł






Preparat głęboko oczyszcza i skutecznie usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry.
Aktywny kompleks składników,normalizuje proces rogowacenia w naskórku,reguluje wydzielanie sebum,przeciwdziała zatykaniu ujść gruczołów łojowych.
Ogranicza powstawanie zmian na skórze i wspomaga procesy regeneracji.
Pozostawia niewidoczną barierę antybakteryjną.
Regularnie stosowany,skutecznie i głęboko oczyszcza skórę.

RECENZJA :
Z tym tonikiem mam styczność po raz pierwszy i na pewno po raz ostatni.
Ze względu na jego cenę,oczekiwałam czegoś więcej...
Tonik jest bezbarwny i ma delikatny zapach,który niestety nie do końca odpowiada moim zmysłom zapachowym.Stosuję go dwa razy dziennie "rano i wieczorem" - czasami częściej.
Jestem pewna,że nie uczula i nie podrażnia skóry.Również jej nie wysusza i nie daje uczucia ściągnięcia.
Delikatnie oczyszcza zanieczyszczenia na skórze pozostawione po umyciu twarzy.
Daje się odczuć uczucie nawilżenia,ale żadnych dodatkowych profitów po stosowaniu tego toniku nie zauważyłam.W chwili obecnej borykam się z drobnymi niedoskonałościami powstałymi na mojej twarzy,ale niestety tonik nawet w małym stopniu ich nie zmniejsza i nie wspomaga procesu regeneracji...
Nie zauważyłam również aby regulował wydzielanie sebum...Także...Moim zdaniem dla samego nawilżenia i delikatnego oczyszczenia - szkoda wydawać nie niego pieniędzy.
Moja ocena,to 3/6.

A czy Wy macie jakiś dobry TONIK GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY godzien polecenia ? :)

Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. ja uzywam teraz srebra koloidalnego, kuracja trwa na razie nie cale 2 tyg, wiec jeszcze zdania o nim nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio nie używam toników

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam tylko micele z Be Beauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale ostatnio zabrakło mi toniku, miałam kupic hydrolat i w międzyczasie zaczęłam przemywac buzię micelami, chyba przy nich zostanę na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go nie miałam ale raczej nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc, jeżeli liczę na głębokie oczyszczanie to chyba wolę liczyć na żel do mycia buzi niż tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na niego się na pewno nie skuszę! ;)
    Ale do przemywania twarzy zamiast toniku dosyć często używam micela.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez toniku :). Obecnie używam tego z Celii, który oczyszcza i odświeża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że kiepsko się sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie z tego co piszesz to niewart swojej ceny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mogę polecić Ci normalizujący tonik z Tołpy - dobrze radzi sobie z regulacją sebum i niweluje drobne niedoskonałości :)
    A tego produktu nigdy nie miałam - szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń